fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zimáky na předek??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=13490
Stránka 1 z 3

Autor:  Majkee003 [ 09 lis 2007 15:18 ]
Předmět příspěvku:  Zimáky na předek??

Čau forďáci.
Jsem teď před Vánocema nějakej švorcovej, tak jsem přemýšlel, že bych obul jenom přední kola.. aby aspoň něco bylo.. Ale nevim, jestli to k něčemu bude...?? :?

Autor:  PADY [ 09 lis 2007 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, líp se rozjedeš a v zatáčce tě předběhne zadek.

Autor:  Jimmy [ 09 lis 2007 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

I naše policie takhle přece šetřila a obula uimáky jen na předek. Pak se ploužili jak na saních.

Pokud bys to takhle udělal je potřeba na to myslet v každé situaci a mít na paměti, že ty před Tebou zabrzdí na kratší dráze. Hlavně když bydlíš v Praze.

Autor:  Majkee003 [ 09 lis 2007 16:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jasný no.. Ale zase nepřezout vůbec.. To je vo hubu asi víc..

Autor:  Toko [ 09 lis 2007 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem to taky jednou vyzkoušel u předchozího auta a ani ne za měsíc jsem šel pro druhý pár. S tím se opravdu nedalo moc jezdit, zadek si dělal co chtěl. To raději 4 starší zimní gumy nebo protektory, pokud máš hluboko do kapsy.

Autor:  PumaDedek [ 09 lis 2007 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

Toko píše:
Já jsem to taky jednou vyzkoušel u předchozího auta a ani ne za měsíc jsem šel pro druhý pár. S tím se opravdu nedalo moc jezdit, zadek si dělal co chtěl. To raději 4 starší zimní gumy nebo protektory, pokud máš hluboko do kapsy.


:D Mám stejný názor a skušenos.Auto s komb.zimáků a letnaků,
se daleko hůře ovládá a je nevyspitatelné.... :!: Vím,že máme většina,
hluboko do kapsy,ale o této investici,bych dlouho nepřemýšlel...... :cry:

Autor:  Marpie [ 09 lis 2007 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasím s předchozími příspěvky. Opravdu jen 2 nedávat. Radši opatrně jezdit na letních a přišetřit na všechny 4, třeba protektory ale jen dvě nedávat. Naši jednou když sehnali jen dva disky tak ty dva obuli a dali dopředu a na sněhu jim zadek totálně lítal tak urychleně sháněli další dva disky.

Autor:  Marpie [ 09 lis 2007 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

A pokud by se dávaly na auto jen dvě tak myslím je lepší je dát dozadu. Sice by se hůř rozjíždělo, ale aspoň by zadek neustřeloval. Ale ani toto nedoporučuji. Opravdu raději všechny 4 zimní.

Autor:  balu [ 10 lis 2007 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

Na jedné nápravě zimní, to je nejlepší cesta, jak si rozbit hubu. V obchoďácích mají gumy sice nevalné kvality, ale pořád lepší než tato varianta na jednu nápravu. I cena není velká, za 700Kč/ kus. Nebo v pneubazaru se dají koupit nějaké schopné za 200Kč. Ale zase bacha , nejsou na divočení, nikdo neví , jaké hovado na nich jezdilo a pokurvilo kord. Další variantu nedoporučuji , ale dá se jezdit na dobrém vzorku i s letní, ale stále mít na mysli, že brzdná dráha je dvojnásobná.Kára se chová na těchto gumách aspoň předvídavě. I tato varianta je lepší, než na jedné nápravě

Autor:  Mouse [ 10 lis 2007 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

hele Majkee003 zajdi dolu do Hlubočep a kousek od zastávky tram. je pneuservis a má to nějaký UK. a je snimslušná řeč a má i starší tak se tam zkus zeptat Hlubočepská 8 a tel:777 615 163 , 775 615 163

Autor:  Majkee003 [ 11 lis 2007 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Mouse píše:
hele Majkee003 zajdi dolu do Hlubočep a kousek od zastávky tram. je pneuservis a má to nějaký UK. a je snimslušná řeč a má i starší tak se tam zkus zeptat Hlubočepská 8 a tel:777 615 163 , 775 615 163


Díky za tip. Zkusim se tam mrknout. 8)

Autor:  Vodourek [ 14 lis 2007 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych ty zimní dopředu dal, než mít na autě celou zimu všechny gumy letní. Jasně že bude lítat zadek, to s letníma nezažiješ, protože se ti už dávno před tím klouže předek a letíš ven ze silnice.. Pokud bude jezdit pomalu, jako by tam měl jen letní gumy tak je to OK. A brzdit a zatáčet to bude mnohem líp než jen na letních.

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 15 lis 2007 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

V gratis časopisech auto-moto z vydavatelství GrandPrinc (redaktor M. Busta) píší občas, že ty lepší-nebo funglovky, míň sjeté gumy mají jít u předokolky dozadu, protože tam se prý rychleji ojíždějí a tak se to nějak postupně dorovnává a přibližuje. Nic tam ale nebylo o kombinaci zimáky a celoročky. Já je tedy risknu na zadek, podle toho návodu, protože mají lepší vzorek než ty celoročáky...

Autor:  Xfield [ 15 lis 2007 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

Cossa Alfa Nostra píše:
..., že ty lepší-nebo funglovky, míň sjeté gumy mají jít u předokolky dozadu, protože tam se prý rychleji ojíždějí a tak se to nějak postupně dorovnává a přibližuje....


Taky jsem někde v rádiu slyšel, že ty lepší gumy mají jít u aut s předním náhonem na zadek. Důvodem ale určitě nebylo to, že by se tam rychleji ojížděly (tuším tam něco žvatlali o držení stopy a podobně, ale už si to úplně nepamatuju). Mě se zatím na každým autě podstatně rychleji sjížděly ty přední a myslím, že tuhle zkušenost má každej, kdo má auto s náhonem na předek - je jasný, že vepředu na tu gumu působí třecí síly mnohem itenzivněji a ve více směrech.

A jinak bych raděj určitě obul celé auto zimníma, i když by to měly být nějaký jetý (vzorek min. 4mm) nebo noname z Tesca.

Autor:  enjoy [ 15 lis 2007 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Xfield píše:
Cossa Alfa Nostra píše:
..., že ty lepší-nebo funglovky, míň sjeté gumy mají jít u předokolky dozadu, protože tam se prý rychleji ojíždějí a tak se to nějak postupně dorovnává a přibližuje....


Taky jsem někde v rádiu slyšel, že ty lepší gumy mají jít u aut s předním náhonem na zadek. Důvodem ale určitě nebylo to, že by se tam rychleji ojížděly (tuším tam něco žvatlali o držení stopy a podobně, ale už si to úplně nepamatuju). Mě se zatím na každým autě podstatně rychleji sjížděly ty přední a myslím, že tuhle zkušenost má každej, kdo má auto s náhonem na předek - je jasný, že vepředu na tu gumu působí třecí síly mnohem itenzivněji a ve více směrech.

A jinak bych raděj určitě obul celé auto zimníma, i když by to měly být nějaký jetý (vzorek min. 4mm) nebo noname z Tesca.



zalezi proste na hnany naprave.

Autor:  PumaDedek [ 15 lis 2007 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

:D TAK PŘESNĚ........ :smt063

Autor:  LeMans [ 16 lis 2007 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

Vodourek píše:
Já bych ty zimní dopředu dal, než mít na autě celou zimu všechny gumy letní. Jasně že bude lítat zadek, to s letníma nezažiješ, protože se ti už dávno před tím klouže předek a letíš ven ze silnice.. Pokud bude jezdit pomalu, jako by tam měl jen letní gumy tak je to OK. A brzdit a zatáčet to bude mnohem líp než jen na letních.


Tak to teda radíš pěknou kravinu, chlapče. mluvím z vlastní zkušenosti. Dal jsem na auto dopředu zimní a vzadu jsem nechal letní, které ještě měly tak 2mm vzorek. Máme tu takový krásný blbnoucí plac, kde si člověk zjistí, jak se auto chová a vyblbne se a nemusí to pak zkoušet na silnici.
A moje zjištění? KATASTROFA nepředvídatelné je slabé slovo. Vymyslel jsem si imaginární zatáčku a zkoušel ji projet. poprvé jsem uspěl - to jsem jel hooodně pomalu. Ale už druhý pokus - zadek se ti na sněhu utrhne a jsi prostě v PRD..LI Utrhne se naprosto nečekaně, bez varování, bez jakékoliv jezdecké či jiné chyby a to v dost malé rychlosti, o které jsem si původně myslel, že je ještě bezpečná. a jak se to urve, tak neuděláš VŮBEC NIC.
takže to radši budu jezdit na 4 letních, než 2 zimních. howgh.

Autor:  Plazák [ 16 lis 2007 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Do pytle,tady se řeší 100x obehraná písnička.
Balu a LeMans mají pravdu,NIKDY nekombinovat a špekulovat.
Esli někdo někde radil,že lepší vzorek dozadu,tak jedině kvůli držení stopy.Kdo jezdí v kopcích,zase preferuje lepší vpředu,to je jasné,že u předohrabů.
A hlavně - já bych ty zimní gumy uzákonil!!!
Dyť to tu Balu psal,jakýkoliv shitový zimní protektor ,auto obuté za 2 litry a pak si porovnejte jízdní vlastnosti.NEPOROVNATELNÉ!
Takže přestaňte kombinovat,je těch křížků kolem cest málo?Radši těch pár stovek obětujte.

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 16 lis 2007 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

V těch časopisech co byly ty rady nebylo rozlišované, zda je ta předokolka diesel či benzín, diesly mají skoro vždy větší zatížení na předek kvůli těžkýmu motoru...Kdo nejezdí v kopcích a jezdí hlavně po rovině a opatrně jako jezdil v seriálu Dallas J.R. a nebo jen po městě tak pokud chce kombinovat z fin. důvodů tak by ty zimní gumy "uživil" spíš na tom zadku, předpokládá se, že by koupil funglovky nebo mírně zajeté.Ale říkal mi maník, co jezdí pro Charouze odtahovku s rukou a pavoukem, že je sakra poznat rozdíl mezi tím, když je přes zimu odtahovaný auto (pokud tedy nepoužijou zvedací kříž) na letních a na zimních. na letních to navinou jako po másle, jak to krásně klouže nahoru, ale na zimních to vždy vzdoruje a jsou s tím trable a pak musí někdy i použít ruku což je 1000+DPH za použití ruky, ale ve smlouvě s Charouzem mají,že musí napřed zkusit navinout a pak teprv ruku (už asi měli nějaký ten právní spor a argument u letních je, že auto s nimi jde navinout snadno).Pak je tedy jediná situace kdy se mít letní paradoxně "vyplatí" kvůli možnému "levnějšímu" odtahu...(:-)) Dokud na gumy není zákon kterej bude nejdřív za rok tak tohle fórum o "2+2" či Z4? nebo L4? bude pořád aktuální.

Autor:  PumaDedek [ 16 lis 2007 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Obrázek

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/