Lze nějak amatérsky opravit píchnutou pneu, ať již provizorně či trvale?
Jedu dnes domů, otevři si okno a slyším cvakání. Vylezu ven, obejdu auto, zda nemám ušlé některé kolo, nic. Přijedu domů a vidím, že mám v pneu drobný hřebíček (průměr asi 1 mm, hlava asi 3 mm v průměru, doufám, že jen jeden). Zkusil jsem na něj nastříkat trochu vody a jdou malinkaté bublinky. Zatím jsem ho tam nechal, ale řeším, zda s tím zas musím do pneuservisu, nebo zda by to šlo opravit nějak amatérsky.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|