fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

kryt motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=1641
Stránka 1 z 2

Autor:  carPWR [ 16 úno 2005 22:52 ]
Předmět příspěvku:  kryt motoru

Caues, zajímalo by mě, jestli escort (1995 a výš) má pod motorem kryt (plastový). Dneska jsem koukal pod auto a nic :) Měl jsem P309D, děsná šunka, ale kryt pod motorem měla...

Autor:  filip [ 17 úno 2005 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Já tam mám jenom kryt na chladič,cca 20cm od nárazníku , motor je holý

Autor:  ACEMajky [ 17 úno 2005 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ja na TD kryt mam + 2 postrani ledvinky od podbehu k narazniku
zde je videt:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... la/05.html
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... ej/16.html

Autor:  herma [ 17 úno 2005 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

mám to semé jako ACE

Autor:  Karel [ 17 úno 2005 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ho nemam (ten velkej pod motorem)a dost me to stve,trochu to snizi hlucnost a nezasyra se tolik motor od spodu. .Asi ho davali jen do GHIA vybav.

Autor:  mike33 [ 05 říj 2005 23:57 ]
Předmět příspěvku: 

Mě by to taky zajímalo, mám spodek úplně holej a všechna špína líta přímo na startér a alternátor, musím se zajít podívat do servisu, jestli tam něco nepatří, hlavně teď před zimou!!

Autor:  Standa [ 06 říj 2005 06:47 ]
Předmět příspěvku: 

Benzínové motory mají jen krátký kryt pod chladičem, nic víc. Kryt pod celým motorem mají diesly a to hlavně kvůli hluku. Je to tak u všech automobilů, nejenom u Forda.

Autor:  Bendy&Macíček [ 06 říj 2005 06:57 ]
Předmět příspěvku: 

ja tam ted nemam ani ten kratkej, jen zbytky, ale chtěl jsem si tam udelat, jednak kvůli špině a jednak abych na tech polních cestach se mohl klouzat po briše :-)

Autor:  Nagant [ 06 říj 2005 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

Kryt motoru by byl kvůli špíně a hluku fajn, ale mám obavy, že by se motor dobře nechladil, protože by asi chladící vzduch neměl kudy unikat (díry na kapotě jsou až za přepážkou).
Ale uvítám zkušenosti, pokud to někdo prakticky vyzkouší.

Autor:  Bendy&Macíček [ 06 říj 2005 08:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jde to udělat i s průduchama pokud by jsi mel strach o chlazení, to já bych to neřešil ba naopak čistej motor se chladí lépe jak zasr...ý špínou

Autor:  ACEMajky [ 06 říj 2005 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz jsem po case instaloval z5 original kdyt pod motor, opravdu se mi casteji zacal zapinat vetrak chlazeni,a le tak drasticky to neni, predtim se nezapinal vubec, ted jednou za cas na chvili zapne

Autor:  Karel [ 08 říj 2005 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Majky a snizila se ti hlucnost?Z venku asi ji ,ale ze vnitr?

Autor:  ACEMajky [ 09 říj 2005 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

Venku se 100% snizila, uvnitr to zase tak moc nepocituji - mozna trochu jo, ale nic co bych nejak poznal

Autor:  Nagant [ 09 říj 2005 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Nějaké kryty pod motor vyrábí polská firma ADMAL
http://www.tygrys.mgt.pl/admal.htm

Autor:  Karel [ 09 říj 2005 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Venku se 100% snizila, uvnitr to zase tak moc nepocituji - mozna trochu jo, ale nic co bych nejak poznal

Videl jsem video, kde jste blbly na snehu a mel jsi to dost tichy a jeden manik i rikal, ze to mas dost tichy.Oproti ostatnim co tam jezdili, tak jako by jsi jel bez motoru,proto jsem se ptal na to snizeni hlucnosti.

Autor:  ACEMajky [ 10 říj 2005 08:19 ]
Předmět příspěvku: 

Karel: covece a ted ti premyslim, zdali jsme tam mel kryt pod motorem na tom snehu... mam pocit ze ne.... - jelikoz jsme byl po GO a jeste jsem cekal, ze budu neco menit tak jsme ho tam tusim nedaval....


mozna to bude cerpadlem, mam pocit ze nejvetsi rachot na techto TD dela cerpadlo...

Autor:  Bendy&Macíček [ 10 říj 2005 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

To bude taky tím, že Majky to tam moc netocil..... ale i tak to má tichý. Bylo to slyšet i ted na Zličíně, že mu to jen příjemně brouká a žádnej rachot

Autor:  Karel [ 10 říj 2005 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ono zalezi i dost na nafte.Kvalitni(Shell) je ticha a vykonejsi nez obycejna treba z Benziny.A v zime lepsi starty.Ta hlucnost je ale dost znat.Teda tichost.A s tim cerpadlem nevim,to bych musel Majky slyset tvuj motor.Ale ten kryt me zajima.V zime je asi dobrej na lepsi ohrati motoru.

Autor:  dj.DEKL [ 10 říj 2005 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

No zrovna Shell je celkem hlučnější...takovej Aral má vysoký cetanový číslo takže je spalovaní tišší.

Autor:  Karel [ 10 říj 2005 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak Aral jsem necerpal,ale pisu podle toho, co slysim a citim na svem aute.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/