fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

prestavba bubnove brzdy na kotoucovou
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=6015
Stránka 4 z 8

Autor:  Frosty [ 02 čer 2008 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

co tak tam dat predne kotuce z mondea?

Autor:  Jimmy [ 02 čer 2008 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak v první řadě kotouče z mondea jsou nejmenší myslím 260mm kotouč, což je stejné jako RSbrzdy na předku.

Přední kotouče z Mondea dávat na zadek Fiesty případně i Esca je zbytečné... když už na zadku kotouče, tak buď z RS Esca nebo Mondea, ale ze zadu, tedy kotouč 253mm s vnitřním chlazením a i tak ten zadek bude zbytečně účinný. Kolik nese zadek váhy? 300? 400kg?

Autor:  PumaDedek [ 02 čer 2008 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

:wink: POKUT,JE NA AUTĚ ABS,mají kotouče,na zadek
jenom estetický efekt.
Kotouče montované rovnou,od výrobce,je účinost brzd,
dobře zpočítaná a efektivní....
:wink:

Autor:  fonz [ 26 čer 2008 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  PumaDedek [ 26 čer 2008 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

:D PĚKNÁ PRÁCIČKA :smt038 :smt023

Autor:  Wizzy [ 26 čer 2008 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

fonzi, řešil jsi nějak ABS?

Autor:  Jimmy [ 26 čer 2008 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

řekl bych Wizzy, že podle té jedné fotky tam ABS nemá....

Autor:  Jimmy [ 26 čer 2008 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak fonzi pěkné, teď už jen ten RS motor...

Autor:  Anubis [ 26 čer 2008 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Paráda - super práce, super dokumentace - tohle se mi fakt líbí ;-) .

Autor:  fonz [ 26 čer 2008 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  fonz [ 27 čer 2008 00:45 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Neo5 [ 23 pro 2008 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

Kotouče vzadu mi taky vrtaj hlavou..Hodně sem řešil i RS brzdy nebo brzdy z kombíka 1.8 85kW ta má myslím hodně podobný brzdy jak RS.. To si jen ale myslím..Takže mě kdyžtak vyveďte z omylu..Dík :)
Brzdy RS sem zavhrhl poté, co sem zjistil, že RS brzdy nedám do 13", který mám na zimu..I původní kotouč se třmenem je v 13" nafest..
Uvidíme jak to bude brzdit na letních 15" ,ale na 13" není vůbec problém při brzdění kola zablokovat.. Když sem onehda brzdil na Eccáku do Sojkovi zatáčky(zespoda), tak sem viděl svodidla hodně zblízka.. Naštěstí sem je jen viděl..Dokonce sem zjistil, že mi funguje i ABS :D..

Autor:  Jimmy [ 23 pro 2008 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Neo5 píše:
.... nebo brzdy z kombíka 1.8 85kW ta má myslím hodně podobný brzdy jak RS.. To si jen ale myslím..Takže mě kdyžtak vyveďte z omylu..


Vyvedeme...Všechny Escorty až na RST, XR a RS mají stejné brzdy (uvažuju jen chlazené)

Neo5 píše:
Brzdy RS sem zavhrhl poté, co sem zjistil, že RS brzdy nedám do 13", který mám na zimu..I původní kotouč se třmenem je v 13" nafest..

:D No ono třeba na RS brzdy na zadku je docela problém dostat i 14" plechy (jde tam jen jeden typ - s kruhovýma dírama a to tak tak)

Neo5 píše:
Uvidíme jak to bude brzdit na letních 15" ,ale na 13" není vůbec problém při brzdění kola zablokovat..

No brzdí to dobře i na 15", ale když budeš mít naložené plné auto, tak už moc ne. Ale důležité jsou i použité destičky a kotouče. Na 195/50 R15 ve čtyřech lidech na asfaltu se mi kola zablokovat nepovedlo (dupnutím na brzdu ano, ale postupným sešlapáváním brzdy až na max. ne)

závěrem - pro normální ježdění ty brzdy naprosto stačí, pro sportovní jídu taky, pro blbnutí na dráze, kde se jezdí vrchy taky. Ty brzdy přestávají fungovat až v době, kdy máš na na boku auta nalepené startovní číslo a běží Ti měřený čas.

Autor:  Neo5 [ 23 pro 2008 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za objasnění:)
Pochybuji, že někdy budu mít plné auto lidí, ale i to se může stát..
Každopádně to zatím nechám takový jaký to je a až nebud vědět co s penězma, tak se uvidí..

Autor:  Mišan26 [ 09 úno 2009 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je krasna prace. Ale ted mam dotaz jak spravne nalakovat brzdy (trmeny) aby to drzelo zkousel sem je obrousit natrit zakladovkou a pak sprej urceny primo na brzdy a po cese se to loupalo?? nejaka rada by byla jak nato???

Autor:  fonz [ 09 úno 2009 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Mišan26 [ 09 úno 2009 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

fonz píše:
strikal sem to sprejem na brzdy.. je to nahovno, pak sem skousel sprej na svody do 800 stupnu ten uz byl lepsi ale taky nahovno :-D
nejlepsi je hammerite to vydrzi asi nejvic :wink:
kdyz se to natre stetcem tak to ani nejde poznat ze to neni strikane, stejne to bude vetsinou zasrane a cele cerne :D
takze rikas koupit hammerite prodava se i modry ???

Autor:  fonz [ 09 úno 2009 23:31 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Jimmy [ 11 úno 2009 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

http://ford-escort-jimmy.wz.cz/vstup/kn ... vis18.html

Jak jde na jedné fotce vidět, tak jsem použil barvu AntiRezin, pomalu to budou 2 roky a když jsem přezouval na zimní, tak to vypadalo úplně stejně jako po natření....ale ten Hammerite bude určitě lepší a možná ještě lepší bude Alkyton - ten je pružnější než Hammerite, takže nepraská při změně teplot.

Autor:  Ford [ 11 úno 2009 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

alkytonem jsem to natíral před 2 roky a zatím to drží perfektně

Stránka 4 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/