fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vymena Spodniho cepu, nebo rovnou celeho ramena? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=10994 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mike.M [ 18 čer 2007 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | Vymena Spodniho cepu, nebo rovnou celeho ramena? |
nazdar vrze mi cep na ramenu, mam ho vymenit, promazat, ci vynemit cele rameno i s silentbloky? Rameno s cepem i silentbloky 1200,- Cep sada 400,- u Autokelly, Nebo mam ten cep promazat? jde strasne lehce a vrze v tom, ale zkousel jsem jej vzit do kombonacek, ale hyve se jen ve smeru jakym ma. nklapi, vule v nem neni. Gumovku mam neporusenou, alespon myslim. Ted nemam penize tak bych se priklanel k promazani. A jestli muze byt olej nebo spise vazelina nebo musi byt nejaka specialni? Cepy sou origo nytovane, tak by musela prijit na radu rozbruska, sekacek vrtacka a na to nemam rampu |
Autor: | mrazik [ 19 čer 2007 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejdriv ho zkus promazat vazelinou. |
Autor: | zdenal8 [ 19 čer 2007 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když by si to měnil, tak je lepší to rameno celý vyndat. Co vim, tak když by to dělali v servisu, tak to rameno taky vyndavaji. Je ale možný, že někde to dělaji bez demontáže. |
Autor: | Mike.M [ 19 čer 2007 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
No radej bych vymenil cele rameno, nevim jak na tom sou silentbloky, ale zdaji se byt vpoho auto neplave. Ale zase sem cet ze ty ramena za 1040,- u kelly jsou na hnedku. Ja tro prvne promazu, a kdyby co tak vymenim jen cep. No pujde ten nyt odseknout majzlikem? |
Autor: | zdenal8 [ 19 čer 2007 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No myslim že ne. Dal mi zabrat i s rozbruškou a pak přišlo na řadu odvrtání. Nejdřív sem to dělal na autě, ale pak sem radši vyndal celý rameno. |
Autor: | Mike.M [ 19 čer 2007 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok.a to jako nejde jen rozbruskou? a pak vyklepnout? Ja mam snad doma vse az na funkcni vrtacku a ostre vrtaky |
Autor: | zdenal8 [ 19 čer 2007 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
No můžeš to zkusit. Já sem se o to pokoušel a nešlo to tak přišla ke slovu vrtačka. Ty nejty sou tam nalisovaný. |
Autor: | futura [ 19 čer 2007 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo, delat to na aute musi bejt desnej opruz, taky jsem zacal rozbruskou, potom vrtal a vyrazel. |
Autor: | Mike.M [ 19 čer 2007 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
nechapu proc uz od vyroby to nedaji se srubami. |
Autor: | futura [ 19 čer 2007 14:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
No mozna nejtovani jednodussi, navic dira v cepu lehce mensi tusim, nez v rameni, nejt to vyplni dokonale. |
Autor: | Mike.M [ 19 čer 2007 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
futura a jaky je problem udelat ty dury stejne |
Autor: | zdenal8 [ 19 čer 2007 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak problém udělat stejný díry neni. Ale nanejtovaný je to z výroby nejspíš kuli tomu, že z technologickýho hlediska je rychlejší tam nalisovat čepy a konce roznejtovat, než tam dávat šrouby. |
Autor: | W50L [ 20 čer 2007 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rychlejší a v tak masový výrobě i levnější. A drží tam jak sviňa protože při rozklepávání se v tý díře roztáhne. Ale poznáš původní čepy |
Autor: | Mike.M [ 21 čer 2007 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem to promazal, ale nevim jak se dostat primo do kloubu na spodek. Ale nejak sem tam trosku natlacil a vrzani prestalo. |
Autor: | quadro [ 18 črc 2007 07:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Caues, nechal jsem se kdysi zlákat cenou kompletních ramen od Autokelly, za 5 měsíců byla jedna strana na šrot - čep volnej, první silentblok v pí... vymázli mě kvůli tomu z TK. Viděl jsem to taky, takže žádná buzerace. Od Kelly se mi taky natrhl brzd. kotouč asi po 15 000. Dnes se Kelly vyhýbám. Koupil jsem čepy (Elit) a našroboval je na 9 let starý Ford ramena a není problém. Jen se musí dávat při vrtání bacha na ty díry v rameni , aby se nový čep někam nehnul. Samozřejmě počítat s tím že ramena můžou být ohlá někdy to moc není vidět a pozná se to ažna sjíždění gumy. |
Autor: | fuciliere [ 06 lis 2007 00:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem se taky pustil do výměny čepu. Dělal jsem to na zvedáku. Už bych to dělat nechtěl. Rozbruška, vrtáky, sekáč, hóóódně trpělivosti a těch k..ev. Dávat bacha, aby jsi nezvětšil díry v ramech. Vybít ani náhodou. A podle mně to tam lisují nejenom proto, že je to levnější a rychlejší, ale taky proto, aby odradili takové kutily jako jsme my. Potřebují aby se uživily jejich servisy. |
Autor: | Jindras [ 27 led 2008 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud vrže čep,tak je dobré vzít injekční stříkačku s olejem-řídším-třeba syntetiku nebo polosyntetiku a propíchnout prachovku tou jehlou na stříkačce a natlačit to tam-dělal jsem to na ledasčem a funguje to,jinak výměna čepu bez demontáže ramena to je fakt husarský kousek-skoro to nejde-musí ty nýty odbrousit a pak vyvrtat titanovým vrtákem a vyťuknout zbytek a chladit vrták olejem a na Fordu jsou pořádné nýty větší než na Škodovkách-Fav/Felicia,kde je také lepší rameno vyndat,pouze kdo má perfektní el.přímou brusku s kvalitními brusnými nástavci tak budiž,ale to jsou nástavce dražší než celý čep.... |
Autor: | odletelo [ 26 úno 2008 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem na odvrtání nýtů nepotřeboval žádný noblesní titanový vrták, stačil obyč. 4 a 9, vrtat to šlo jak po másle, vždyť ty nýty jsou hliníkový |
Autor: | skaldal [ 26 úno 2008 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to taky šlo odvrtat normálně, ale většinou se taky snažím spíš měnit celý ramena. Ale tomuhle, byť staršímu příspěvku se musím zasmát: quadro píše: Caues, nechal jsem se kdysi zlákat cenou kompletních ramen od Autokelly, za 5 měsíců byla jedna strana na šrot - čep volnej, první silentblok v pí... vymázli mě kvůli tomu z TK. Viděl jsem to taky, takže žádná buzerace. Od Kelly se mi taky natrhl brzd. kotouč asi po 15 000. Nechápu proč se vyhýbáš Kelly, oni ty díly nevyrábí, ale prodávají a prodávají většinou každou věc od několika výrobců, aby si každý mohl vybrat buď kvalitu, nebo cenu. Myslím, že když u Kelly koupíš ramena Delphi, nebo Moog, tak rozhodně nebudou horší než LEMFÖRDER z Elitu. Hlavně nesmíš kupovat Starline apod. a u kotoučů platí to samý, vždycky si musíš vybrat, buď kvalita, nebo nízká cena a je jedno jestli to prodává Kelly, Elit, Štangl, nebo kdokoliv jinej. To je jako kdybys řekl, žes dřív měl Trabanta a stál za hovno a pak sis koupil Mercedes a ten už je OK
Dnes se Kelly vyhýbám. Koupil jsem čepy (Elit) a našroboval je na 9 let starý Ford ramena a není problém. |
Autor: | Perňa [ 26 dub 2008 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kurva hoši kolikátka je tam matka na zadním šroubu v rameni? 17 nebo 18? Ten šroub na prevém rameni je takový konstruktérský vomyl že mi tam nevleze ani klíč |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |