fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Rozšiřovací podložky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=132&t=16640 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Anubis [ 23 dub 2008 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | Rozšiřovací podložky |
Tak z mašiny začínají padat první kusy atypických rozšiřovacích podložek pod zadní bubny. Jsou to naprosto věrné kopie originálů, akorát jejich tloušťka se přizpůsobuje přímo na auto (podle ET, vytažení lemů apod.) Originály se "ohmataly" 3D dotykovou sondou a kusy padaj z CNC mašiny, takže drsnost povrchu je Ra1.6 a přesnost 0.03mm. Je to nápad a popud PumaDědka, tak další komentáře a poznámky včetně fotografií přenechávám jemu. ![]() |
Autor: | Puhla [ 23 dub 2008 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
TO mě zajímá tak honem dětku neflákej se ![]() |
Autor: | PumaDedek [ 23 dub 2008 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/URL] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TAK,TAKHLE SE TO VYTVÁŘÍ.... |
Autor: | Puhla [ 23 dub 2008 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() |
Autor: | dreamcatchers [ 23 dub 2008 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Anubis a PumaDedek : tohle je pecková práce máte mé velké uznání fakt profi práce |
Autor: | PumaDedek [ 23 dub 2008 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() ![]() ![]() AŤ MI NIKDO,NETVRDÍ,ŽE JE TO ZÁTĚŽ NA NÁPRAVU.../ v pravo. :wink: |
Autor: | Pumatej [ 24 dub 2008 06:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkná práce.. chvíli mi trvalo než mi docvaklo kam s tim.. Je to určitě lepší než klasický podložky. PS: zkus pro mě takovymhle zpusobem vymysle víceprvkovou zadní nápravu místo vlečných ramen ![]() ![]() ![]() |
Autor: | semo1 [ 24 dub 2008 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak podlozky nemaju chybu. ![]() |
Autor: | milos.l [ 26 dub 2008 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
AŤ MI NIKDO,NETVRDÍ,ŽE JE TO ZÁTĚŽ NA NÁPRAVU.../ v pravo. samozřejmě že je to větší zátěž na nápravu, která je celá "gumová" a kroutí se, což je ale její normální funkce, je více namáhaná na krut. Ale mám to udělané úplně stejně na fiestě + zesílená náprava a i v závodním použití bez problému. Tohle ušetří hlavně ložiska a náboje. A rotační hmoty. Je to velice podobný s fiestou mk3, máš přístup k CNC za nějakej rozumnej peníz? Koukám že to bude "jen" 3D, byla by možnost srazit dosedací plochu pod úhlem cca 1-1,5° pro změnu geometrie? Do provozu je to ok, ale mě by se hodil negativ a sbíhavost větší... |
Autor: | PumaDedek [ 26 dub 2008 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
.........samozřejmě že je to větší zátěž na nápravu, která je celá .. ![]() ![]() |
Autor: | milos.l [ 26 dub 2008 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je super ![]() já to teda ani neměřil, ani nezkoušel na dostatečném množství náprav, ikdyž bych se vcelku rád nechal poučit jak se to dělá ![]() já to nekritizuju, jen reaguju na to co jsi psal, což vypadalo že se vlastně nic nezmění co se namáhání týče, v praxi bych se problémů obával tak u eskorta v kombajnu s půl tunou cementu v kufru jinak jsem tu nápravu viděl jak a kde se deformuje když je něco špatně ale já to nepsal abych rejpal, jen konstatuju skutečnosti, naopak fandím tomuhle profi přístupu máš k tomu adekvátně rozšířenej předek? třeba i klasickejma podložkama, ale předpokládám víš jak se to chová pokud je zadek širší... Je to vcelku dobrá příležitost k realizaci kotoučů dozadu, z této podložky se udělá zároveň držák třmenů např ze sierry, doporučil bych focuse. Prakticky jsou kotouče na takovém autě vcelku k ničemu, ale buben, ikdyž červenej, je i pod těma nejhezčíma kolama hnus kterej upoutá |
Autor: | PumaDedek [ 26 dub 2008 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ZMĚNA ROZCHODU vůči ROZVORU KOL,MUSÍ BÝT PROTO,ÚMĚRNÁ.... NECHCI TADY CHYTRAČIT,ANI DÁVAT NĚJAKÉ NESMYSL.VÝPOČTY, ALE VĚTŠINOU SE ROZCAPUJÍ AUTA NA PARÁDU, A NÉ PRO ZLEPŠENÍ, JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ. Mám,na Pumí,momentálně,zatím,jenom,menší ET, z 34na15.Musím říci, že jízdní vlastnosti,oproti co jsem měl podložky " NAvrch -"předek-2cm zad.-3cm,jsou horší...Proto připavuji,rozš.zadku,abych dosáhl poměru který jsem měl z podložkama,což bylo pro mě vyhovující. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | balu [ 27 dub 2008 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
PumaDedek píše: :D JE JISTÝ,ŽE NEJEN,ZMĚNA ET-kol,ALE I PODL.,MAJÍ VLIV NA JÍZDNÍ VLASTNOSTI.
ZMĚNA ROZCHODU vůči ROZVORU KOL,MUSÍ BÝT PROTO,ÚMĚRNÁ.... NECHCI TADY CHYTRAČIT,ANI DÁVAT NĚJAKÉ NESMYSL.VÝPOČTY, ALE VĚTŠINOU SE ROZCAPUJÍ AUTA NA PARÁDU, A NÉ PRO ZLEPŠENÍ, JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ. Mám,na Pumí,momentálně,zatím,jenom,menší ET, z 34na15.Musím říci, že jízdní vlastnosti,oproti co jsem měl podložky " NAvrch -"předek-2cm zad.-3cm,jsou horší...Proto připavuji,rozš.zadku,abych dosáhl poměru který jsem měl z podložkama,což bylo pro mě vyhovující. ![]() ![]() ![]() Je třeba dodat, že při použití těchto podložek může být volena libovolná rozteč děr ráfku z jiné káry. již nemusí být 108 X 108 |
Autor: | PumaDedek [ 27 dub 2008 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
balu píše: PumaDedek píše: :P Je třeba dodat, že při použití těchto podložek může být volena libovolná rozteč děr ráfku z jiné káry. již nemusí být 108 X 108 ![]() ![]() |
Autor: | balu [ 28 dub 2008 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
PumaDedek píše: balu píše: PumaDedek píše: :P Je třeba dodat, že při použití těchto podložek může být volena libovolná rozteč děr ráfku z jiné káry. již nemusí být 108 X 108 ![]() ![]() Ale mají, otvor se zahloubením má rozteš 108x108, vyčnívalící šrouby /štefty/mohou mít rozteč šroubů jiného ráfku / podložka může nahrazovat mezikus rozměrů/ |
Autor: | PumaDedek [ 28 dub 2008 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() U TĚCH DRUHÝCH-NOVÝCH NEE...... ![]() |
Autor: | PumaDedek [ 12 kvě 2008 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | pbjun [ 12 kvě 2008 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
No vypada to pekne, hlavni vyhodu vsak vidim v tom, ze vse vypada jako origo a cajti nebudou jebat ![]() |
Autor: | sqo [ 12 kvě 2008 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uz sa neviem dockat kedy mi tie podlozky dojdu domov a namontujem si ich. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |