fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Antióda na Inženýry od Fordu :) http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=149&t=35673 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jerry Cotton [ 17 bře 2012 00:38 ] |
Předmět příspěvku: | Antióda na Inženýry od Fordu :) |
Jednoho večera mě popadla tuzingová víla a v přechodném pomatení smyslů jsem se rozhodl nainstalovati originální osvětlení podlahy vpředu. Tož světýlka mám, pár drátů se jistě najde, odněkud jsem vyčaroval originální relé zpožďovače a jal jsem se to nainstalovat. Palubka ven, jinak do ní díry nejdou vyřezat. Při té příležitosti jsem zjistil, že dva kablíky vedoucí do dveří spolujezdce postrádající jakoukoliv protiodírací úpravu jsou od těch ostrých hran trochu pořezané. No...vzpoměl jsem si na ně zas, když bylo vše uvnitř auta navráceno do použitelného stavu. Tak příště.... Po roce nadešla hodina rozhodnutí. Nastalo příště..... Demontoval jsem spodní díl palubky u spolujezdce. Jinak díl u spolujezdce nevyndám. V tom díle co chci primárně dostat ven je autorádio. Chvíli zápolím s rádiem a klubkem kabelů, které někdo svědomitě přichytil tak, že nejdou vytáhnout. Naštěstí je pod rádiem další šuplík, kam se dá prostrčit ruka vysvobozující kabely. V tom díle u spolujezdce jsou ve velkém šuplíku schovány dvířka s pojistkami. Je to tak geniální. Ve fordu zaměstnávají trpaslíky. Pojistkám se nechce ven. Dvířka s pojistkami jsou jen nacvaknutá do dvou zánků, ale jeden stále odolává hrubé i vší síle. Zámek šuplíku skrývá světýlko. Musím ho odpojit. Zjišťuji, že odpojení konektoru je práce pro dalšího trpaslíka, leč na obzoru není ani jeden. Výborně, takže demontuji horní kryt palubky. Před tím ovšem jde ven kryt přístrojů. Hromádka šroubů úctyhodně narůstá. Dvířka velkého šuplíku skrývají dvě matky držící díl palubky, který chci dostat ven. Takže dvířka musí ven. EEC IV jde snadno ven, ostatně vyklepat ho dokáže i krátká projížďka po D11. Modul ABS drží ve svorce jak židovská víra, proto na hromádku šroubů putují dvě matky. Následně zvětší hromádku šroubů šrouby toho dílu, co chci dostat ven. Ale co to... nejde to. Aha jsou tu ještě dva šroubky na tunelu převodovky.... Zjišťuji že ten díl, co chci dostat ven už nic nedrží. Snad jen fakt, že je do něj zasunut kovový díl držíci loketní opěrku. Následuje vykroucení madla ruční brzdy. Na hromádku putují další dva šroubky držící kryt loketní opěrky, 6 šroubů držící loketní opěrku, dva šrouby držící destičku s elektrickou zásuvkou v loketní opěrce abych mohl odpojit kabely. Další 4 kroutící pohyby a poslední díl blokující ten díl palubky, co chci dostat ven je venku. Po čtyřech hodinách jsem demontoval bez sedaček celý interiér, aniž bych se dostal k těm dvou kabelům, co jsou ve sloupku u spolujezdce. Následuje boční kryt pod palubkou a kryt prahu u spolujezdce. Hurááááááááááá!!!!! Kablíky omotány izolační páskou. A teď vše zpět Po sedmi hodinách je to auto zas použitelné |
Autor: | zde. [ 17 bře 2012 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Antióda na Inženýry od Fordu :) |
Uf.. Já mám u takových rozebíraček strach z toho že už bych to nikdy nedal do kupy tak aby to lícovalo a nic mi nezbylo. Dobrá práca |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |