fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
audio+baterie http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=9893 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bosh [ 14 dub 2007 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | audio+baterie |
Mam dotaz, koupil jsem audio /subwoofer 250/500W+zesik 500W/ a nevím zda vydrží baterie takový odběr. Mam 44Ah novou baterii. Máte někdo zkušenosti? Stíhá se dobíjet? Předem dík za odpověd. |
Autor: | dj.DEKL [ 14 dub 2007 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží jak dlouho hraješ bez nastartovanýho motoru a jak dlouhý jezdíš trasy... jinak to není zas tak extrémní odběr, takže to bude v pohodě. |
Autor: | DbAlesh [ 14 dub 2007 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj to by mělo bejt v poho, ale jestli hodláš do budoucna stejně měnit komponenty za silnější, tak si určo kup silnější baterku a kapacitor. Jinak doporučuju vždycky když to pouštíš a nakládáš tomu, mít vždy nastartováno..... |
Autor: | Jimmy [ 14 dub 2007 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapacitor je vhodný používat až od 1kW RMS - jak jsem tady četl |
Autor: | Hnata [ 14 dub 2007 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je peknej nesmysl ... kapacitor je vhodny pro sve vlastnosti v mnohem vice pripadech ... trebas u mne jeste v escu nez jsem zmenil kabelaz tak proste na oba subwoofery nestacila stava aby zatlacili a na pripojenem voltmetru to napeti litalo jak zbesily - po pripojeni kapiku se vse sklidnilo .... |
Autor: | ZdeněkP [ 15 dub 2007 08:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Natáhni od baterky pořádně silné kabely, asi takové, jako ke startéru, + i - , a žádný kapacitor nebudeš potřebovat. U tak tvrdého zdroje, jako je autobaterie, napětí kolísat nebude. Tedy, pokud je v pořádku. Při zatížení poklesne, ale nekolísá. A pokud kolísá napětí při nastartovaném motoru, není problém v baterce. |
Autor: | Hnata [ 15 dub 2007 09:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm je videt ze jsi jeste nevidel poradnou muziku zapojenou jen desitkou kabelem na baterku ... Vetsina lidi z plzenske sekce to u mne videli na vlastni oci - vzdy kdyz subwoofer potreboval zatlacit tak proste sebral napeti z baterky a voltmetr klesnul klidne i pod deset voltu. A to neni jen u mne! Vsechny auta s poradnou muzikou a nedostatecnou kabelazi poznas ze jim krasne poblikavaji svetla pac tu stavu proste bere subwoofer. A jelikoz ten vetsinou netlaci jen jednou za pisnicku ale proste tlaci furt tak pak voltmetr lita jak zbesilej. Tohle vse vyresil kapacitor pac si potrebne napeti bral zesik z nej. Samozrejme po vymene desitky kabelu za 35tku to bylo mnohem lepsi - a ted v probe mam padesatku jak na kostru tak na zdroj takze tam kapik nebude potreba vubec. CO se tyka tloustky kabelaze tak se to tu resilo a je tu jiz i tabulka pro vypocet - to tema se jmenuje navod pro zacinajici autohifiky nebo tak nejak. |
Autor: | ZdeněkP [ 15 dub 2007 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
V postatě jsi napsal to, co já. A připojení "elektrárny" v kufru už jsem viděl i slabším kabelem, než desítkou. Ale jak píšeš, u kvalitně provedené instalace (především dostatečný průřez kabelů) kapacitor potřeba není. U tenkých "tkaniček" kapacitor vyrovnává pokles napětí právě v nich. |
Autor: | DbAlesh [ 15 dub 2007 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vždy je lepší mít silný napájecí kabely to je jasný a kapacitor dodává napětí při největším odběru s tím, že vyrovnává napětí, takže si myslim, že by kapacitor neměl chybět u muziky, kde je výkon v basech 500W rms a víc.... a to na každý zesilovač zvlášť, ale to už jsme někde jinde Bosh chtěl vědět jestli mu nezdechne auto....Doporučuju si kupovat časopis CAR&HIFI tam je vše do detailu popsané.... |
Autor: | ZdeněkP [ 15 dub 2007 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci vyvolat nějaký flame, ale kolik si myslíš, že je poměr kapacity kapacitoru vůči např. 70Ah akumulátoru? A v (nejen) CAR&HIFI mi to občas přijde ve stylu "čím víc proužků, tím víc Adidas". Tím chci říct, že některé recenze mají spíš formu (pod)placené reklamy. |
Autor: | DbAlesh [ 15 dub 2007 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukám, že jsme zabrousily někam uplně do......ale když se budu držet časáku CAR&Hifi, tak máš trochu pravdu, že zde je spousta instalací zaměřených na malou skrytou reklamu, to si všiml asi každý, ale taky je zde titulek, který se nazívá HESLO ted přejmenované na ZÁKLADY a je zde vždycky polopaticky popsaný problém, součást či konstrukce čehosi, co se týká autohifi a je zde několik příkladů, kde neni zveřejněna značka(tudíš se nejedná o reklamu) a tam přesně vysvětlí jak a co funguje. Samozřejmě, že tomu nemusíš věřit, ale jiný věrohodný zdroj v tištěné podobě ohledně autohifi v ČR nekoupíš, takže jestli můžu doporučit, tak si sežeň číslo 1/2005, stranu 39 a pozorně čti, pak mi napiš co si o tom myslíš, sice tam skrytou reklamu najdeš, ale pochopíš funkci a potřebu kapacitoru Tímto tento topic končim. |
Autor: | ZdeněkP [ 15 dub 2007 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Funkci kapacitoru chápu. Ostatně, není to nic jiného, než kondenzátor s velkou kapacitou. Ale o jeho potřebě si musí rozhodnout každý sám. Já mám prostě jiný názor. Taktéž končím. Domluvil jsem. Howgh. |
Autor: | bosh [ 15 dub 2007 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kluci dík za rady, zkusím zabrousit na netu a sehnat starší čísla. Budu teda doufat, že tu moji 44Ah baterku neoddělám a budu pouštět jen zs jízdy. |
Autor: | Jimmy [ 15 dub 2007 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
bosh prostě nakup muziku, zesík, SWoofer, kabely. Nahoď to všechno do auta a když Ti při basách budou pohasínat světla tak prostě přikoupíš Kapacitor, myslím, že není co řešit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |