fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nebrzdi jak by melo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=11315
Stránka 1 z 1

Autor:  Fíkus [ 09 črc 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Nebrzdi jak by melo

Zdravim, z niceho nic mi klesnul ucinek brzd, vzhledem k dosluhujicim destickam sem myslel ze bude problem tam. Po vymene se mi zacalo zdat ze se energie straci vzadu,tak jsem rozdelal zadni bubny, vsechno promazal, porad nic. Nepomohla ani vymena kapalina a odvzduseni. Nakonec jsem prisel na to,ze malo brzdi prave predni a leve zadni kolo. Co s tim?

Autor:  Jimmy [ 09 črc 2007 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jeden okruh je špatný.... ucpaný....zavzdušněný.....prostě něco tam je. Pokud je to pravé přední a levé zadní tak je to právě jeden ze dvou okruhů. Vím, že jsme Ti moc neporadil, ale jen aby sis udělal představu.

Autor:  LeMans [ 13 črc 2007 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

jojo, v jednom okruhu je něco špatně... byla by docela náhoda aby byl špatnej třmen i prase zároven... pokud ti neuniká brzdová kapalina, tak to máš na 90% zavzdušněný, nebo špatnou starou hadičku (při zvýšení tlaku se "nafoukne" a tím sníží účinek brzd) mám v garáži přední třmeny - klasiku, tak pokud by to náhodou bylo něco se třmenem tak ti ho klidně nechám za symbolickou cenu, třeba za 150 jeden...

Autor:  Fíkus [ 14 črc 2007 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

desticky jsou novy a bubny sem taky daval doporadku, kapalina nikde neunika a cely sem odvzdusnoval. Takze jedine ta nafukujici se hadicka? Nebo muze byt spatnej brzdovej valec? Nebo gumicky?

Autor:  Milano [ 14 črc 2007 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec,mel jsem neco podobneho,take mi jedno kolo brzdilo mene a pri vyssich rychlostech to dost tahlo k opacne strane.Mel jsem ucpanou hadicku,zrejme se utrhlo kousek gumy z vnitrku a fungovalo to jako klapka.Tim i zustavalo chvili kolo pribrzdene,nez to zpatky brzdovku propustilo,ale za jizdy to znat nebylo,jen kdyz jsem si to nechal zmerit na valcich.Ucpane to zrejme bylo v miste,kde je drzak teto hadicky(na tlumici),tam je to pri zataceni asi nejvice namahane.Nakonec se mi to povedlo prorazit dratem a uz 3mesice v pohode.Informativne jsem se ptal kolik stoji a neorigo vychazi na necelych 500kc.Tak hodne uspechu

Autor:  Fíkus [ 19 črc 2007 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Muzou to byt praskle gumicky na hlavnim brzdovem valci?

Autor:  Standa [ 20 črc 2007 06:37 ]
Předmět příspěvku: 

To Fíkus: To víš že můžou, když nejde jeden okruh, tak bych prvně hledal problém na hlavním brzdovém válci, který má pro každý okruh své těsnící manžety.

Autor:  Fíkus [ 20 črc 2007 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jak ten valec vymontuju?

Autor:  Milano [ 20 črc 2007 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Sundas si cely brzdic nebo jen odklopis ten trmen,naslapes pedal a valec se jednoduse vytlaci ven.POZOR NA MANZETU!Nekudy se ti tam mohla dostat voda a muze byt lehce prirezlej,takze by to mohlo jit trochu ztuha.Potom staci brusna pasta a valec vylestit. Horsi uz to je natlacit ho zpatky,chce to necim valec rovnomerne stahovat.Jde to blbe,ale jde to.A nekoukal jsi,jestli nemas jen prirezle desticky ve trmenech?Musi chodit lehce.

Autor:  Xan [ 20 črc 2007 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

Milano píše:
Sundas si cely brzdic nebo jen odklopis ten trmen,naslapes pedal a valec se jednoduse vytlaci ven.POZOR NA MANZETU!Nekudy se ti tam mohla dostat voda a muze byt lehce prirezlej,takze by to mohlo jit trochu ztuha.Potom staci brusna pasta a valec vylestit. Horsi uz to je natlacit ho zpatky,chce to necim valec rovnomerne stahovat.Jde to blbe,ale jde to.A nekoukal jsi,jestli nemas jen prirezle desticky ve trmenech?Musi chodit lehce.


A takto lze demontovat hlavni brzdovy valec?

Autor:  otas.pe [ 20 črc 2007 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

Milano píše:
Sundas si cely brzdic nebo jen odklopis ten trmen,naslapes pedal a valec se jednoduse vytlaci ven.POZOR NA MANZETU!Nekudy se ti tam mohla dostat voda a muze byt lehce prirezlej,takze by to mohlo jit trochu ztuha.Potom staci brusna pasta a valec vylestit. Horsi uz to je natlacit ho zpatky,chce to necim valec rovnomerne stahovat.Jde to blbe,ale jde to.A nekoukal jsi,jestli nemas jen prirezle desticky ve trmenech?Musi chodit lehce.


..no jo ale voni mluvěj o hlavním brzdovým válci a ne o válečku v brzdiči... :roll:

Autor:  Fíkus [ 21 črc 2007 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

jj HLAVNI! Jsice sem amater a ani nevim kde ho mam hledat,ale pod brzdovym trmenem to asi urcitre nebude :D

Autor:  Milano [ 21 črc 2007 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to se omlouvam,spatne jsem si to precetl.S hlavnim valcem zkusenosti nemam.

Autor:  Fíkus [ 23 črc 2007 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

Neporadite mi nekdo kde bych ty gumicky sehnal? U nas u forda za ne chteji 1500, coz je naprosto nehorazna cena,za kousek gumy :shock:

Autor:  Fíkus [ 27 črc 2007 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem se byl ptam u dalsiho forda a tam mi rekli ze gumicky by nove gumicky by stejne nepomohli,pac ten valec bude urcite vychozenej,tudiz jedina moznost,vymenit cely valec. Je to pravda?

Autor:  fuciliere [ 06 lis 2007 00:38 ]
Předmět příspěvku: 

ze svých zkušeností vím, že vyměnit gumičky, je stejně jenom dočasné řešení. Když je válec vychozený, tak ikdyž tám dáš gumičky nové, stejně se za krátkou dobu sjedou podle tvaru válce. Mě to taky neminulo a dával jsem válec nový. Kdyby jsi chtěl přece jenom měnit gumičky, tak odmontuješ dva šrouby na posilovači, čtyři trubky a je venku. Pak sundáš segerovku a píst vytáhneš, sundáš staré gumičky a dáš nové, smotuješ zpět, odvzdušníš. Čus.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/