fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
prebobenie motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=149&t=15809 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sierra [ 11 bře 2008 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | prebobenie motoru |
nemate niekto nahodou skusenosti s prerobenim motoru???mam sierru a chcela by som spravit motor tak nech mi to prida aspon nieco na kW...co tam potrebujem? |
Autor: | PH [ 11 bře 2008 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
najdi si tema pinto versus OHC a par veci tam najdes... Taky by nebylo od veci napsat, jakou sirku to vlastne mas, hlavne jaky motor. |
Autor: | jacho6380 [ 12 bře 2008 00:28 ] |
Předmět příspěvku: | Siera |
Myslím že nejak veľa tam ten vykon nezvýšiš ale za pokus to stojí. Ale musíš fakt najprv napísať aký máš motor. Rok výroby, obsah, KW... |
Autor: | PH [ 12 bře 2008 00:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
ono uplne staci jen obsah typ motoru.. treba jako 2,0i DOHC nebo tak... zbytek uz se da dovodit, tech motoru zase tolik nemontovali. nebo idealne tripismenny kod motoru |
Autor: | jacho6380 [ 12 bře 2008 06:43 ] |
Předmět příspěvku: | Siera |
Ono záleží čo s tým motorom chce robiť. Keď chce len o pár koníkov viac tak by som tam dal športový kat. Rezonátor, nejaký lepší koncový tlmič. Kit priameho sania. Ked chce robiť viac tak by som to videl aspoň k tomu všetkému ostrú vačku, zníženú hlavu, nejake pevnejšie zdvyhatka aj s ventilmi. a v Bratislave poznám chlapíka ktorý by jej to spravil... ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 12 bře 2008 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
PH píše: ono uplne staci jen obsah typ motoru.. treba jako 2,0i DOHC nebo tak... zbytek uz se da dovodit, tech motoru zase tolik nemontovali. nebo idealne tripismenny kod motoru
tak typ tohle zrovna není 2.0 DOHC -----N9C 2.0 SOHC -----NR nic jinýho jsem neměl tak nevim. ![]() ![]() |
Autor: | PH [ 12 bře 2008 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak co se uprav tyce, tak na OHC se toho da udelat docela dost. DOHC neni na upravy zadna slava, protoze ma problemy s chlazenim a navic se na nej neda skoro nic sehnat. V podstate jediny smysluplny motor na upravy ve Sierre je Pinto 2,0i OHC. Kazdopadne ale napred zgeneralkovat a pak teprve upravovat Krtek: kod motoru u 2,0i OHC je N4B, jen tak pro uplnost |
Autor: | Krtek-NA [ 12 bře 2008 22:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo sorry to bylo ve škopku ![]() ![]() ![]() |
Autor: | PH [ 12 bře 2008 23:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja ti nevim, neprijde mi to jako idealni reseni, pokud to budes chtit udelat poradne... Kdyz by to melo byt poradne, tak te tech 20 kobyl nahoru prijde docela draho a o moc vic s tim neudelas... |
Autor: | Krtek-NA [ 13 bře 2008 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím za kolik by ho sehnal(a), ale nakolik přijde v OHC tech 20 kobyl?? V sirce má 100PS myslím, překopat sání ze škopka ten měl silnější motor, ale nevím o kolik, bylo to tím, že ty první neměli katy a EGR, i parohy na sání se lišily. ![]() |
Autor: | PH [ 13 bře 2008 09:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiny vykon je ciste jenom o katu. DOHC N9x ma taky s katem 88kW a ve verzich bez katu 92. EGR taky neco hodi. U pinta tak repas hlavy, pri tom trosku snizit, priostrit vacku, jine svody, vyfuk, vyhodit EFi a dat 2x aspon 40 karburatory, odlehcit setrvak. Akorat se v tom nebude dat normalne ekonomicky jezdit. Kdyz to porovnas s vymenou motoru, prevodovky, tusim i kardanu, komplet elektriky plus samozrejme aspon castecnou GO motoru, a potazmo tim, ze mas auto s uplne jinym motorem nez je v papirech... Ovsem porad nevime, co ma slecna za motor... |
Autor: | Krtek-NA [ 13 bře 2008 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to jo, ale myslím, že s tím chce jezdit na nákupy a aby to líp jelo ![]() ![]() |
Autor: | sierra [ 20 bře 2008 12:16 ] |
Předmět příspěvku: | moj motor |
no mam 2.0 DOHC r.v. auta je 90 kod motora je N9C inak diky za rady a nechcem to na nakupy... ![]() |
Autor: | PH [ 24 bře 2008 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno tak u tohohle motoru toho moc neudelas. Na druhou stranu je schopny s tim autem cvicit docela dostatecne, takze bych se zatim zameril spis na veci jako jsou podvozek, brzdy, vyfuk atd. Jinak N9C je nejsilnejsi motor, co se do 2,0 Sierry daval, 120k, rozvod retezem, povedena masinka. |
Autor: | jacek [ 31 bře 2011 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prebobenie motoru |
Ano, mohu potvrdit. N9C/120k je velice dobrý motor, ale bohužel určitě ne na sport. Zato na cesťák k nezaplacení. Osobně bych na tom, být Sierrkou, nic moc nedělal, pokud ovšem je v pořádku. Jestli se zdá mít malý výkon/akceleraci, nechej přeměřit tlaky, příp.nastavení ŘJ. Ovšem závad může být i víc a jinde. Zvyšovat výkon i u tohoto motoru samozřejmě jde, ale jak jsem napsal - na sport to nikdy nebude. Pokud je ale eminentní zájem, pak je řešením karburátorový motor a jeho sportovní vyladění. Ale nebude to zadarmo a moc ekonomicky to jezdit taky nebude. Doporučuji se juknout třeba na www.fordsierra.eu, tam je takových kutilů dost, i zkušených. Třeba se tam najde nějaký dobrý tip. ![]() |
Autor: | el_Barto [ 16 dub 2011 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prebobenie motoru |
pokud OHC, tak doporucuju primo sehnat motor z iSka, ma 115koniku a projevem mnohem zivejsi nez DOHC (je to tim ze to je ctvercovy motor). Jestli jde jen o posileni OHC na denni jezdeni, tak jednoznacne zasadit DOHC. Bez debat je to asi nej motor na denni jezdeni v sierre. Pokud bys chtel jit s vykonem vys, tak 2,9ku a tu potom ladit. Kdybys ladil OHC, tak ti bude nejakou dobu trvat (nemluve o penezich), nez se dostanes na vykon 2,9ky. No a pokud chces fakt top, tak sezen radeji celeho coswortha. Pripadne nacpi tam BOA nebo BOB 2,9ku 24V z scorpia csw... |
Autor: | Krtek-NA [ 22 kvě 2011 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prebobenie motoru |
Jenže dnes už je techto motorů velmi pomálu. Ale zapasovat tam motor ze Scorpia by jít mělo. Já tenkrát pasoval ze Sierry do Scorpia MKI bez větších problémů. Jen kardan byl malinko víc vysunutej z převodovky ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |