fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vymena Spodniho cepu, nebo rovnou celeho ramena?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=10994
Stránka 1 z 2

Autor:  Mike.M [ 18 čer 2007 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Vymena Spodniho cepu, nebo rovnou celeho ramena?

nazdar vrze mi cep na ramenu, mam ho vymenit, promazat, ci vynemit cele rameno i s silentbloky?
Rameno s cepem i silentbloky 1200,-
Cep sada 400,-
u Autokelly,

Nebo mam ten cep promazat? jde strasne lehce a vrze v tom, ale zkousel jsem jej vzit do kombonacek, ale hyve se jen ve smeru jakym ma. nklapi, vule v nem neni. Gumovku mam neporusenou, alespon myslim. Ted nemam penize tak bych se priklanel k promazani. A jestli muze byt olej nebo spise vazelina nebo musi byt nejaka specialni? Cepy sou origo nytovane, tak by musela prijit na radu rozbruska, sekacek vrtacka a na to nemam rampu

Autor:  mrazik [ 19 čer 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

Nejdriv ho zkus promazat vazelinou.

Autor:  zdenal8 [ 19 čer 2007 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Když by si to měnil, tak je lepší to rameno celý vyndat. Co vim, tak když by to dělali v servisu, tak to rameno taky vyndavaji. Je ale možný, že někde to dělaji bez demontáže.

Autor:  Mike.M [ 19 čer 2007 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

No radej bych vymenil cele rameno, nevim jak na tom sou silentbloky, ale zdaji se byt vpoho auto neplave. Ale zase sem cet ze ty ramena za 1040,- u kelly jsou na hnedku. Ja tro prvne promazu, a kdyby co tak vymenim jen cep. No pujde ten nyt odseknout majzlikem?

Autor:  zdenal8 [ 19 čer 2007 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

No myslim že ne. Dal mi zabrat i s rozbruškou a pak přišlo na řadu odvrtání. Nejdřív sem to dělal na autě, ale pak sem radši vyndal celý rameno.

Autor:  Mike.M [ 19 čer 2007 12:57 ]
Předmět příspěvku: 

ok.a to jako nejde jen rozbruskou? a pak vyklepnout? Ja mam snad doma vse az na funkcni vrtacku a ostre vrtaky

Autor:  zdenal8 [ 19 čer 2007 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

No můžeš to zkusit. Já sem se o to pokoušel a nešlo to tak přišla ke slovu vrtačka. Ty nejty sou tam nalisovaný.

Autor:  futura [ 19 čer 2007 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, delat to na aute musi bejt desnej opruz, taky jsem zacal rozbruskou, potom vrtal a vyrazel.

Autor:  Mike.M [ 19 čer 2007 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

nechapu proc uz od vyroby to nedaji se srubami.

Autor:  futura [ 19 čer 2007 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

No mozna nejtovani jednodussi, navic dira v cepu lehce mensi tusim, nez v rameni, nejt to vyplni dokonale.

Autor:  Mike.M [ 19 čer 2007 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

futura a jaky je problem udelat ty dury stejne

Autor:  zdenal8 [ 19 čer 2007 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

No tak problém udělat stejný díry neni. Ale nanejtovaný je to z výroby nejspíš kuli tomu, že z technologickýho hlediska je rychlejší tam nalisovat čepy a konce roznejtovat, než tam dávat šrouby.

Autor:  W50L [ 20 čer 2007 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Rychlejší a v tak masový výrobě i levnější.
A drží tam jak sviňa protože při rozklepávání se v tý díře roztáhne. Ale poznáš původní čepy :wink:

Autor:  Mike.M [ 21 čer 2007 07:56 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem to promazal, ale nevim jak se dostat primo do kloubu na spodek. Ale nejak sem tam trosku natlacil a vrzani prestalo.

Autor:  quadro [ 18 črc 2007 07:20 ]
Předmět příspěvku: 

Caues, nechal jsem se kdysi zlákat cenou kompletních ramen od Autokelly, za 5 měsíců byla jedna strana na šrot - čep volnej, první silentblok v pí... vymázli mě kvůli tomu z TK. Viděl jsem to taky, takže žádná buzerace. Od Kelly se mi taky natrhl brzd. kotouč asi po 15 000.
Dnes se Kelly vyhýbám. Koupil jsem čepy (Elit) a našroboval je na 9 let starý Ford ramena a není problém. Jen se musí dávat při vrtání bacha na ty díry v rameni , aby se nový čep někam nehnul. Samozřejmě počítat s tím že ramena můžou být ohlá někdy to moc není vidět a pozná se to ažna sjíždění gumy.

Autor:  fuciliere [ 06 lis 2007 00:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se taky pustil do výměny čepu. Dělal jsem to na zvedáku. Už bych to dělat nechtěl. Rozbruška, vrtáky, sekáč, hóóódně trpělivosti a těch k..ev. Dávat bacha, aby jsi nezvětšil díry v ramech. Vybít ani náhodou. A podle mně to tam lisují nejenom proto, že je to levnější a rychlejší, ale taky proto, aby odradili takové kutily jako jsme my. Potřebují aby se uživily jejich servisy.

Autor:  Jindras [ 27 led 2008 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud vrže čep,tak je dobré vzít injekční stříkačku s olejem-řídším-třeba syntetiku nebo polosyntetiku a propíchnout prachovku tou jehlou na stříkačce a natlačit to tam-dělal jsem to na ledasčem a funguje to,jinak výměna čepu bez demontáže ramena to je fakt husarský kousek-skoro to nejde-musí ty nýty odbrousit a pak vyvrtat titanovým vrtákem a vyťuknout zbytek a chladit vrták olejem a na Fordu jsou pořádné nýty větší než na Škodovkách-Fav/Felicia,kde je také lepší rameno vyndat,pouze kdo má perfektní el.přímou brusku s kvalitními brusnými nástavci tak budiž,ale to jsou nástavce dražší než celý čep....

Autor:  odletelo [ 26 úno 2008 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem na odvrtání nýtů nepotřeboval žádný noblesní titanový vrták, stačil obyč. 4 a 9, vrtat to šlo jak po másle, vždyť ty nýty jsou hliníkový :-D

Autor:  skaldal [ 26 úno 2008 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to taky šlo odvrtat normálně, ale většinou se taky snažím spíš měnit celý ramena.
Ale tomuhle, byť staršímu příspěvku se musím zasmát:
quadro píše:
Caues, nechal jsem se kdysi zlákat cenou kompletních ramen od Autokelly, za 5 měsíců byla jedna strana na šrot - čep volnej, první silentblok v pí... vymázli mě kvůli tomu z TK. Viděl jsem to taky, takže žádná buzerace. Od Kelly se mi taky natrhl brzd. kotouč asi po 15 000.
Dnes se Kelly vyhýbám. Koupil jsem čepy (Elit) a našroboval je na 9 let starý Ford ramena a není problém.
Nechápu proč se vyhýbáš Kelly, oni ty díly nevyrábí, ale prodávají a prodávají většinou každou věc od několika výrobců, aby si každý mohl vybrat buď kvalitu, nebo cenu. Myslím, že když u Kelly koupíš ramena Delphi, nebo Moog, tak rozhodně nebudou horší než LEMFÖRDER z Elitu. Hlavně nesmíš kupovat Starline apod. a u kotoučů platí to samý, vždycky si musíš vybrat, buď kvalita, nebo nízká cena a je jedno jestli to prodává Kelly, Elit, Štangl, nebo kdokoliv jinej. To je jako kdybys řekl, žes dřív měl Trabanta a stál za hovno a pak sis koupil Mercedes a ten už je OK :lol:

Autor:  Perňa [ 26 dub 2008 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

Kurva hoši kolikátka je tam matka na zadním šroubu v rameni? 17 nebo 18?
Ten šroub na prevém rameni je takový konstruktérský vomyl že mi tam nevleze ani klíč

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/