fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
2,9 12v http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=141&t=32618 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jerry Cotton [ 09 dub 2011 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | 2,9 12v |
Zdar. Měl bych tu dva záludné dotazy... Včera jsem po zimě cca po 5 měsících oživoval Škopka. Dal sem mu menší očistnou kůru, prověřil trubičky, hadičky (na vlásku visela hadička u čidla podtlaku). Po natlakování a odvzdušnění palivové soustavy se váhavě rozběhl a zaujal pravidelný volnoběh. A teď první dotaz. Nemá to souvislost s tím, že to dlouho spinkalo, už se to děje delší dobu. Když přidám z volnoběhu plyn, tak to na chvliku jakoby ztratí dech, spadne o ccca 50 otáček níž a po malé pauze jde bez problému do otáček. Jako by se na chvíli přivřela klapka sání. Ale nemá snahu chcípnout. Začíná se dělat venku přijatelně a chystám výměnu výfuku, katu, lambdy a tak bych se chtěl zbavit i tohohle drobného rušivého problému. Nějaký nápad na co se zaměřit? A druhý problém: Při leštění motoru jsem narazil na jednu hezkou mosaznou trubičku kterou se přisávají spaliny do sání. Zarazilo mě, že do EGR ventilu vede jen jedna hadice od podtlaku shora. A druhá vede zdola do snímače podtlaku (3 kabely). Podle elektroschémat by měl být EGR ventil ovládaný podtlakem přes elektromagnetický ventil (2 kabely) řízený z EEC. Který tu chybí. Nebo je někde schovaný. Aplikovali se do 2,9 více variant egr ventilu? Jak je to u vás. Motor je vyroben 3.5.1988... Po STK a emisích se to chystám deativovat... Díky za nápady.. |
Autor: | Wizzy [ 11 dub 2011 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2,9 12v |
První problém..proměř čidlo na klapce, jestli má plynulý "chod".. Druhý problém...egr zaslepit, zrušit |
Autor: | Jerry Cotton [ 07 kvě 2011 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2,9 12v |
Díky, proměřím... |
Autor: | Jerry Cotton [ 30 čer 2011 22:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2,9 12v |
Hmmm, u stařečka se objevil další problém. Už Po 3x za sebou, když je motor studený, tak nastartování a šoupnutí voliče na D, motor skoro chcipne. Hned pak srovná volnoběh, nicméně nikdy před tím se to nestalo minimálně 15 let.... Za tepla je to bez problému. Jsem z toho voľaký zmetěný.....Asi půjde k doktoroj nebo na vrakáč Bestie |
Autor: | Jerry Cotton [ 02 črc 2011 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 2,9 12v |
Tak po prolezení fora jsem zkusil skouknout volnoběžný ventil... vypadal funkčně, nicméně nebyly zrovna po ruce chemikálie a tak šel zpátky bez jakéhokoliv zásahu. Po staru a navolení D tentokrát neměl snahu zdechnout. hmmm... šotek... asi... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |