fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
gumy http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=14093 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rowan [ 09 pro 2007 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | gumy |
Zdravim kcem poradit mam na aute zimne gumy tak som to kupil s autom. Ale v predu su viacej zodrate ! (4mm) vpredu a (5.5mm) vzadu. Mozem to vymenit aj z diskamy (predok do zadu a opacne) ? Dik za radu...... |
Autor: | Jimmy [ 09 pro 2007 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jasně, že můžeš a určitě to udělej. Dělají to tak běžně i v servisech, když si k nim přijedeš přezout. Ale pozor měň vždycky jen předek za zadek, nikdy ne levá přední na pravou zadní apod.... u některých pneu to samozřejmě ani nejde. |
Autor: | LeMans [ 20 pro 2007 14:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak říká JImmy ale hlavně - ani u těch, u které nejsou směrové nepřehazovat levou za pravou. |
Autor: | Prochy [ 24 pro 2007 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
jsou dvě možnosti 1. která je více používaná je dát lepší vzorek na předek (hnací náprava) ,,aby to pořádně hrabalo,, nicméně je to néně bezpečný způsob. 2. dát na zadek lepší vzorek tím se sníží záběr na sněhu ale zvýší se bezpečnost . |
Autor: | enjoy [ 24 pro 2007 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prochy píše: jsou dvě možnosti 1. která je více používaná je dát lepší vzorek na předek (hnací náprava) ,,aby to pořádně hrabalo,, nicméně je to néně bezpečný způsob. 2. dát na zadek lepší vzorek tím se sníží záběr na sněhu ale zvýší se bezpečnost .
jakoze bezpecne skoncis ve skape cumakem dolu...? |
Autor: | LeMans [ 25 pro 2007 14:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
pořád lepší než se v zatáče začít točit jak kača v čepici a skončit pod protijedoucí tatrovkou... i když u 4 zimních to nebude tak markantní jak zímní vpředu letní vzadu ale o tom už se tutoho naplácalo hafo. |
Autor: | Návštěvník [ 26 pro 2007 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale dobre pise...ak na prednokolke dostanes smyk tak vetsinou na zadnu napravu...pretoze predok je mozne zatacat a pridavat a uberat..kdezto zadok len tahas za sebou a dokazes ho len brzdit.a aby si nedostal smyk skor ako na predku potrebujes dobry dezen aby dobre drzal stopu.predok dokazes kompenzovat volantom a plynom...ak to spravis opacne tak zadok bude lietat po ceste aj pri mensom pretoceni a uz ho nezrovnas..je zase pravda ze pri rozbiehani je mat lepsie pneu na hnanej prednej naprave ale ak si sikovny a vies sa pohrat zo spojkou tak aj to sa da zvladnut. riesenie je mat zimaky co maju rovnaky dezen a vyska tak 8-9.. a samo ze najlepsie je mat nove... |
Autor: | Jimmy [ 26 pro 2007 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemáš až ak úplně pravdu, pokud Ti ustřelí zadek, rozhodně se nedá tvrdit, že už s tím nic neuděláš, práve naopak pokud máš předokolku, tak zkušenější řidič se ze smyku dokáže krásně vyhrabat zatočením a přídáním plynu do protisměru. Já osobně dávám vždycky slabší vzorek dozadu a nikdy se mi nestalo, že by mi nějak ustřeloval v každé zatáčce. Ba právě naopak. Auto je pořád nedotáčivé. Když napadl první sníh, jel jsem se, jako každý, trochu projet a potvrdilo se to. Přetočit Escorta (bez ručky) není úplně tak jednoduché. Vždycky jel do zatáčky rovně a k ustřelení zadku bylo potřeba použít ručku (na zadu mám o 2mm menší vzorek) |
Autor: | Návštěvník [ 26 pro 2007 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
nechcem tvrdit ze nemas niecom pravdu..skuseny vodic dokaze krasne jazdit aj v riadenom smyku..a to je to umenie jazdenia..teraz je u nas tak cca 3cm snehu a poviem ti ze pretocit nieje problem..teda ak chces..ale vtedy si na to pripraveny.ale poveviem ti ze staci sa pozerat okolo seba aky ludia maju soferaky a ako jazdia..a viem ze 90% si ani neuvedomuje ze je cesta studena a jemne namrznuta a sem tam sneh a jazdia ako v lete na suchej ceste.a videl som co to potom spravi z autom.ale pravda ze takym ludom ani pneu s klincami nepomozu lebo ak nevies jazdit tak pneu to nezachrani. jazdil som uz vela aut a takych co mnohy len v telke vidia takze si myslim ze debata o pneu kde vyska je 3mm je zbytocna...ludia proste nechapu ze pneu je dobra vtedy ak ma spravnu vysku dezenu a spravnu zmes a tlak. preco by inak na F1 menili pneumatiky 2 aj viac krat za jedny preteky... tot len moj nazor |
Autor: | Jimmy [ 26 pro 2007 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
To máš samozřejmě pravdu, že čím větší vzorek tím lépe, ale řekněme si na rovinu. Kdo dneska sjede nové pneu o 3mm, vyhodí je a koupí nové? Kvůli max. bezpečnosti a lešpímu dezénu? NIKDO. Každý sjede např. ty 3mm na předku, pak je přehodí na zadek a pořád dokola, dokud nejsou všechny gumy opravdu K.O. Takhle to dělá drtivá většina lidí. Je jen velmi malá hrstka lidí co by neměnila předek za zadek a rovnou kupovala nové gumy a tím pádem vyhazovala takřka nové dvě gumy, které byly na zadku. |
Autor: | Návštěvník [ 26 pro 2007 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale zase sa to robi tak ze ojazdene (zjazdene tak o 3mm)gumy predas za 500-600 a priplatis si nejaku tu korunu a mas nove za polovicu..a zimne ti 2 sezony musia vydrzat..a mat kazde 2 roky nove pneu s vybornymi vlastnostami tiez nieje zle. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |