fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: levý přední čep - vyměnit?
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 13:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
od počátku co mám tohoto escorta mi při jízdě vydává přední kolo(kolem kola) zvuk jakoby nebyly vyváženy disky. ty ovšem jsou vyváženy. zvuk se mění podle rychlosti, v cca 95kmh se lehce rozklepe volant. známej mě radil že už toto na svém autě taky měl....že to byl tento čep(či jak se tomu říká)

Obrázek

je to možné že to tímto může být? popř jak se to přesně nazývá, popř orientačně kolik by moh stát? A poslední otázka, je náročná domácí výměna?

čau

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 21:55 
To co je označené je silentblok předního ramene, "házení" by mohl způsobovat. Většinou se jeho opotřebení (vytržení) projevuje kovovými údery při přejetí nerovnosti. Podle obrázku to vypadá, že vytrženej je (čistě černá plocha).
Výměna silentbloku se dá provést i doma. Nejpracnější je odlisování a nalisování silentbloků - buď se dá využít hydrauliky (tu moc lidí nevlastní), nebo je možnost si vyrobit stahovák ze závitové tyče (třeba 12) s použitím vhodných podložek a matek (pevnost alespoň 8.8). Silentbloky na rameni (přední - vyfocené a zadní jsou odlišné) a stojí kolem 200 Kč/kus (už si to přesně nepamatuju). Doporučuji si předem koupit i nové šrouby silentbloku- jeden stojí i s matkou cca 50 Kč, mě se podařilo dva utrhnout. Házení může způsobovat taky kulovej čep, nebo přední kotouče (brzdový). Když zvedneš a zahejbeš předním kolem, tak bys měl příčinu objevit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 22:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
Milan píše:
Většinou se jeho opotřebení (vytržení) projevuje kovovými údery při přejetí nerovnosti. Podle obrázku to vypadá, že vytrženej je (čistě černá plocha).



přesně, kovové nárazy na nerovnostech.

vpodstatě mi auto dělá tři věci:
-tyto kovové nárazy na hrbech
-chvění volantu kolem stovky + hnusnej zvuk jakoby nevyvážených kol(tady mám podezření na brzdové kotouče, když na kotouč sáhnu tak cítím že není jeho lesklá plocha uplně hladká.má tokové malé vlnky.
-divnej vibrační zvuk z prostoru mezi palubkou a motorem(ale jen na volnoběh)

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz