fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozšiřovací podložky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=132&t=16640
Stránka 1 z 4

Autor:  Anubis [ 23 dub 2008 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Rozšiřovací podložky

Tak z mašiny začínají padat první kusy atypických rozšiřovacích podložek pod zadní bubny. Jsou to naprosto věrné kopie originálů, akorát jejich tloušťka se přizpůsobuje přímo na auto (podle ET, vytažení lemů apod.) Originály se "ohmataly" 3D dotykovou sondou a kusy padaj z CNC mašiny, takže drsnost povrchu je Ra1.6 a přesnost 0.03mm. Je to nápad a popud PumaDědka, tak další komentáře a poznámky včetně fotografií přenechávám jemu. :wink:

Autor:  Puhla [ 23 dub 2008 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

TO mě zajímá tak honem dětku neflákej se :-D

Autor:  PumaDedek [ 23 dub 2008 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D MNO,IKDYŽ JE ANUBIS,POČÍTAČOVÝ MÁG,musí se prý tady aklimatizovat..... :D :D

ObrázekObrázek[URL=http://imageshack.us]Obrázek
[/URL]ObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek
TAK,TAKHLE SE TO VYTVÁŘÍ....

Autor:  Puhla [ 23 dub 2008 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

:smt023 to se mě líbí víc jak klasický podložky dobrá práce ;-)

Autor:  dreamcatchers [ 23 dub 2008 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

To Anubis a PumaDedek : tohle je pecková práce máte mé velké uznání fakt profi práce

Autor:  PumaDedek [ 23 dub 2008 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

:D TAK TO SI MYSLÍM, JE KAŽDOPÁDNĚ ROZDÍL :!: :wink:
Obrázek NEBO Obrázek

AŤ MI NIKDO,NETVRDÍ,ŽE JE TO ZÁTĚŽ NA NÁPRAVU.../ v pravo. :wink:

Autor:  Pumatej [ 24 dub 2008 06:47 ]
Předmět příspěvku: 

pěkná práce.. chvíli mi trvalo než mi docvaklo kam s tim.. Je to určitě lepší než klasický podložky.

PS: zkus pro mě takovymhle zpusobem vymysle víceprvkovou zadní nápravu místo vlečných ramen :D :D :D

Autor:  semo1 [ 24 dub 2008 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

tak podlozky nemaju chybu. :shock:

Autor:  milos.l [ 26 dub 2008 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

AŤ MI NIKDO,NETVRDÍ,ŽE JE TO ZÁTĚŽ NA NÁPRAVU.../ v pravo.

samozřejmě že je to větší zátěž na nápravu, která je celá "gumová" a kroutí se, což je ale její normální funkce, je více namáhaná na krut. Ale mám to udělané úplně stejně na fiestě + zesílená náprava a i v závodním použití bez problému. Tohle ušetří hlavně ložiska a náboje. A rotační hmoty.

Je to velice podobný s fiestou mk3, máš přístup k CNC za nějakej rozumnej peníz? Koukám že to bude "jen" 3D, byla by možnost srazit dosedací plochu pod úhlem cca 1-1,5° pro změnu geometrie? Do provozu je to ok, ale mě by se hodil negativ a sbíhavost větší...

Autor:  PumaDedek [ 26 dub 2008 12:10 ]
Předmět příspěvku: 

.........samozřejmě že je to větší zátěž na nápravu, která je celá ..
:wink: DLE MĚŘENÍ A ZKUŠEK,JSEM JINÉHO NÁZORU :wink:

Autor:  milos.l [ 26 dub 2008 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

tak to je super 8)

já to teda ani neměřil, ani nezkoušel na dostatečném množství náprav, ikdyž bych se vcelku rád nechal poučit jak se to dělá :D , ale možná něco málo vím o chování té nápravy, použitých profilů a i o tom materiálu bych mohl něco vědět. Ale pryč s vědeckým přístupem - už selskej rozum nám musí říct jak to je s krutem kolem spodního uložení tlumiče(pružiny) kolem podélné osy, když kolo vysadíme o 2cm ven... Momentovka...

já to nekritizuju, jen reaguju na to co jsi psal, což vypadalo že se vlastně nic nezmění co se namáhání týče, v praxi bych se problémů obával tak u eskorta v kombajnu s půl tunou cementu v kufru

jinak jsem tu nápravu viděl jak a kde se deformuje když je něco špatně

ale já to nepsal abych rejpal, jen konstatuju skutečnosti, naopak fandím tomuhle profi přístupu

máš k tomu adekvátně rozšířenej předek? třeba i klasickejma podložkama, ale předpokládám víš jak se to chová pokud je zadek širší...

Je to vcelku dobrá příležitost k realizaci kotoučů dozadu, z této podložky se udělá zároveň držák třmenů např ze sierry, doporučil bych focuse. Prakticky jsou kotouče na takovém autě vcelku k ničemu, ale buben, ikdyž červenej, je i pod těma nejhezčíma kolama hnus kterej upoutá

Autor:  PumaDedek [ 26 dub 2008 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

:D JE JISTÝ,ŽE NEJEN,ZMĚNA ET-kol,ALE I PODL.,MAJÍ VLIV NA JÍZDNÍ VLASTNOSTI.
ZMĚNA ROZCHODU vůči ROZVORU KOL,MUSÍ BÝT PROTO,ÚMĚRNÁ....
NECHCI TADY CHYTRAČIT,ANI DÁVAT NĚJAKÉ NESMYSL.VÝPOČTY,
ALE VĚTŠINOU SE ROZCAPUJÍ AUTA NA PARÁDU, A NÉ PRO ZLEPŠENÍ,
JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ.
Mám,na Pumí,momentálně,zatím,jenom,menší ET, z 34na15.Musím říci,
že jízdní vlastnosti,oproti co jsem měl podložky " NAvrch -"předek-2cm zad.-3cm,jsou horší...Proto připavuji,rozš.zadku,abych dosáhl poměru
který jsem měl z podložkama,což bylo pro mě vyhovující.
:wink:
:roll: kruci,nějak jsem se rozkecal :P

Autor:  balu [ 27 dub 2008 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

PumaDedek píše:
:D JE JISTÝ,ŽE NEJEN,ZMĚNA ET-kol,ALE I PODL.,MAJÍ VLIV NA JÍZDNÍ VLASTNOSTI.
ZMĚNA ROZCHODU vůči ROZVORU KOL,MUSÍ BÝT PROTO,ÚMĚRNÁ....
NECHCI TADY CHYTRAČIT,ANI DÁVAT NĚJAKÉ NESMYSL.VÝPOČTY,
ALE VĚTŠINOU SE ROZCAPUJÍ AUTA NA PARÁDU, A NÉ PRO ZLEPŠENÍ,
JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ.
Mám,na Pumí,momentálně,zatím,jenom,menší ET, z 34na15.Musím říci,
že jízdní vlastnosti,oproti co jsem měl podložky " NAvrch -"předek-2cm zad.-3cm,jsou horší...Proto připavuji,rozš.zadku,abych dosáhl poměru
který jsem měl z podložkama,což bylo pro mě vyhovující.
:wink:
:roll: kruci,nějak jsem se rozkecal :P

Je třeba dodat, že při použití těchto podložek může být volena libovolná rozteč děr ráfku z jiné káry. již nemusí být 108 X 108

Autor:  PumaDedek [ 27 dub 2008 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

balu píše:
PumaDedek píše:
:P

Je třeba dodat, že při použití těchto podložek může být volena libovolná rozteč děr ráfku z jiné káry. již nemusí být 108 X 108

:wink: OBÁVÁM SE ,ŽE TYTO PODLOŽKY nemají se změnou rozteče,nic......... :wink:

Autor:  balu [ 28 dub 2008 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

PumaDedek píše:
balu píše:
PumaDedek píše:
:P

Je třeba dodat, že při použití těchto podložek může být volena libovolná rozteč děr ráfku z jiné káry. již nemusí být 108 X 108

:wink: OBÁVÁM SE ,ŽE TYTO PODLOŽKY nemají se změnou rozteče,nic......... :wink:

Ale mají, otvor se zahloubením má rozteš 108x108, vyčnívalící šrouby /štefty/mohou mít rozteč šroubů jiného ráfku / podložka může nahrazovat mezikus rozměrů/

Autor:  PumaDedek [ 28 dub 2008 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

:D JASNĚ.ZMĚNU ROZTEČE SE U TĚCHTO DÁ :wink:
Obrázek
U TĚCH DRUHÝCH-NOVÝCH NEE...... :wink:

Autor:  PumaDedek [ 11 kvě 2008 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

:D TAK,JSEM SE DO TOHO DNES PUSTIL :wink:
Po čtyřhodinový práci,kdy jsem musel dělat pár úprav,kvůli čidlu na ABS,
jenom ,díky bohu,na levé straně,kde čidlo,do tvatu "L",po vložení podložky,zasahovalo do nosníku,ramene/ směřovalo,do leva/.Po vybroušení,všed OK...Na pravé straně,čidlo do "L",směř.také doleva a tudíš,ke středu,kde bylo místo.Tak a dost,přikládám,pár fotek. :wink:

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Obrázek
TAKŽE,OPROTI ORG.JE TO I S JINÝM ET A ŠÍŘÍ ALU o 42mm,NA KAŽD.STRANĚ-ŠIRŠÍ......
:D Omlouvám se za foto,je to mobilem :wink:

Autor:  PumaDedek [ 12 kvě 2008 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

:D TAK PO PRVNÍ ZKOUŽCE JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ.PRO MĚ JE TO PALBA :wink:

:D JJ...JEŠTĚ FOTEČKY ROZCAPENÍ... :D :wink:

ObrázekObrázekObrázek

Autor:  pbjun [ 12 kvě 2008 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

No vypada to pekne, hlavni vyhodu vsak vidim v tom, ze vse vypada jako origo a cajti nebudou jebat :) Taky me neco takoveho ceka vymyslet ale na focusu...

Autor:  sqo [ 12 kvě 2008 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Uz sa neviem dockat kedy mi tie podlozky dojdu domov a namontujem si ich.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/