fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Desky a kotouce
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=20
Stránka 1 z 5

Autor:  Bart [ 05 bře 2004 13:48 ]
Předmět příspěvku:  Desky a kotouce

Budu menit brzdovy desky na aute.....mam vymenit i kotouce ??
Pri vyssich rychlostech se mi chveje volant, takze si myslim ze jsou lehce pokrouceny (asi).
Mate nejaky rady a doporuceni co vzit a co nebrat - od jakeho vyrobce, a taky bych uvital nejaky spolehlivy www odkud uz nekdo objednaval a samozrejme i cenovou relaci jak desticek tak kotoucu. :shock:

Autor:  Standa [ 08 bře 2004 07:58 ]
Předmět příspěvku: 

Barte já bych ti doporučil koupit u Forda originál Motorcraft. Měnil jsem loni na jaře a jsem s nimi naprosto spokojený. Jestli kotouče měnit poznáš nejlépe při změření posuvkou, ale třeba i vizuálně podle rantlu, který zůstal po obvodě kotoučů. Max. opotřebení je jeden mm na každou stranu kotouče. Cena kotoučů byla cca 1500,- za kus a desek 800,- za sadu. Předpokládám že se dají koupit i lepší sady kotoučů a desek ale myslím že budou stát vic a jsou spíše pro sportovní využití. Podívej se třeba na:
http://www.renovak.cz/

Autor:  ACEMajky [ 08 bře 2004 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Kouknina autoshop2000 - http://www.autoshop2000.cz tam jsem nasel brzdovy kotouc za 1.8TD esco predni za 978,- bezna cena a internet cena 782,- - ale nevim jak na tom jsou, co je to zac a tak? - nema nekdo zkusenosti?

Autor:  m@rekR$ [ 08 bře 2004 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

zkus Brembo - na me byl kus za 1200 a neco. Inak na Renovaku bych se podival spise po tech Zimmermanech - kdyz origose stoji tolik, tak to bych si doplatil 600 a mas sadu vrtanych - budou se lepe chladit a lepe brzdit - coz je u esca s chlazenim problem.

Autor:  Bart [ 08 bře 2004 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

noo ty zimmermanny jsou good ale u tech vetranejch je cena nekde jinde...a kdo vi jak dlouho vydrzi :roll:

Na to moje sem tam nasel Zimmermann 239,5 x 20 nevrtany za 1172,- a vrtany za 2201,- s DPH coz je proti nevrtanym skoro o 100%. tak nevim.

Jinak tam meli i feroda asi za 900,- kus

Tak co je lepsi nevrtany Ferodo ci Zimmermann ? :shock:

Autor:  Návštěvník [ 09 bře 2004 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem dával na Esco nový desky i pakny od firmy Lucas a jsem s nima spokojenej. Doporučil mi je zámejma co má mototechnu, desky mě vyšli asi na 700 a pakny dozadu asi na 850. Kotouče jsem nechal zatím origoš byly v pohodě A jestli je nemáš moc ztrhaný neměnil bych nebo je nechat stočit ale u někoho kdo už to parkát dělal.

Autor:  Návštěvník [ 14 bře 2004 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

No to chveni muze mit i jine duvody, treba spatne vyvazena kola, ale to asi pisu zbytecne, protoze to urcite vis.... :)

Autor:  Honza [ 15 bře 2004 07:03 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo taky volné čepy řízení, chycený kineťák a pod.
Ale většinou to bývají ty křivé kotouče.

Autor:  Standa [ 15 bře 2004 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

Přes víkend jsem se dival na fakturu za kotouče a desky od Forda. Omlouvám se za nadnesenou cenu u kotoučů, stáli 2400,- dva kusy a desky 850,- vše Motorcraft.

Autor:  herma [ 21 říj 2004 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

tak si myslím že můj poslední problém bude právě v kotoučích. poraďte? Když na kotouč mrknu, tam kde je vlastně kontaktní plocha s deskami(lesklá část) tak vidím že to lesklé je kapku zvlněné...a taky že na okraji kotouče je cca 0.5-1mm vystupek(zbytek je po destičkách vybroušen. Sem toho názoru, že toto vybroušení a zvlnění mi dělá ten divnej zvuk rádoby nevyvážených kol a rozechvění volantu při cca 100kmh

jinak auto brzdí na jedničku

asi vyměnit desky i kotouče že?

Autor:  Dawe [ 22 říj 2004 01:55 ]
Předmět příspěvku: 

herma píše:
asi vyměnit desky i kotouče že?


Naopak - velmi se doporucuje zajizdet jeden segment (napr. desticky) na starsich kotoucich, jinak muze dojit k poskozeni obou novych casti......

Muzes si samozrejme vymenit desky i kotouce (ja to taky jednou musel udelat), ale pote musis byt velmi opatrny na brzdeni minimalne prvnich 200-300 km dle stylu jizdy samozrejme, jinak riskujes velmi rychle zkrouceni kotoucu a zapeceni desticek......

Jo a to ze maji kotouce 0.5-1 mm rantl je zcela bezna zalezitost, proste se obrzdi, to zvuk nevydava, zvlneni uz je horsi.

Autor:  herma [ 22 říj 2004 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

termín zvlněný kotouč? zvlněný v kruhu dokola? nebo jako že se z kotouče udělá elipsa?

Autor:  Dawe [ 22 říj 2004 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

herma píše:
termín zvlněný kotouč? zvlněný v kruhu dokola? nebo jako že se z kotouče udělá elipsa?


Jake zvlneni myslis ze muze zpusobit ze kotouc bude hazet bocne ? :)

Autor:  herma [ 22 říj 2004 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

no já vím že mám jen vlnky na brzdící lesklé dráze kotouče... jestli je celej kotouč zvlněnej nevím

Autor:  Dawe [ 22 říj 2004 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

herma píše:
no já vím že mám jen vlnky na brzdící lesklé dráze kotouče... jestli je celej kotouč zvlněnej nevím


Aby byl celej kotouc do spiraly to uz by bylo fakt husty maso :D

Jestlize mas "vlnky" vyrazne po prejeti prstem tak je mozna na case menit.....

Udelej si klasicky brzdici test (uz se tu o tom mluvilo mockrat) - rozjed to tak na 80-110 km/h a trosku vice zaslapni brzdu - jestlize bude vibrovat rizeni nebo nedejboze auto tak uz je cas......

A k dalsim kotoucum uz bud hodnejsi, nebo si kup lepsi :wink:

Autor:  herma [ 23 říj 2004 08:57 ]
Předmět příspěvku: 

já na ně hodný sem, ale předchozí majitel nebyl...

otestuju. dík za rady

Autor:  herma [ 20 lis 2004 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak nevím... ted jsem zkoušel na sněhu ABS. Při zadupnutí brzdy začne ABS dávkovat brzdný učinek. Ovšem brzdovej pedál kope jako prase. Myslím že by neměl kopat ??? Což by mohlo znamenat že někde nějakej problém je.

Autor:  Chorche [ 20 lis 2004 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ja teda myslim, ze ABS kope. Nevim jak u eska, ABS nemam, ale co mam zkusenosti, tak kopali pujceny Mini, BMW i Renault. A to Mini kopalo az tak, ze jsem se napoprve dost lek. Vsechno novy auta. To Ti to driv nekopalo, nebo's nebrzdil :-) ?

Autor:  Dawe [ 20 lis 2004 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

herma píše:
tak nevím... ted jsem zkoušel na sněhu ABS. Při zadupnutí brzdy začne ABS dávkovat brzdný učinek. Ovšem brzdovej pedál kope jako prase. Myslím že by neměl kopat ??? Což by mohlo znamenat že někde nějakej problém je.


:D

Jasne ze MUSI kopat - on se s tebou ma spravne rvat, naopak kdyz se nerve, tak je to dost v haji.....

Autor:  Návštěvník [ 20 lis 2004 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Správnou funkci ABS poznáš, když ti brzdový pedál tzv. lehce kope. Pokud v pedálu nic necítíš, tak ABS nemaká, nebo ho tam prostě nemáš :lol:

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/