fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna nápravnice + další "drobnosti" http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=24771 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna nápravnice + další "drobnosti" |
zdravim všechny pány odborníky ![]() v Etzoldovi jsem našel nějaké info k tlumičům i ramenům, ale co jsem nenašel a zajímalo by mě, je především: - při výměně čepů ramen: je nutné dát nové šrouby, co je drží v ramenech? - kamarád mi říkal, že jak je dole (u kola) tlumič uchycený, tak tam je vysokopevnostní šroub a je velká pravděpodobnost, že výměnu nepřežije - co si o tom myslíte? ..případně kde ho sehnat a na kolik cca vyjde? - hodně moc info k výměně nápravnice - zkušenosti, tech. výkresy atd. děkuji za info, rady, zkušenosti,... ![]() |
Autor: | miki21 [ 28 črc 2009 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle jsi viděl? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 552#292552 http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... highlight= jinak všechny šrouby si pár dní dopředu prostříkni wd40 a půjdou povolit dobře.Nové nesháněj-pokud ty původní nějak nedorasuješ. ![]() |
Autor: | Mouse [ 28 črc 2009 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nebo použij mýsto WD 40 starou osvědčenou CocaColu |
Autor: | oli_2 [ 28 črc 2009 16:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
ke kulovýmu čepu musíš koupit i šrouby,páč originál je tam přinejtovanej.od některých výrobců je čep včetně šroubů,u některých si musíš koupit vzlášť.nicméně psal si že budeš měnit i ramena a silentbloky tak nevim proč to kupovat každý vzlášť a mordovat se s tim.kup komplet ramena a je to. s tim šroubem sem to taky slyšel.zkus zjistit jestli ho seženeš někde poblíž bydliště a pokud jo,tak bych ho nejdřív zkusil povolit.když rupne tak si skočíš pro novej. |
Autor: | oli_2 [ 28 črc 2009 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
cocacolu sem nezkoušel,ale proti zareznutí je dobrá brzdová kapalina,akorád bacha na lakovaný věci,lak se rozleptá |
Autor: | senozaty [ 28 črc 2009 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
ceny sou různé http://www.zbozi.cz/?r=hint&q=pevnostn% ... C5%A1rouby |
Autor: | Mouse [ 28 črc 2009 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj brzdovka je taky dobrá, ale červená |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mouse píše: a nebo použij mýsto WD 40 starou osvědčenou CocaColu
![]() ![]() miki21: díky...hledal jsem, ale na tohle jsem nenarazil (asi sekce návody, rady, zkušenosti, co? ![]() oli_2: no ramena jsem dostal grátis k nápravnici od Fonze a jsou v lepším stavu, než ty, co tam mám teď, silentbolky jsem měl koupené ještě před plánováním výměny napravnice (potažmo ramen), takže jsem ještě dokoupil ty čepy...bohužel jsem se zatím ani nedostal k tomu otevřít krabici s tlumičema a čepama u kterých možná šrouby budou (čep Moog za 390Kč/ks); jinak na původních ramenech mi čepy drží šrouby ![]() brzdovka je sviňa - jako nic mi sjela barvu na brzdových trubičkách, když se na ně dostalo pár kapek ![]() |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
thx all & especialy Perňa for manual ![]() |
Autor: | spooon [ 28 črc 2009 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
já sem taky kupovla čepa Moog a šrouby tam vysokopevnostní byly, jen matky nebyly vysokopevnostní, takže sem strhnul závit a musel sem kupovat nový ![]() |
Autor: | oli_2 [ 28 črc 2009 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak už to muselo bejt měněný brzdovka je na lak sviňa jak sem řikal,ale rez rozpouští dobře ![]() |
Autor: | Perňa [ 28 črc 2009 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak čím začít....klíče Ti vypisovat nebudu to si nepamatuju.....možná je to v těch návodech popsané.Kup si akorát svěrný šroub do votočáku a svěrný šroub co svírá telák s těhlicí.Ostatní po dukladnem prochcání těma zázračnýma kejdama by jsi měl povolit. Postup: Rameno - povolit a vyklepat čepy řízení.... - svěrný šroub votočáku ven s ním....torx50 a 15ka klíč ( pravej asi zlomíš, možná budeš odvrtávat ) - klíče očkový 18ka a zespodu ořech....dlouhý nástavec a páku...vytáhnout střední šroub ramene.... - zadní šroub...ty samé klíče...možná tem je vzadu 15ka....vytáhnout...,máš volné rameno....ted sklepat votočák z těhlice...kus tvrdýho dřeva pojebat ho...votočájk ti sjede dolu...možná budeš muset trošku zatalčit...aby vypad..bude zarezlej a drži jak ku...a Klekni...a pravou rukou si chytni votočák a rameno tahej neboj se použít sílu směrem dopředu..klidně s tím zakvedlej...jak bych Ti to popsal ,když jsi nasranej a chceš ho vyhodit ![]() Tlumič - svěrný šroub doprd...e, možná se Ti stane co se šroubem na votočáku.....nemilé to věci.Poklepáváním sundat těhlici..pozor....nezapomeň si zavěsit poloosu se třmenem....jinak Ti to hupsne na zem. Otevřeš haupnu, a odšroubíš tři šrouby teláku.Nech si je na půl závitě...stačí jeden ostatní vyhod... Klekni si jakoby ke kolu chytni tlumič a druhou rukou vytáhni zbytek ze tří šroubů a vytáhneš telák s pérem.... Nápravnice: -Lehni pod to...vytahat 4 ks šroubů...těžko je nehledej jdou hezky vidět....ted tam nemáš ramena tak v podběhu kola je ten čtvrtej schovanej. - povolit silentblok převodovky,stabilizačku převodovky a tyčku řazení...samo že lauf pryč..... -povolit řízení....ale to se už opakuju je to tady jak poslal Miki http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 552#292552 Jo jsem zapoměl povolit kosti od stabilizační tyče.... Jak budeš spouštět nápravnici tak Ti to půjde i s řízením...dle návodu výše vše provést.... Jinak jestli jsem někde udělal chyby tak mě kolegové,jak je určitě znám rádi opraví ![]() Kdyby něco jsem většinu dne na ICQ..... Ať se práce daří......ničeho se neboj...šrouby se dají vždycky nahradit..... ![]() |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm.....TÉMĚŘ vyčerpávající ![]() ![]() a ještě dotaz: co s pružinama při sundávání tlumičů? ..asi se musejí stáhnout, ne? |
Autor: | Ford [ 28 črc 2009 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
to poznáš až tě to vyliská ![]() ![]() ![]() ![]() samo že přední pružiny bez stahováku nesundáš |
Autor: | Perňa [ 29 črc 2009 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
4Bumerank: sundáš celý komplet teláky i s pérem....neboj nic se Ti nestane...jen pak nesmíš povolovat tu velkou středovou matici....to by pak bylo jak říká Ford...... jako odpojit hadice od serva a stabilizační tyčku silentbloku motoru...na to přijdeš..to jsou už jen drbky ![]() |
Autor: | Bumerank [ 01 srp 2009 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdosi tu měl v podpisu něco jako "Ford s tebou vymrdá!"...já bych tam dal "Ford? Flexu!" ![]() ..zatím jsme odflexovali jeden spoj mězi katíkem a středovým dílem, držák kosti stabíku, kulový čep, kousek nápravy.... ![]() když jsme sundávali díl s katíkem....u svodů to drželo přes takové debilní plíšky s nějakýma západkama...neví někdo, jak je tam pak narvat zpátky, když je tam TAK DEBILNĚ MÁLO MÍSTA??? ![]() |
Autor: | Perňa [ 02 srp 2009 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty plíšky byli zřejmě pod matkou a ten plíšek při dotažení se opřel o lauf a matka se neprotáčí...vyhodit...nové delší šrouby s matkama a pak si to chytíš klíčem... |
Autor: | Perňa [ 06 srp 2009 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
...No tak gratulace..... |
Autor: | Bumerank [ 06 srp 2009 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak VELKÉ DÍKY především PERŇOVI! ![]() ..to tahání do strany bylo opravdu špatnýma kolama (gumama) a nad viklajícím volantem jsem přemýšlel a asi bude potřeba potáhnout kardan trochu níž... ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |