fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pouzdro stab. tyce
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=10403
Stránka 1 z 3

Autor:  Mike.M [ 15 kvě 2007 16:53 ]
Předmět příspěvku:  Pouzdro stab. tyce

Nazdarec tak uz vim co mi vrze na predni naprave
Obrázek
nema nekdo zkusenosti s vymenou? co treba odmontovat a hlavne jak?

Autor:  nat [ 15 kvě 2007 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

zrovna dneska jsem hledal zdroj lehkého ťuknutí při přejetí malé nerovnosti, zjistil jsem dost vůle v těchto pouzdrech, může to klepnout?

Autor:  Mike.M [ 15 kvě 2007 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

nat: Jako klepnuti nevim, ale kurevne mi to zacalo vrzat. Namazal sem to olejem a byl klid, do te doby nez nebylo mokro a sucho atd. voda olej smyla a prach dokonal sve a zase to vrze. To klepnuti bych videl v tlumicich. nevim jak doraz, ale mozna v ulozeni.

Autor:  Wizzy [ 15 kvě 2007 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Při vyžvejkaných silentblocích to může vrzat, skřípat, ťukat, klepat, bouchat, mlátit a pak už se to rozpadne :-)
V časných stádiích (vrzání) pomůže máznout, ale bacha na to, čím se to maže, aby ten olej gumu spíš nerozleptal ještě víc. Vhodný je např. silikonový olej.

Autor:  Jira [ 15 kvě 2007 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

Já je mam měněný před rokem dělal mi to dvorní mechanik na zdviži a nadával hrozná práce a teť mi to začalo vrzat taky uš to radši ani neposloucham.

Autor:  Perňa [ 15 kvě 2007 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

TAkže pánové,mě to vrzalo a ještě já nevím ty sprostý názvy!!!!!
Taky jsem tam stříkal silikon,ale to je jen na chvíli, nasral jsem se a hned to vyměnol.

Před tím jsem si kopil hned nové kosti.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20

Takže auto na špalky, kola dolů, povolit kosti, to bylo vše v pohodě,ale pak to nastane......, na tom příčném stabilizátoru jsou ty dvě gumy a přes ně přetažené plechové objímky, které drží dvěma M6 šroubama, povolit lze jenom jedna znich a to ta která je blíže předku vozidla.
(Doporučuji hodně prostříkat,jde to ztuha a zarvat šroub je pěkná pakárna,odvrtat to z nápravnice ( naštěstí se to nestalo )).
ta druhá už si nepamatuju jde jen kousek pač to naráží do kastle a tu objímkku jsem sprostě vyhnul nahoru.gumu dal do haj....pryč a nasadil druhé.
Ale nadával jsem ......... a potom byla radost z požitku jízdy :-D

Autor:  nat [ 15 kvě 2007 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

díky za rady i odkazy, i za to, že jsem nedostal na budku, že neumím hledat.
snad nebude moc OT, zeptat se na cenu kostí třeba u toho auto-kálí :-D perňo...

Autor:  moto [ 15 kvě 2007 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to robím tak, že si povolím celú nápravnicu /na tej strane kde to mením/, trochu ju zapáčim a hneď je lepší prístup aj k tej zadnej skrutke.

Autor:  Perňa [ 15 kvě 2007 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ty se ale musíš nadřít ....... :-D

Autor:  zdenal8 [ 16 kvě 2007 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

Výměna tohodle ksindlu je strašná. Už sem to taky dělal. Navíc neni zaručený že to vrzání přestane. Vyměnil sem to na obou stranách. Chvilku byl klid a po čase to začalo znova. Tak sem to máznul vezelínou s molykou a od tý doby je klid. Stříkat to olejem je řešení tak na tejden. Pak je vrzání zpátky.

nat: kosti vyjdou na 387 Kč/ks

Autor:  Mike.M [ 16 kvě 2007 08:01 ]
Předmět příspěvku: 

Presne tak. No ja je teda vymenim. kdyz sem zvladl manzety homokloubu, tak zvladnu i toto. A porojistotu to jned i maznu. Ono ten olej se nemusi dostat po cele plose toho gumoveho bazmeku, vevnitr. Dik za rady.
I to nafotim pro pripad ze by nekdo to chtel vymenovat.

Autor:  mrazik [ 16 kvě 2007 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jo vymena je moc vesela. Dost tam vadi nosniky a musi se vyhnout plech, ktery to drzi. Sranda je pak ten plech davat zpatky, nechce si tam sednout. Chce to hodne trpelivosti.

Autor:  Mike.M [ 16 kvě 2007 08:30 ]
Předmět příspěvku: 

Mrazit a to je to co nemam. ku*va ja uz se vidim. To bude pak muset zenuska utesit :-)

Autor:  balu [ 16 kvě 2007 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

To vrzání dělá po zimě talířky o které je opřena pružina na tlumiči. Stačí vystříkat celý prostor kolem pružin, a je klid. Mě to aspoň pomohlo.

Autor:  Mike.M [ 16 kvě 2007 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

balu: jak rikam ja prostrikal ty pouzrda a mel sem klid. Ape po case to zaclo opet, tak myslim ze to ty pouzdra budou

Autor:  Cossie [ 16 kvě 2007 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

Máte někdo zkušenost jestli to vrzání dělají origo i neorigo gumy? Já to měnil na 2 autech, na jedno jsem dával origo (200Kč/ks) a tam to nevrže, jenže to auto toho moc nenajezdí. Na 2. jsem to kupoval v Elitu (za 50Kč/ks), ale začlo to vrzat asi po měsíci :evil: . Tak by mě zajímalo jestli je opravdu rozdíl origo/ neorigo nebo je to jen tím, že to auto moc nejezdí...

Autor:  haromax [ 16 kvě 2007 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

no já jsem to měnil pouze jednou ,a esco mám osm let když jsem tam dal originál gumy jsou asi dražší tak žádné vrzání od nápravy neslyším ani ty staré nevrzaly byly už vyžvýkané . asi to stojí za to dáz tam originál ,kdysi tu někdo psal že uvnitř silentbloku je jiný material gumy než u druhovýrobců.

Autor:  navy [ 18 kvě 2007 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

moje zkušenost je taková, že náhrady přibližně po měsíci začaly vrzat, takže následovalo promazávání silik. olejem což na nějaký týden pomáhá. Ovšem dostaly mě na STK kdy mě právě kvůli těm gumám vyrazili! :? . Měl sem je tam přibližně 9 měsíců a když se za stab. tyč vzalo dalo se s ní pohnout do stran (posouvat do leva do prava) sice ztuha ale dalo což prý nesmí být :? . Teď mám zatím měsíc origo a zatím klid. Jinak výměna těch bazmeků je opravdu zážitek!

Autor:  Standa [ 18 kvě 2007 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Silentbloky na ramena i stabilizátor dávat jedině originál. Není to zase tak velká položka a rozdíl je značný. Originály nevržou i když jsou opotřebené. Na ramenech jsem měnil už 2x a stabilizátor jednou. Ramena už budou zase potřebovat vyměnit, holt české silnice.

Autor:  navy [ 18 kvě 2007 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak, osobně na nápravu již jen origo. gumy. Postihla mě ta nehoda že jsem musel před rokem a něco měnit celé levé rameno a neváhal jsem a osadil to nejlevnější od auto kelly. Už nikdy více! :evil: Teď před STK proběhla kontrola a s hrůzou sem zjistil že ho můžu měnit znova :cry: . Silentbloky popraskané, vyžvýkané. Dával sem origo celé rameno, docela palba. To z kelly mělo malinko jiný výlisy pro gumy a tak jistota je jistota - aby mě tam pak pásli origo gumy. Kdo šetří má za tři, ale kdo dává origo gumy má za deset. :wink:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/