fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Mekky brzdovy pedal
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=10814
Stránka 1 z 1

Autor:  Mike.M [ 07 čer 2007 08:11 ]
Předmět příspěvku:  Mekky brzdovy pedal

nazdarec, tak sem dnes vyjel s auti a znicehonic sem zistil ze nebrzdi. Pedal se propadl az na podlahu a brzdilo jen malilinko. Me podezdreni posilovac s valeckem, ale ten se zdat byt uplne suchy a vporadku. Tak sem se kuknul na kola a u leveho kola jsem zistil zavadu. Podbehy cele oprskane. Hadice zelezna vedouci od ABS se zda byt vporadku, ale ta pryzova je cela mokra. Na co si mam davat pozor. Jak se ta gumova vymenuje. Mozna mi nejde rupla. Jeste to dnes poradne obhlidnu.

Autor:  Perňa [ 07 čer 2007 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

NA co si dat pozor? Nejezdi a hned vymen hadici,jjinak se zabijes,normalne ji povolis a das novou. Bacha at neukroutis trubky

Autor:  Wizzy [ 07 čer 2007 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

A taky honem dolej brzdovku, jestli ji "vyšlapeš" tou prasklou hadičkou ven a čerpadlo abs si cucne vzduch, tak máš problém, zatím se nenašel nikdo, kdo by to uměl odvzdušnit. (ono při té příležitosti bych tu brzdovou kapalinu asi vyměnil komplet)

Autor:  Mike.M [ 07 čer 2007 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

Dik za radu. pohled na brzdovou nadobku byl u me jako prvni a je tam prosku nad rysku MIN. Takze kapalina je zatim OK, ale uz je kalna a prijde ji vymenit urcite. Kua ale to je pech za 4 dny odjizdim na dovcu. JInak slysel sem jak se odvzdusnuje ABS, perj za chodu motora se jemne slape na pedal a ABS saje kapalinu. Ono moje tuseni mi rika ze kdyby nasalo vzduch tak se tomu moc nic nestane. To je blbost. dyt se to muze stat kdekoli. Netesnost HBV, a posilovace a uz saje luft. Staci trubky od HBV do ABS povymenovat a taky uz ma kudy sat luft, ale zkouset to urcite nebudu. Brzdovku urcite kupim. Je nejaka specialni nebo bude stacit obyc DOT4. Nedavno sem menil desticky tak po zatlaceni pistkubylo te kapaliny dost.


Apropo kde se ta kapalina vlastne tlaci kdyz ma pistek prumer cca 5cm a o 1cm je vysunut, spise 3cm na kazde strane tak toho je preci dost. A jak to zatlacim tak ta kapalina jde do nadobky? A cokdyz nekdo doleje kapalinu jak ma vyjezdene desky a pak zatlaci a bude ji tam prevytek? To nikde nepisi ze se ma pri zatlaceni trosku odsavat.

Autor:  OneOfTheMilion [ 07 čer 2007 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

jen takovou malou technickou k tomu ABS, nedavno jsem menil trmeny a musel jsem nechat auto stat celou noc venku a vypustit veskerou kapalinu, takze se mi tam 100%ne dostal vzduch. Nalil jsem novou kapalinu, odvzdusnil a vse je naprosto v poradku. S ABS se nic nestalo... To jen pro informaci...

Autor:  PH [ 14 čer 2007 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ber to tak, ze pech by to byl, kdyby se ti to stalo na dovolene, takhle to muzes aspon vyresit v klidu domova ,-)

Autor:  ossett [ 19 čer 2007 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

Pozdravuji.
Mám problém z brzdami,potřeboval by jsem je odvzdušnit, a žádnou konkrétní odpověď jsem tady na foru nenašel. Potřebuji vědět jak na to správně jít. Je mi jasné že sa začíná od zadu L+R a potom předek L+R jsou to dva okruhy,a navíc mám ABS a při zapnutí klíčku v 1. poloze se ativuje nějaký motorek který zřejmě doplní tlak v celém brzdovém pedálu a po 20sec.se vypne. a pohasne i kontrolka ABS. Tak ale potřebuji vědět při odvzdušnění zda mám nechat klíček v 1.poloze a nebo ho uplně vypnout a ovzdušnit klasicky oba okruhy. Skoušel jsem to při zapnutém klíčku a po povolení odvznušnováku se brzdovka hrnula obrovským tlakem ven až to v trubkách pískalo,nešla se vzduchem ale zakalená tlakem, tak to asi byla blbost. Dále i ruční brzda je spojena na brzdovém válečku a tím že tam je asi vzduch tak má asi 15 zubů na zabrždění. Jinak brzdové destičky vzadu a ve předu jsou nové, a brzd.pedál po 2 sešlápnutí brzdí docela dobře ale někdy má krátký krok, tak se zdá že ten vzduch tam je.Tak budu se těšit na konkrétní odpověď jak to má být správně, já ABS na autě neměl a tak to neznám.

Autor:  Standa [ 20 čer 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

je to popsáno tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2634

Autor:  W50L [ 20 čer 2007 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš než DOT4 bych doporučil DOT5 rozdíl v ceně je pár korun. Ale co jsem se bavil se servisákem, tak ta 4 byla většinou jak tmel kdežto 5 byla většinou čistá.

Autor:  ossett [ 20 čer 2007 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Njn tak to co je tam popsáno je klasika jako u odvzdušnění škodovky. tak že klíček zapalování nechat ve vypnuté poloze tak aby se nerozbíhal motorek ABS vše odvzdušnit, a potom to musí být ok. při zapnutém klíčku.

Autor:  Standa [ 21 čer 2007 06:29 ]
Předmět příspěvku: 

JJ klasika jako u Škodovky, Fiatu, Renaultu, BMV, atd.

Autor:  putzig [ 19 srp 2007 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

Včera mi známy vymenil komplet obloženie + valčeky zadných bubnových bŕzd môjho Escorta. Samozrejme po výmene ich aj odvzdušnil. Teraz sa mi zdá, že brzdový pedál po zošlapnutí zaberá o niečo nižšie ako predtým (pred výmenou) - vtedy stačilo v podstate iba trošku ťuknúť a auto brzdilo. A tiež sa mi zdá, že ručná brzda nezaberá tak ako by mala (keď ju zatiahnem pri idúcom aute, ide ďalej (aj keď spomalí). Chce to len čas,aby sa nové brzdy zabehli , alebo je tam ešte nejaký problém? Dík

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/