PADY píše:
Také by mě zajímalo co se dá štelovat na tuhé nápravě. Včera jsem náhradní přenášel z garáže do stodoly. Jediný co by šlo je vytočit v uchycení ke kastly,nebo dát podložky mezi čelo brzdiče a nápravnici.
Ale obojí je prasárna.
Geometrie šla měnit naposled u Mk IV, podložkamy na vlečné tyči.
V pondělí jsem byl na geo, kde mi řekli, že zadní náprava je vůči ose vozidla uhnutá lehce vlevo. Asi i tím jsou způsobeny špatné vlasnosti vozidla (při rychlosti na 70 km/h je auto těžko udržet na silnici).
Když viděl místo uchycení zadní naprávy, řekl, že do srovnání nepůjde, protože to auto by tam taky mohlo zůstat delší dobu.
Navrhl buď sundat nápravu a vyvařit místa uchycení nebo, jak už bylo zmiňováno zde na forů, podložky mezi štít brzdy a nápravnici.
Asi to není zrovna ideál, ale teď před blížící se zimou asi jediné možné řešení. Autem dojíždím do práce, takže také nebudu riskovat povolení šroubů v uchycení nápravy, protože, kdyby se něco podělalo musel bych chvíli jezdit asi busem a to by byl zážitek.