fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 lis 2024 08:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Antióda na Inženýry od Fordu :)
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012 00:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2010 00:03
Příspěvky: 142
Bydliště: Peruc
Jednoho večera mě popadla tuzingová víla a v přechodném pomatení smyslů jsem se rozhodl nainstalovati originální osvětlení podlahy vpředu. Tož světýlka mám, pár drátů se jistě najde, odněkud jsem vyčaroval originální relé zpožďovače a jal jsem se to nainstalovat. Palubka ven, jinak do ní díry nejdou vyřezat. Při té příležitosti jsem zjistil, že dva kablíky vedoucí do dveří spolujezdce postrádající jakoukoliv protiodírací úpravu jsou od těch ostrých hran trochu pořezané. No...vzpoměl jsem si na ně zas, když bylo vše uvnitř auta navráceno do použitelného stavu. Tak příště....
Po roce nadešla hodina rozhodnutí. Nastalo příště.....
Demontoval jsem spodní díl palubky u spolujezdce. Jinak díl u spolujezdce nevyndám. V tom díle co chci primárně dostat ven je autorádio. Chvíli zápolím s rádiem a klubkem kabelů, které někdo svědomitě přichytil tak, že nejdou vytáhnout. Naštěstí je pod rádiem další šuplík, kam se dá prostrčit ruka vysvobozující kabely. V tom díle u spolujezdce jsou ve velkém šuplíku schovány dvířka s pojistkami. Je to tak geniální. Ve fordu zaměstnávají trpaslíky. Pojistkám se nechce ven. Dvířka s pojistkami jsou jen nacvaknutá do dvou zánků, ale jeden stále odolává hrubé i vší síle. Zámek šuplíku skrývá světýlko. Musím ho odpojit. Zjišťuji, že odpojení konektoru je práce pro dalšího trpaslíka, leč na obzoru není ani jeden. Výborně, takže demontuji horní kryt palubky. Před tím ovšem jde ven kryt přístrojů. Hromádka šroubů úctyhodně narůstá.
Dvířka velkého šuplíku skrývají dvě matky držící díl palubky, který chci dostat ven. Takže dvířka musí ven. EEC IV jde snadno ven, ostatně vyklepat ho dokáže i krátká projížďka po D11. Modul ABS drží ve svorce jak židovská víra, proto na hromádku šroubů putují dvě matky. Následně zvětší hromádku šroubů šrouby toho dílu, co chci dostat ven. Ale co to... nejde to. Aha jsou tu ještě dva šroubky na tunelu převodovky.... Zjišťuji že ten díl, co chci dostat ven už nic nedrží. Snad jen fakt, že je do něj zasunut kovový díl držíci loketní opěrku. Následuje vykroucení madla ruční brzdy. Na hromádku putují další dva šroubky držící kryt loketní opěrky, 6 šroubů držící loketní opěrku, dva šrouby držící destičku s elektrickou zásuvkou v loketní opěrce abych mohl odpojit kabely. Další 4 kroutící pohyby a poslední díl blokující ten díl palubky, co chci dostat ven je venku. Po čtyřech hodinách jsem demontoval bez sedaček celý interiér, aniž bych se dostal k těm dvou kabelům, co jsou ve sloupku u spolujezdce.
Následuje boční kryt pod palubkou a kryt prahu u spolujezdce.
Hurááááááááááá!!!!!
Kablíky omotány izolační páskou.
A teď vše zpět :-D :-D :-D :-D
Po sedmi hodinách je to auto zas použitelné :-D

_________________
SCORPIO 2,9i 12v 1986+A4LDe vulgo Mechouš, rychlý jako šnek

Volodroid, mé druhé já :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Antióda na Inženýry od Fordu :)
PříspěvekNapsal: 17 bře 2012 15:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Uf.. Já mám u takových rozebíraček strach z toho že už bych to nikdy nedal do kupy tak aby to lícovalo a nic mi nezbylo. Dobrá práca :)

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz