fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna brzdových kotoučů a desek.. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=19819 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | Jimmy [ 28 říj 2008 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
oli_2 píše: mě to teda normální nepřipadá.třeba mě někdo přesvědčí o opaku Walker píše: odvíjí se od odlitku, v kotouči zůstává jistá část neopracovaná.... Toko píše: tak jsem si všimnul, že mám zhruba stejně vyfrézované kotouče. ČUČO píše: Je to naprosto normální! Na každý kus je nová forma a po opracování a zušlechtění odlitku se to tímle způsobem vyváží. Jimmy píše: Teď se můžu dostat jen k 8mi kusům - 6 bylo vyfrézovaných a 2 ne....
Tohle všechno Ti na přesvědčení nestačí?? |
Autor: | oli_2 [ 15 lis 2008 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
nějak sem tohle téma nedočet,takže reaguju teď: stačí mi to na přesvědčení i dkyž sem to opravdu nikdy před tim ani neviděl ani neslyšel nicméně ste mi přesvědčily nejen vy. |
Autor: | Jimmy [ 17 lis 2008 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | oli_2 [ 18 lis 2008 01:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak momentálně sem taky měnil kotouče(přední) a takovou pakárnu co sme zažily bych nepřál ani třídnímu nepřítely.na řadu přišla i flexy a vyspělá šavlovačka chtěl bych potkat toho co je tam dával předtim |
Autor: | Jimmy [ 18 lis 2008 01:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
žeby šrouby na třmenech.... |
Autor: | oli_2 [ 18 lis 2008 01:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
ne ne,ten uchyl dal ty kotouče na sucho,takže přirezly po celý ploše náboje a nešly dolu ano 2kg palicí.musely sme odřezat svisle půlku kotouče aby sme se dostaly s majzlíkem na styčnou plochu náboje a kotouče.takle byly obě strany. |
Autor: | Jimmy [ 18 lis 2008 01:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo - samodomomechanik..... po těch jsou nejlepší auta. |
Autor: | oli_2 [ 18 lis 2008 01:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
no neni samodomo jako samodomo.já sem taky samodomo,ale takle bych to teda nesprasil. |
Autor: | oli_2 [ 18 lis 2008 01:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo drážky sem neměl ani v těch starých ani v nových kotoučích |
Autor: | kenny [ 18 lis 2008 01:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
oli_2 píše: no neni samodomo jako samodomo.já sem taky samodomo,ale takle bych to teda nesprasil.
někde na smetišti bylo téma - napaden domácím kutilem, nebo tak nějak, tak jestli máš nějakou fotku co by stála za to. |
Autor: | oli_2 [ 18 lis 2008 01:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
no při práci sem nefotil,ale ty starý kotouče mam eště v autě,tak je můžu nafotit a dát to tam .ať se zasmějete cizímu neštěstí a zbytek se ponaučí |
Autor: | Sitler [ 03 lis 2010 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna brzdových kotoučů a desek.. |
Nebudu zakládat nové téma: Je nějaký zádrhel u výměny kotoučů na escu? (MK7) Zítra se na to chystám, ale trochu mě zarazilo, že na kotouči není nic za co jej uchytit. Tzn. že v podstatě drží jen pod kolem?? (omlouvám se za hloupou otázku ) |
Autor: | Jerikkk [ 03 lis 2010 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna brzdových kotoučů a desek.. |
jo drží ho jen jak říkáš kolo |
Autor: | pepa [ 05 lis 2010 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna brzdových kotoučů a desek.. |
k tomu vyfrézování na kotoučích, měl jsem na mém autě, viz. popis, kotouče od nového auta a to vyfrézování tam bylo na obou, po asi 80 tis. jsem nechal kotouče měnit v autorizovaném servisu a výslovně jsem žádal zn. Motorcraft a to vyfrézování je tam na obou kotoučích zase. Podle mechanika dávají zásadně jen značku Motorcraft, ale je to už asi 4 roky. |
Autor: | miki21 [ 05 lis 2010 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna brzdových kotoučů a desek.. |
Jen tak pro Tvou informaci- Motorcraft není výrobce,je to jen překupník(Stejně jako Starline ).Jednou bere od toho,podruhé zas jiného.Např.na Focuse dělá kotouče ATE.Oni to jen prdnou do své krabice a dají tomu svůj honosný název. |
Autor: | pepa [ 05 lis 2010 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna brzdových kotoučů a desek.. |
to je mi známo, že Motorcraft není výrobce, ale je to jakáž takáž záruka kvality, Škodovka a jiné značky také určitě berou komponenty od různých dodavatelů, tak už to prostě je. Já když něco potřebuji na autě udělat, volám nejdříve do Forda, kolik by to stálo a pak brnku do jednoho až dvou neautorizovaných servisů a rozhoduji se podle ceny, ve Fordu mám záruku na reklamaci. Např. rozvody ve Fordu - Motorcraft mě stály kolem 6 tis., v neautorizovaném servisu mi řekli předběžnou cenu 7,5-8 tis. prý podle toho "jak to půjde", no ve Fordu to šlo dobře, ráno jsem tam nechal auto, odpoledne už volali, že je hotovo. U katalyzátoru mi ve Fordu řekli výměna za origo. Motorcraft 12 tis. v neaut to bylo za 2,5 tis. takže jasně že jsem šel do neaut. servisu, takže asi tak. Zkrátka, když není rozdíl v ceně velký, vždycky dám raději Motorcraft. |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |