fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
volnobeh http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=141&t=27128 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 08:16 ] |
Předmět příspěvku: | volnobeh |
cau, nevite nekdo cim by to mohlo byt, ze ikdyz odpojim volnobeznak, tak je volnobeh stale stejny? volnobeznak je ok, skrtici klapka je uplne zavrena (dozar je tak nastavenej). jedna se o 2,0 16v |
Autor: | Krtek-NA [ 27 pro 2009 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
Zkus ještě něčím ucpat přívod vzduchu. Musí to chcípnout. Viděl bych to na falešňák. Pak to i nejede tak jak by mělo. |
Autor: | majda [ 27 pro 2009 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
J.R. píše: cau, nevite nekdo cim by to mohlo byt, ze ikdyz odpojim volnobeznak, tak je volnobeh stale stejny? volnobeznak je ok, skrtici klapka je uplne zavrena (dozar je tak nastavenej). jedna se o 2,0 16v ...to snad, že je přidřenej (přiotevřenej), já když ho za běhu odpojím, tak chcípne...(2.0 16V) |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
kdyz zacpu privod vzduchu hned na zacatku, tak to jede dal, kdyz to zapu tesne pred vahou vzduchu tak to po chvilicce chcipne |
Autor: | majda [ 27 pro 2009 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
J.R. píše: kdyz zacpu privod vzduchu hned na zacatku, tak to jede dal, kdyz to zapu tesne pred vahou vzduchu tak to po chvilicce chcipne ...jestli chceš eliminovat závadu na volnoběžným ventilu, tak ho přehoď na zkoušku z tvojí 2.3...akorát nesmíš zavírat kapotu,...2.3 má napájení vyvedený nahoru..., ale na vyzkoušení to nevadí.... |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
to uz mam vyzkouseny, ale dik za tip.. asi to opravdu nekde "nasava", ale vubec me nenapada kudy |
Autor: | majda [ 27 pro 2009 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
...pokud máš pořádně stažený pásky na hadicich...tak už mě napadá jen prasklý rezonátor(tlumič) sání... |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
ale to by pri zacpani red vahou nechciplo... |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
takze jedine ze by to tahlo nekde kolem vzduchovyho filtru? ale to nevim jesli ma cenu resit.. ale zas divny ze ikdyzje uplne zavrena klapka i ventil, tak to ctejne jede |
Autor: | majda [ 27 pro 2009 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
J.R. píše: takze jedine ze by to tahlo nekde kolem vzduchovyho filtru? ale to nevim jesli ma cenu resit.. ale zas divny ze ikdyzje uplne zavrena klapka i ventil, tak to ctejne jede ...tím zaslepením před MAFem v podstatě úplně zastavíš přístup vzduchu do motoru...já bych přeci jen zkusil ten volnoběžnej ventil... |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
daval jsem tam uz jinej... jeste bych to mohl uplne misto volnobeznaku zaslepit.. abych mel 100% jistotu.. on ma byt ten volnobeznak naprosto uplne zavrenej a nepruchodnej - kdyz se odpoji? dalsi vec co mi trochu nestimuje je okamzita spotreba na volnobeh - teply nebo studeny, porad ukazuje 2,0l/h |
Autor: | majda [ 27 pro 2009 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
...po odpojení, tedy v základní poloze je ventil zavřenej,...a z tou vyšší spotřebou,...myslím, že v "tom má prsty"automat, nejsem si jistej hodnotama, ale žená má mondeo v automatu a rozhodně má volnoběžnou spotřebu vyšší (cca o 0.5 L/h) při stejný motorizaci, divný je, že ji máš stejnou při různých teplotách...to mě se to hýbe +/- 0.3-0.7 L/h..., skusils diagnostiku |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 18:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
na diagnostice jsem jeste nebyl... a atomat neatomat, kdyz das N, musi byt spotreba kolem 1,0-1,2 litru/h a ne 1,9-2,2 |
Autor: | majda [ 27 pro 2009 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
J.R. píše: na diagnostice jsem jeste nebyl... a atomat neatomat, kdyz das N, musi byt spotreba kolem 1,0-1,2 litru/h a ne 1,9-2,2 ... se nehádám, ani neznám z hlavy hodnoty, ale rozhodně je vyšší jak u manuálu,..zítra se mrknu a dám vědět... |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
tak jsem jeste poladil volnobeznak aby se jeste vic zavrel - neni uplne zavrenej a jiny volnobeznaky byly o neco malo vic.. tak jsem to zavrel jeste vic nez jsou ty ostatni a ma to ted na volnobeh porad stejny otacky jako driv, po odpojeni je to stejny (predtim se to nepatrne snizilo), po zarazeni r nebo d se otacky snizi na cca 600 - driv drzely), nevim jak studeny, ale bojim se nebude drzet budou nizky. pripominam ze klapka je uplne zavrena. takze mam podezreni ze asi nejde spravny signal do volnobeznaku a z nejakyho duvodu to ale nezhasina ikdyz je defakto zavrenej privod vzduchu. takze co dal? |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
jo a rek bych ze to ted podstatne lip jede nez kdyz byl ten volnobeznak malicko vic priotevrenej |
Autor: | majda [ 27 pro 2009 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
J.R. píše: tak jsem jeste poladil volnobeznak aby se jeste vic zavrel - neni uplne zavrenej a jiny volnobeznaky byly o neco malo vic.. tak jsem to zavrel jeste vic nez jsou ty ostatni a ma to ted na volnobeh porad stejny otacky jako driv, po odpojeni je to stejny (predtim se to nepatrne snizilo), po zarazeni r nebo d se otacky snizi na cca 600 - driv drzely), nevim jak studeny, ale bojim se nebude drzet budou nizky. pripominam ze klapka je uplne zavrena. takze mam podezreni ze asi nejde spravny signal do volnobeznaku a z nejakyho duvodu to ale nezhasina ikdyz je defakto zavrenej privod vzduchu. takze co dal? ...TP senzor (potenciometr škrtící klapky) , v každým případě bych to nechal načíst... |
Autor: | J.R. [ 27 pro 2009 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
jj, na potenciometr se snad zitra mrknu jen by se mi docela hodily hodnoty ktery to ma mit a piny mezi ktermy to mam merit... |
Autor: | Krtek-NA [ 28 pro 2009 01:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
majda píše: ...pokud máš pořádně stažený pásky na hadicich...tak už mě napadá jen prasklý rezonátor(tlumič) sání... Dvoulitr teda neznám přesně, ale je vcelku jedno pokud by byl prasklej. Volnoběžák je snad vyvedenej jinde, ne? Prostříkej všechny spoje benzínem v rozprašovači a uvidíš kde to saje. Akorát bacha, takhle rozptýlený je to kurwa hořlavý. |
Autor: | Krtek-NA [ 28 pro 2009 01:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnobeh |
J.R. píše: jj, na potenciometr se snad zitra mrknu jen by se mi docela hodily hodnoty ktery to ma mit a piny mezi ktermy to mam merit... Měl jsem na to kabel, ale už je pryč, policajty zajímal majitel od kterýho sem ho koupil, tak snad dostanu love zpět. Ty 2 litry na volnoběh je teda dost, já mám na 2.3 0.8 - 1.0, a 1.5 -1.8 s klimou. Ale i tak to musí zdechnout beze vzduchu. Co EGR jak ten na tom těsní, prošel bych to za klapkou (nevím, kde má ventil vývody) postříkej to tím benzínem. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |