fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výfuk - poslední díl prorezlý http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=14720 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | Výfuk - poslední díl prorezlý |
Tak jsem tu s dalším problémem a tentokrát je to výfuk Jde o to, že poslední díl výfuku (ten s tlumičem) je celej prorezlej. Koukal jsem na Kelly, že se tam dá sehnat jeden typ za 3000,- a druhej za 4000,- což je dost za třetinu vejfuku. Pak mě napadlo, že jsem viděl jakýsi Universální sporotovní vejfuky okolo 2000,- Tak se chci zeptat, jestli se dá ten poslední díl úplně nahradit timhle UNI kouskem. Navíc by to mohlo vypadat líp a trošku to poladit zvuk (ale to už bych chtěl možná moc). Tak se chci jen zeptat, jestli je to možný a jestli se to takhle dělá... a pak standartně na co si dát pozor. (asi na nějakej průměr toho konce, kterej se nasouvá, na velikost toho tlumiče (aby se vešel pod auto) a tak.) |
Autor: | Wizzy [ 17 led 2008 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Každej UNI výfuk se musí dobastlit - tj. dotvořit závěsy a rouru. U těch rádobysportovních si akorát dej bacha, aby to nebyl nějaký ječák nebo řvoun, ze kterého tě po desíti kilometrech rozbolí hlava. |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže myslíš, že to bude v pohodě, když koupim místo standardu sportovní? Pak teda předpokládám někde provrtám nějaký díry, za který ho chytnu a nějak ho narazit na ten druhej díl.. toť vše? Jo a jak vlastně poznám jakej ten vejfuk bude dělat rámus? |
Autor: | Wizzy [ 17 led 2008 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Heh, díry asi ne, tlumiče visí na takových háčcích, na kterých jsou gumové silentbloky, které visí na podobných háčcích na kastli. Trošku je to vidět na obrázku: Takže se odříznou staré háčky z původního tlumiče a heftnou na nový, nebo se udělají nové z příslušné kulatiny... Stejně tak roura - každé auto to má jinak naohýbané, tak se buď veme roura ze starého tlumič - pokud je zdravá - nebo se musí stvořit nová. v domácích podmínkách to bez flexy a svářečky asi nedáš. K hluku - předem to nepoznáš, jedině bys našel někoho, kdo má stejný výfuk a pokud možno na stejném autě. Ale jestli si dobře vzpomínám, tak se tu kdysi vedla diskuze nad vhodnými tlumiči (Remus, Laityng) a něco z toho i vypadlo... |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky... pohledám si v diskuzích. Jinak fakt sorry, že sem takovej trouba, ale jak je zima a tady navíc pořád prší, tak jsem ještě vůbec nic nezkoumal, až začne bejt teplejc, tak čestný skautský, že se na to mrknu ze všech stran, rozeberu co se dá a budu chytřejší Jinak vejfuk sem viděl na čem drží, ale neviděl jsem ten Sportovní, jak je na to uchycení předpřipravenej.. |
Autor: | Jerikkk [ 17 led 2008 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak většina sportovních výfuků nemá žádný držák,ty držáky se tam musej dovařit. |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, tak v tom bude asi ten problém... takže to asi radši hodim známýmu.. nemam svářečku |
Autor: | Jerikkk [ 17 led 2008 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to budeš mít asi nejlepší.A pak jak píše Wizzy musíš dodělat i tu trubku,páč ty sportovní jsou jen tlumiče nez trubky. |
Autor: | Puhla [ 17 led 2008 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten mám: inteligentní zvuk http://www.tuningshop.cz/sportovni-vyfu ... -35593.htm |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jerikkk: Takže bych ještě musel buď nějakou další trubkou spojit původní vejfuk (2. díl) a tenhle sportovní? Puhla: Super, dík za nabídku.. ale ta cena je vyšší než základní 3.díl.. ale popřemejšlim o tom. |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
A pak vlastně další věc.. tenhlecten sportovní mi pak bude vyfukovat přímo do zadního blatníku, co? |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co myslíte o tomhle, ten by tam snad mohl sedět (akorát má obrovskou koncovku): http://cgi.ebay.co.uk/FORD-ESCORT-MK5-6 ... dZViewItem |
Autor: | Krtek [ 17 led 2008 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
..jo tak nic, teď čtu že to je na hatchback a model Mk5 a Mk6 |
Autor: | spepas [ 17 led 2008 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | výfuk |
lepší je na ten výfuk přímo nic nevařit, ale udělat objímku s navařeným držákem. A toho s toho zvuku bych se nebál. Ten kdo si to montuje aby měl lepší zvuk tak je vštšinou sklamaný. Musel by se ještě vyměnit prostřední díl, ale to není tvůj případ. |
Autor: | Jerikkk [ 18 led 2008 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo nějak tak,musíš pak spojit ten 2 díl výfuku a koncový tlumič.Ale nechápu proč by Ti měl jak píšeš vyfukovat do blatníku???? |
Autor: | Jerikkk [ 18 led 2008 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo nějak tak,musíš pak spojit ten 2 díl výfuku a koncový tlumič.Ale nechápu proč by Ti měl jak píšeš vyfukovat do blatníku???? |
Autor: | Krtek [ 18 led 2008 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak origo forďáckej vejfuk je nakonci zahnutej dolu a nemá tak obrovskej průměr tý koncovky, proto mi příde, že by čuměl přesně do blatníku.. |
Autor: | LeMans [ 18 led 2008 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
to spíš do nárazníku, ne? a nečuměl, pokud nebude vysoko... stejěn tam budeš vařit úchyty, tak se to navaří tak, že bude čumět mimo nárazník |
Autor: | Krtek [ 18 led 2008 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo no vidiš, sem to ale trouba... jasně že do nárazníku No, nějak se to vyřeší, zatim to vypadá, že to bude zase o něco pozdějš |
Autor: | Mike.M [ 20 led 2008 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim ze ve vysledku te to vyjde draz, nez kupit nejaky primo na Esco. a namontovat si to sam. Ono nejaky sportovni, pak musis to nekomu dat a on s tim bude mit robotu a zase zaplatis. Takze se rozhodni.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |