fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=149&t=24870 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ultrafan [ 04 srp 2009 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
Ahoj, mam dotaz. Jakej je problem dat starou 2.9i 107kw do klauna kde byl 2.0 16V?Je to moc velkej vopich?diky moc za kazdou radu! |
Autor: | Krtek-NA [ 06 srp 2009 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Důvod???? Jinak by to tam mělo jít, prostorově jsou stejný MKI i MKII, záleží jak si zdatnej v elektrice. Potom se asi vyskytne problém s převodovkou, a pokud 2.9 měla N tak i s kardanem. Diferák je taky jinej a nejde snad ani zaměnit, takže auto bude s tínhle dost na nic... |
Autor: | Ultrafan [ 06 srp 2009 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
me to zajima ciste teoreticky proto se ptam:) |
Autor: | Krtek-NA [ 06 srp 2009 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak si myslím, že je jednodušší tam dát motor zpátky... ten dvoulitr se válí skoro všude. U motoru 2.3 už bych i o výměně za jiný uvažoval, ale tohle je fakt docela dostupný. Předpokládám teda z důvodů likvidace motoru, na hnění koní... to by si šel i dolů |
Autor: | michal lbc [ 23 srp 2009 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
i kdyz to prodavas, vopich to je ale jde to, chce to ale klaunovskou elektriku na 2,9i 12v, jednu takovou i s motorem mam v garazi, vedel bych i o dalsich lidech kdo maj minimalne elektriku, nasledovne vim i o vrakaci co ma motor a elektriku ale vypada to ze v tom byl plyn, stejne tak na tom co mam v garazi. ten co ma tu elektriku uz motor nema a nemel plyn. musim zduraznit ze klaunovska 2,9i 12v ma uz jiny detaily, napr. uz ma misto klinovyho remene drazkovej, klaunovskej alternator + par dalsich odlisnosti ktery jsou videt az vedle sebe. |
Autor: | balu [ 24 srp 2009 08:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
Nebude lepší tam dát novější 2,0 L 107KW z Mondea? Myslím, že by tam šel bez větších úprav. Výkon má těch 107 KW a spotřebu určitě bude mít menší. |
Autor: | michal lbc [ 24 srp 2009 08:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
to urcite bude ale nebude mit tak klidnej a tichej chod ke vsemu bez zvuku 6 bublajicich hrnku. teoreticky by vlastne na ten 2,0 16v co uz tam ma stacila naroubovat elektrika z rs2000 a ma taky peknej vykon. |
Autor: | Krtek-NA [ 26 srp 2009 03:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
no z mondea nevím... už jen kvůli tomu, že ten motor tam je naopak + jiná převodovka atd, atd, atd... Nejlepší je hodit RS palici na spodek 2300 DOHC |
Autor: | angličák [ 26 srp 2009 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
...no vono to RS2300 prinasi ruzne problemy, ale v jadru za pouziti vysokooktanoveho paliva, regulatoru tlaku paliva a chipu na zvyseni prisunu paliva se z toho da vydyntat v zaklady cca 170 - 180HP, bohuzel standardni setup prinasi vyssi kompresni pomer nez je zdravo...neni to cely jen tak,. |
Autor: | capri [ 20 pro 2009 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
dej tam 2.9i je to krásnej nesmrtelnej motor |
Autor: | michal lbc [ 20 pro 2009 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
uz to prodal a ma to lauer. |
Autor: | Ultrafan [ 20 pro 2009 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
ano je to tak capri: joo ten motor mam ve svy stary mk1 a nemuzu na nej dat dopustit. |
Autor: | Lauer [ 21 pro 2009 00:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
Jo jo.šlape jak hodinky . Akorát není to žádný závodák. Ale stačí to. |
Autor: | michal lbc [ 21 pro 2009 03:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
i pres ten automat si myslim ze je to dobrej nicitel octavek. teoreticky by to melo dat i RSo MK1. |
Autor: | majda [ 21 pro 2009 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
michal lbc píše: i pres ten automat si myslim ze je to dobrej nicitel octavek. teoreticky by to melo dat i RSo MK1. ...Michale myslíš tím ten 2.0 16V ? |
Autor: | michal lbc [ 21 pro 2009 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
vykonove ano, rs ma 97kw, na dalnici by ji mel dat pekne zacoudit. zatim sem poradne nezkousel co 2,0 16v umi, 8v a 2,3 ty vyzkouseny mam. |
Autor: | Krtek-NA [ 21 pro 2009 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
majda píše: michal lbc píše: i pres ten automat si myslim ze je to dobrej nicitel octavek. teoreticky by to melo dat i RSo MK1. ...Michale myslíš tím ten 2.0 16V ? To asi ne, na něj nestačí ani 2300 16V a ta dvadevítka je malinko slabší než 2.3 |
Autor: | michal lbc [ 21 pro 2009 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
vsak to nekde prubnu, zatim je to v teoreticke rovine. s 2,9 12v sem do tahleho kopce na plnej plyn asi ve 160 za sebou nechal rs fabku, nebyl to jen nalepkar. |
Autor: | Krtek-NA [ 22 pro 2009 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
Tak to je slušnej výkon. Mě RS moc nebavěj, většinou je majitel píčus a tak si říkám, že to nemá cenu. Alo pochcávky ty miluju. |
Autor: | capri [ 22 pro 2009 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i |
Ultrafan píše: ano je to tak capri: joo ten motor mam ve svy stary mk1 a nemuzu na nej dat dopustit. mě povídej mám ho ve dvou transitech a jednom scorpiu vše v plynu a je to paráda v jednom transitu mam větší ventily, vačku 295, snížený palice, laděný svody, ještě jsem v nem nejel byl jen nastartován doufám ve 180koní jinak 6válec neni žádnej závodák ani cossák |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |