fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zadní kotoučové brzdy
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=1947
Stránka 1 z 2

Autor:  Šíša [ 20 bře 2005 16:06 ]
Předmět příspěvku:  Zadní kotoučové brzdy

Zdravím AllFordManiacs. Forum jsem pročetl snad celé, ale nikde jsem nenašel uspokojivou odpověď(jestli se pletu, nekamenujte mne :wink: ). Rád bych se dozvěděl, které Fordí káry mají vzádu kotoučové brzdy - chystám si pro radost lehkou přestavbu Fiesty, ale teď i s kotoučema vzádu. Díky za odpověďi

Autor:  dj.DEKL [ 20 bře 2005 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě Esco RS2000

Autor:  Návštěvník [ 22 bře 2005 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam vzadu taky koutoce Ford Escort 1,8 XR3i cabrio

Autor:  Bendy&Macíček [ 22 bře 2005 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se nemýlím, tak je sportovní úpravy ....

A jestli nemaj ty z psledních let výroby.....

Autor:  Návštěvník [ 17 dub 2005 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Kolego...zajed do fordu a tam ti to krasne reknou..jeste ocumis ty buchty co tam jsou zalezly :)

Autor:  mike33 [ 27 črc 2005 19:35 ]
Předmět příspěvku:  zadní kotouče

Kotouče vzadu mají, pokud vím XR3, rs 2000 a Cosworth Turbo, včetně XR3 kabrio!! ;-)

Autor:  angličák [ 29 črc 2005 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Ja kříká Mike...XR3i 16V ale 130 HP, ne ty pseudo 105 HP 16V, RS2000 vyjma Sauber Edition!!!..z novějších nevím, ale ty by se blbě sháněly i vzhledem k ceně...určo Focus 2.0, Puma 1.7 tuším taky.Nějaké ty Mondea od 2.0 výše.

Autor:  mike33 [ 29 črc 2005 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Co jsem se díval do literatury, tak XR3 130 hp se vyráběl pouze zhruba do 8/95, to byl ještě ten starší model, ty úplně poslení modely včetně normální 1.8 16v 85 kw měly vzadu bubny. :?

Autor:  mrazik [ 30 črc 2005 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

Pozor, modely RS2000 F1 Edition měli vzadu také bubny !!!!

Autor:  Návštěvník [ 30 črc 2005 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

puma má bohužel taky bubny...Taky chci vymněnit za kotouče a schánim celý náboje z RS 2000 byly se dvouma tipama kotoučů,podle roku výroby.....Ale nemůžu je sehnat.....

Autor:  Lubak [ 01 srp 2005 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

No co já vím tak XR3, RS 2000, pak modea i slabí a el ty co enbyly určeny pro východní trh, takže nebyl roblém dovést z němec Mondí 1,6 s koutočema i vzadu.

Autor:  Návštěvník [ 03 srp 2005 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

mondeo už má jinak řešenou zadní nápravu a výmněna nábojů jako takovejch bohužel neni možná....Jediná rozumná cesta je sehnat náboje z RS2000,těch je alespoň relativně dost.....

Autor:  m@rekR$ [ 03 srp 2005 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

krosmen píše:
puma má bohužel taky bubny...Taky chci vymněnit za kotouče a schánim celý náboje z RS 2000 byly se dvouma tipama kotoučů,podle roku výroby.....Ale nemůžu je sehnat.....



dva tipy zadních kotoučů? a to si vyčetl jako kde?
Byl jen jeden tip - je to kombinace bubnové(ruční) a kotoučové(provozní)brzdy - průměr 270mm, tloušťka 10mm.(mluvim o RS 2000 2,0 - ne o coswortce - to je neco krapet jiného)

Autor:  Návštěvník [ 12 říj 2005 09:04 ]
Předmět příspěvku:  Výměna bubnů za kotouče

Když jsem si prohlížel fotky "Naše auta", tak mě zaujalo, že Mrazík vyměnil na svém Esco vzadu bubny za kotučové brzdy. Zaujalo mě to, a zajímalo by mě jak je to složité a kolik to může stát penízků. taky nejsem spokojený s brzdami na mém Escortu :( .

Autor:  MV [ 12 říj 2005 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Sorry že píšu trochu mimo - píšeš "nejsem spokojený s brzdami na mém Escortu" - konkrétně co ti na nich nevyhovuje - třeba účinnost, razantnost, vadnutí, srovnání s jinýma autama? Jen mě to zajímá, nic víc.

Autor:  Návštěvník [ 12 říj 2005 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

Při brždění musím prostě trochu větší silou sešlápnout brzdu.Už jsem se o tom bavil s Mrazíkem a shodli jsme se, že když tam máme 15" 195/50 tak jemný sešlápnutí nefunguje. Né že byto nebrzdilo vůbec, ale je třeba víc síly.

Autor:  mrazik [ 12 říj 2005 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel brzdy nejsou tolik účiné ve spojení s 15'' kolama. Musí se vyvinout větší síla, aby se dostavil požadovaný brzdný účinek a pro zablokování kol se hodně opřít o pedál.
S RS bzdrama vpředu i vzadu se situace dost zlepší a větší sešlápnutí zablokuje kola celkem bez problémů. Brzdná síla se dávkuje mnohem lépe. Rozhodně je doporučuji.
Nejaká fota a pokec o výměně jsem napsal tady http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ght=#29359

Autor:  Návštěvník [ 13 říj 2005 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Plecháče jsi na to asi ještě nezkoušel,co, jestli nedrhnou?

Autor:  Lukas1 [ 13 říj 2005 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

Plechace 14" drhnou kazdopadne na zadnich brzdach

Autor:  mrazik [ 13 říj 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas1 má pravdu a včera jsem si ji ověřil v praxi. Takže nezbývá než sehnat 14'' hliníky nebo nejlépe zůstat na 15'' i v zimě.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/