fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rameno př. nápravy
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=2329
Stránka 1 z 4

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2005 11:06 ]
Předmět příspěvku:  Rameno př. nápravy

Mám utrženej střední silenblok v rameni k přednímu kolu. Poradte prosím. Dá se tam sehnat a přelisovat novej?? Nebo musím měnit celý rameno - asi z vrakáče?? Díky

Autor:  futura [ 27 dub 2005 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Myslis asi predni,ne? Na ramena se daji koupit jiny a prelisovat. Jeden tusim cca 250.

Autor:  mrazik [ 27 dub 2005 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Lukis jasne, že se to dá, ale rád bych se vyhádřil k tomu vrakáči. To snad nemyslíš vážně, že by jsi koupil rameno o kterém nevíš kolik má najeto, jestli není ohnuté atd. ? Celé rameno stojí kolem 2 tisíc.

Autor:  mr.rus [ 27 dub 2005 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

www.autokelly.cz

20.14.701 L rameno spodní, kompletní ano 1188,-
20.32.703 L rameno spodní, kompletní ano 1173,-
20.32.702 P rameno spodní, kompletní ano 1173,-
20.14.700 P rameno spodní, kompletní ano 1188,-
20.14.710 P/L čep spodního ramena 323,-
20.14.744 P/L pouzdro stabilizační tyče 118,-
20.14.742 P/L silentblok spodního ramena, centrální 78,-
20.17.740 P/L silentblok spodního ramena, přední 117,-
20.14.743 P/L silentblok spodního ramena, vnitřní 133,-
20.17.741 P/L silentblok spodního ramena, zadní 143,-
20.17.735 P/L tyčka stabilizátoru ano 374,-

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2005 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Nedávno jsem je kupoval oba dva v Autokelly a jeden vyšel asi na 130Kč. Každej je trochu jinej a je lepší vyměnit oba dva. Vyměnit se dají, ale špatně se vylisovávají ven z ramene pokud nemáš lis. Jinak na tom nic není. Zdravim

_____________________________________________________________

Ford Orion 91 1,4i CVH

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2005 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jo...koukam na autokelly.cz - rameno komplet 1200,- a silenbloky za pusu. Ten vrakac je jedna z moznosti ktery me prolitly hlavou....mas pravdu, moc sem o tom nepremejslel. Objednam silenbloky, ale nabizi tam centralni, predni, vnitrni a zadni. Tzn. centralni nebo vnitrni, ze?? Tipuju na centralni, ale pisou tam "pro jedno rameno nutno 2ks" a to se me nezda....

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2005 12:10 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám na Orionu na vlastním rameni jenom dva-přední a zadní. Ty to máš nějaký komplikovanější takže ti neporadím. Musíš se podívat, kterej silentblok máš vlastně utrženej. Čabas
___________________________________________

Ford Orion 91 1.4i CVH, CFI

Autor:  Standa [ 27 dub 2005 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Silentbloky nejlíp vyměnit všechny 4 a koupit je u Forda z druhovýroby mi vydrželi jednu zimu, měnil jsem je už 2x. Je to popsané tady: http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=283

Autor:  vikic [ 26 kvě 2005 07:07 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně nekupujte silenbloky z Autokelly, jsou hrozně měký a auto plave. Já dal tyhle všechny 4 a teď mi je budou měnit za originály.

Autor:  mr.rus [ 26 kvě 2005 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

O.K. Dobrá rada nad zlato . . . .

To: Standa

Nenašel jsem u tvého příspěvku jak jsi to dělal .
Předpokládám , že rameno musí dolů z auta a pak ? Ty staré jsi odvrtal , nebo vypadly samy ? A jak jsi tam dostal ty nové ? Udělám to ručním lisem bez obtíží ? Někde jsem četl , že se nové silentbloky nahřívají aby se ta guma lépe poddala . . . Dokonce taky na fóru někdo psal , že ty nové ořezal , protože je tam nemohl dostat ( total kravina , to nemusím dělat nic ) .

Autor:  filip [ 26 kvě 2005 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Silentbloky nejlíp vyměnit všechny 4 a koupit je u Forda z druhovýroby mi vydrželi jednu zimu, měnil jsem je už 2x. Je to popsané tady: http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=283


to mně docela zaskočilo, už jsem se chystal dát auto do servisu s tím, že tam dají silentbloky z autokelly.Mechanik mi říkal (po výměně tlumičů), že tyčka stabilizátoru nějak klepe(tušim že je volnější nebo tak), ale jinak je v pohodě, není potřeba měnit, že to zatím nemá vlyv na jízdní vlastnosti.
No tak s tím stabilizátorem nevím, ale silentbloky asi koipím ve fordu, nebo je nechám udělat rovnou ve fordu.
V HK je bývalý ford (Detax), ale nemám s nima moc dobré zkušenosti, tak je tam asi jenom koupím, dám to udělat jinde.

Autor:  Nagant [ 26 kvě 2005 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě jinam :!:

Autor:  Standa [ 26 kvě 2005 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

mr.rus píše:

To: Standa

Nenašel jsem u tvého příspěvku jak jsi to dělal.


Určitě už jsem to někde popisoval, ale zopakuji:
Ramena samozřejmě vymontovat, pak vrtákem průměr 2- 2.5 mm odvrtat venkovní stěnu silentbloku. Tím se uvolní napětí a silentblok lze vcelku lehce vyklepat ven kledívkem. Rameno jsem měl podložené na dřevěných hranolech, tak aby bylo v rovině a pod ramenem místo na silentblok. Pro nalisování nových silentbloků jsem použil měděnou kulatinu s odvrtanou dírou pro vnitřní náboj silentbloku a venkovní průměr shodný s vnějším ocelovým pláštěm. Před nabíjením jsem prostor mezi rameny vystříkal Resistinem ML a venkovní ocelový plášť silentbloku namazal olejem. Lis jsem tedy vůbec nepotřeboval a vystačil jsem si asi s 2kg kladívkem. Určitě ale budeš potřebovat najakou tu kulatinu nebo trubku pro nabíjení silentbloku a podložení ramene v místě lisování. Když budeš mít v ruce nové silentbloky tak ti to bude asi jasnější, než z toho popisu.

Autor:  mr.rus [ 26 kvě 2005 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

To: Standa

Díky , vyčerpávající ( ostatně jako vždy) !!! 8)

Na mém autku to bude muset ještě chvilku počkat teď dělám brzdy a tlumiče.

Autor:  Bendy&Macíček [ 26 kvě 2005 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, když jsem to dělal na svém autě, tak až na vyndání ramen to bylo všechno v pohodě. Dělali jsme to na lisu a bylo to v pohodě.... ruční lis by to měl zvládnout, pokud není nejakej malinkej.

To rameno mě ted vyšlo cca kolem trojky se vsim vsady a jinak samotné silentbloky na jedno rameno cca 250.

Autor:  vikic [ 03 čer 2005 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jak jsem už psal tak opravdu nekupujte silenbloky od Autokely, jsou jak žvejkačka. Po výměně silenbloků od této značky mi auto plavalo a ježděním se zhoršovali další a další věci jako nevracení se volantu z krajních poloh (volant se spíše snažil tlačit do rejdu než se vracet), další věc bylo vibrování auta při prudším brždění. Po měsíci od výměny se už s autem nedalo jezdit. Dnes mi tam dali originály Ford (asi o 80kč dražší než z Autokely). Auto ted sedí jak nové a všechny výše uvedené poruchy zmizely.
Takže rada zní : silenbloky pouze originály


P.S. To plavání po první výměně jsem si nechal závadu najít v autorizovaném servise FORD kde mi za 1000,- a projetých 45Km řekli že je to pneumatikou(což se po výměně za pujčené nepotvrdilo). Do autorizovaného servisu mě již nikdo nedostane.

Autor:  fat [ 04 čer 2005 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

Měla by se po výměně ramen udělat znovu geometrie ? Co myslíte ...

Autor:  Toko [ 05 čer 2005 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

fat píše:
Měla by se po výměně ramen udělat znovu geometrie ? Co myslíte ...

Já bych ji raději udělal. Loni jsem opravoval jedno rameno přredního kola a neudělal hned geometrii a za chvíli byly přední gumy na vnitřní straně úplně sjeté. Naštěstí to byly zimní na dojetí.

Autor:  filip [ 28 čer 2005 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

Právě jsem se vrátil z Ford servisu, po výměně silentbloků.Zdá se na první pohled, že řízení je tužší, možná přesnější, a auto stabilnější.
Stálo to 1660 Kč, z toho 2,5 hodin práce a (300+120)x2 za silentbloky.

Autor:  mr.rus [ 29 čer 2005 06:03 ]
Předmět příspěvku: 

. . . . hooodně dobrá cena na Ford servis . . .

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/