takže... našel se techničák, auto to je po přestavbě a motor tedy je 1990, model N9T. K těm otáčkám, dívali jsme se na ten volnoběžný ventil, a nakonec vytáhli celé sání alespoň očistit. Když jsme to složili, nechtěně jsem zapomněli zapojit drátky k tomu ventilu (snad to je on - je na sání, a vedou od něj hadičky před a za škrtící klapku), no a jede už krásně, maličko ještě kolísá, asi o 100ot/min, ale to i u benzinu i u plynu, to už není problém, asi škrtící klapka.
Dotaz 1:
Vadí něčemu že tam ty drátky nebudou? Když se zapojí, hned to začne dělat to samé - stoupnou na 2000 a kolísají na 1500 a zpátky. Jinak 1200, plyn 1000.
Dotaz 2:
Asi jsme nechtěně něco... nejde startovat ze zapalování - startovali jsme to přímo přes baterku. Dále el. zrcátka, ty lampičky na stropě když jsou otevřené dveře, rádio a centrální zamykání - současně přestalo fungovat. Poslední co jsem dělal než se to stalo je že jsem v kufru hledal čidlo pro zadní dveře (palubovka pořád ukazuje že jsou otevřené). Mohl jsem tam něco nechtěně třeba vyzkratovat a nějakou pojistku nebo něco jiného (pojistky budu ještě přeměřovat)? V průběhu dne jednou se nám podařilo nastartovat klíčkem, pak už nikdy. A centrál jednou zamkl pravý zadní, pak už zase ani nic.
- to vše kvůli jednomu blbému čidlu