fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

alu disky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=9720
Stránka 1 z 1

Autor:  Neom [ 03 dub 2007 20:51 ]
Předmět příspěvku:  alu disky

neví někdo kde bych mohl sehnat originál alu disky 7mi paprskový 15" na escorta? :!:

Autor:  Standa [ 04 dub 2007 06:17 ]
Předmět příspěvku: 

Já je koupil před pár lety od chlápka, co tahal Escorty z Německa.

Autor:  Neom [ 05 dub 2007 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

A nemáš prosím tě na něj kontakt? kolik by asi stály?
petr

Autor:  Standa [ 06 dub 2007 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

No telefon nemám, protože jsem přišel loni o mobil i s kontakty. Ani nevím jestli ještě auta vozí, je to už 5 let co jsem je kupoval. Zkus se podívat po okolí, určïtě někde seženeš, v Německu jich prodali hromadu a pořád je dost lidí co to sem tahají. Cena záleží na stavu, ja jsem tehdy dal 11 000,- Kč a byli nazuté s asi 4 mm vzorku. Dneska už koupiš levněji.

Autor:  Tomekkk [ 14 dub 2007 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus 777251888 nebo 777888250. koupil jsem od nich starší 15 za super cenu!

Autor:  Jan R [ 17 dub 2007 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jaký máte názor na rozdíl mezi plecháči a litými disky - kromě vzhledu. Zatím se rozhoduji, zda investovat do litých, neboť budu muset sjeté pneu v brzké době měnit..

Autor:  Mike.M [ 17 dub 2007 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

No je to peknejsi, nic vic nic min. Navic v lete mam lite s letimi a v zime plechace se zimnimi. Vazi asitak stejne.

Autor:  Stanley [ 17 dub 2007 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

známý na litáky nadává.. praštil s nima do patníku a rozpadli se mu .. byli to originál škodovácké ... ale o vzhledu nemůže být řeč ...

Autor:  Mike.M [ 17 dub 2007 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Litaky jsou krehci a v zime ti muzou popraskat pri mensim narazu a jeste sul je agresivni a vznika v hliniku vnitrni koroze(zere to zevnitr), nejde to videt. Plechy sou odolnejsi v zime a koroze je poznat driv. To je asi ten rozdil.

Autor:  zdenal8 [ 17 dub 2007 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

No nevim. Dneska je to spíš o tom, jestli chceš liťáky nebo plechy. Navíc u hliníku máš výhodu že až je budeš chtít na konci sezony sundat, tak nebudou přirezlý.

Autor:  mrazik [ 17 dub 2007 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ono take dost zalezi na kvalite. Ja projel dost brutus diru s original RS2000 koly, hned jsem zastavil a nic nebylo videt. Auto se chovalo normalne, az na kruhovem objezdu se najednou kolo vyfouklo. On ta rana sla na vnitrni stranu a ohnulo to hlinik - kupodivu guma vydrzela. Jinak hlinik zadna prasklina, nic a rana to mala nebyla. Nechal jsem to srovnat a v pohode jezdil dal.
Zdenal8 - to by jsi koukal, jak se dokaze pripect a nejde sundat a nejde a nejde.

Autor:  nat [ 17 dub 2007 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
Zdenal8 - to by jsi koukal, jak se dokaze pripect a nejde sundat a nejde a nejde.


a autogenem je nenahřeješ... :?

Autor:  balu [ 17 dub 2007 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Lliťáky byly nejprve jen pro závoďáky, pak vzhledem lepšímu vzhledu a stále lepším podvozkům sériových kár , se začaly montovat sériově. Proč elektrony? Při širších gumách je na ráfek vytvořen velký tlak při průjezdu zatáčkou, plecháče to neudrží a zvlní se, elektrony neuhnou ale jsou náchylnější na ťuknutí o granec.

Autor:  nat [ 18 dub 2007 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

a jsou tvrdší (při stejném tlaku v pneu)

Autor:  Plazák [ 19 dub 2007 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

balu - přesně tak,dodávám brzdové materiály do Hayes-Lemmerzu v Ostravě,kde se vyrábí plechové a lité kola pro půl Evropy a to samé mně řekli technici,když jsem se ptal.Liťáky jsou přesnější už vzhledem k technologii výroby,plecháče se lisují.Je velice zajímavé vidět,jak takové kolo vzniká.Škoda ,že mě tam nenechají fotit a jako pozornost podniku mi taky nechtějí do kufru přihodit pár liťáků.
Zaměstnanci ale mají nárok jednou za čas koupit si kola za režijní cenu :evil:

Autor:  albus [ 24 čer 2007 11:42 ]
Předmět příspěvku:  ALU

Jeste schanis ty litaky origo Ford 15" 7 paprskovy???

Autor:  Wizzy [ 24 čer 2007 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud by Neom už zájem neměl, já teď o nových uvažuju a pokud bych do nich šel, tak ty sedmipaprskové forďácké patnáctky u mě vedou na prvním míatě, takže jaký je stav, cena a bylo by foto těch kol?

Autor:  albus [ 24 čer 2007 20:31 ]
Předmět příspěvku:  ALU

Jsou ve vybornym stavu, jen jsou trochu poskrabany na lemu, ale zadny ustipnuti, jen povrchove (2 z nich). 2 by mely byt uplne bez kazu. Az na tohle jsou jinak naprosto v poradku, nehazi, nic. Jsou na nich pneu, 2x Dunlop SP Sport, 2x Matador Prima, oboji 195/50/15, jsou ale spise na dojeti, nic extra. Jinak jsou to tedy 6J x 15, 4x108 ET40. Na vsech jsou stredovy poklicky, k nim specialni klic na ty poklicky.
Foto muzu na mail.
Cena 7000,-

Autor:  albus [ 24 čer 2007 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

dal jsem to do sekce Prodám, koukni...

Autor:  enjoy [ 24 čer 2007 23:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: ALU

albus píše:
Jsou ve vybornym stavu, jen jsou trochu poskrabany na lemu, ale zadny ustipnuti, jen povrchove (2 z nich). 2 by mely byt uplne bez kazu. Az na tohle jsou jinak naprosto v poradku, nehazi, nic. Jsou na nich pneu, 2x Dunlop SP Sport, 2x Matador Prima, oboji 195/50/15, jsou ale spise na dojeti, nic extra. Jinak jsou to tedy 6J x 15, 4x108 ET40. Na vsech jsou stredovy poklicky, k nim specialni klic na ty poklicky.
Foto muzu na mail.
Cena 7000,-


ze ti do toho kecam :) .presne tyhle jsem pred par tydny koupil,v peknym stavu,s pneu michelin 5mm vzorku a stalo me to min.
ale jsou to kola za ktery bych ty penize dal.
jsou nejkrasnejsi! :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/