fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=149&t=24870
Stránka 1 z 2

Autor:  Ultrafan [ 04 srp 2009 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

Ahoj, mam dotaz.

Jakej je problem dat starou 2.9i 107kw do klauna kde byl 2.0 16V?Je to moc velkej vopich?diky moc za kazdou radu!

Autor:  Krtek-NA [ 06 srp 2009 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Důvod????
Jinak by to tam mělo jít, prostorově jsou stejný MKI i MKII, záleží jak si zdatnej v elektrice. :wink:
Potom se asi vyskytne problém s převodovkou, a pokud 2.9 měla N tak i s kardanem. Diferák je taky jinej a nejde snad ani zaměnit, takže auto bude s tínhle dost na nic...

Autor:  Ultrafan [ 06 srp 2009 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

me to zajima ciste teoreticky proto se ptam:)

Autor:  Krtek-NA [ 06 srp 2009 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak si myslím, že je jednodušší tam dát motor zpátky... ten dvoulitr se válí skoro všude. U motoru 2.3 už bych i o výměně za jiný uvažoval, ale tohle je fakt docela dostupný.
Předpokládám teda z důvodů likvidace motoru, na hnění koní... to by si šel i dolů :wink:

Autor:  michal lbc [ 23 srp 2009 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

i kdyz to prodavas, vopich to je ale jde to, chce to ale klaunovskou elektriku na 2,9i 12v, jednu takovou i s motorem mam v garazi, vedel bych i o dalsich lidech kdo maj minimalne elektriku, nasledovne vim i o vrakaci co ma motor a elektriku ale vypada to ze v tom byl plyn, stejne tak na tom co mam v garazi.
ten co ma tu elektriku uz motor nema a nemel plyn.
musim zduraznit ze klaunovska 2,9i 12v ma uz jiny detaily, napr. uz ma misto klinovyho remene drazkovej, klaunovskej alternator + par dalsich odlisnosti ktery jsou videt az vedle sebe.

Autor:  balu [ 24 srp 2009 08:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

Nebude lepší tam dát novější 2,0 L 107KW z Mondea? Myslím, že by tam šel bez větších úprav. Výkon má těch 107 KW a spotřebu určitě bude mít menší. :(

Autor:  michal lbc [ 24 srp 2009 08:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

to urcite bude ale nebude mit tak klidnej a tichej chod ke vsemu bez zvuku 6 bublajicich hrnku. teoreticky by vlastne na ten 2,0 16v co uz tam ma stacila naroubovat elektrika z rs2000 a ma taky peknej vykon.

Autor:  Krtek-NA [ 26 srp 2009 03:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

no z mondea nevím... už jen kvůli tomu, že ten motor tam je naopak + jiná převodovka atd, atd, atd... :wink:

Nejlepší je hodit RS palici na spodek 2300 DOHC :smt007

Autor:  angličák [ 26 srp 2009 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

...no vono to RS2300 prinasi ruzne problemy, ale v jadru za pouziti vysokooktanoveho paliva, regulatoru tlaku paliva a chipu na zvyseni prisunu paliva se z toho da vydyntat v zaklady cca 170 - 180HP, bohuzel standardni setup prinasi vyssi kompresni pomer nez je zdravo...neni to cely jen tak,.

Autor:  capri [ 20 pro 2009 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

dej tam 2.9i je to krásnej nesmrtelnej motor

Autor:  michal lbc [ 20 pro 2009 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

uz to prodal a ma to lauer.

Autor:  Ultrafan [ 20 pro 2009 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

ano je to tak
capri: joo ten motor mam ve svy stary mk1 a nemuzu na nej dat dopustit.

Autor:  Lauer [ 21 pro 2009 00:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

Jo jo.šlape jak hodinky :D . Akorát není to žádný závodák. Ale stačí to.

Autor:  michal lbc [ 21 pro 2009 03:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

i pres ten automat si myslim ze je to dobrej nicitel octavek. teoreticky by to melo dat i RSo MK1.

Autor:  majda [ 21 pro 2009 10:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

michal lbc píše:
i pres ten automat si myslim ze je to dobrej nicitel octavek. teoreticky by to melo dat i RSo MK1.

...Michale myslíš tím ten 2.0 16V ? :shock:

Autor:  michal lbc [ 21 pro 2009 20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

vykonove ano, rs ma 97kw, na dalnici by ji mel dat pekne zacoudit. zatim sem poradne nezkousel co 2,0 16v umi, 8v a 2,3 ty vyzkouseny mam.

Autor:  Krtek-NA [ 21 pro 2009 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

majda píše:
michal lbc píše:
i pres ten automat si myslim ze je to dobrej nicitel octavek. teoreticky by to melo dat i RSo MK1.

...Michale myslíš tím ten 2.0 16V ? :shock:

To asi ne, na něj nestačí ani 2300 16V :wink: a ta dvadevítka je malinko slabší než 2.3 :!:

Autor:  michal lbc [ 21 pro 2009 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

vsak to nekde prubnu, zatim je to v teoreticke rovine.
s 2,9 12v sem do tahleho kopce na plnej plyn asi ve 160 za sebou nechal rs fabku, nebyl to jen nalepkar.

Autor:  Krtek-NA [ 22 pro 2009 09:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

Tak to je slušnej výkon. Mě RS moc nebavěj, většinou je majitel píčus a tak si říkám, že to nemá cenu. Alo pochcávky ty miluju. :twisted:

Autor:  capri [ 22 pro 2009 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zamena 2,0 DOHC 16V za 2,9i

Ultrafan píše:
ano je to tak
capri: joo ten motor mam ve svy stary mk1 a nemuzu na nej dat dopustit.


mě povídej mám ho ve dvou transitech a jednom scorpiu vše v plynu a je to paráda v jednom transitu mam větší ventily, vačku 295, snížený palice, laděný svody, ještě jsem v nem nejel byl jen nastartován doufám ve 180koní

jinak 6válec neni žádnej závodák ani cossák

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/