fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna nápravnice + další "drobnosti" http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=24771 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna nápravnice + další "drobnosti" |
zdravim všechny pány odborníky ..čeká mě výměna nápravnice, ramen + silentbloků + čepů, a předních tlumičů v Etzoldovi jsem našel nějaké info k tlumičům i ramenům, ale co jsem nenašel a zajímalo by mě, je především: - při výměně čepů ramen: je nutné dát nové šrouby, co je drží v ramenech? - kamarád mi říkal, že jak je dole (u kola) tlumič uchycený, tak tam je vysokopevnostní šroub a je velká pravděpodobnost, že výměnu nepřežije - co si o tom myslíte? ..případně kde ho sehnat a na kolik cca vyjde? - hodně moc info k výměně nápravnice - zkušenosti, tech. výkresy atd. děkuji za info, rady, zkušenosti,... |
Autor: | miki21 [ 28 črc 2009 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle jsi viděl? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 552#292552 http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... highlight= jinak všechny šrouby si pár dní dopředu prostříkni wd40 a půjdou povolit dobře.Nové nesháněj-pokud ty původní nějak nedorasuješ. |
Autor: | Mouse [ 28 črc 2009 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nebo použij mýsto WD 40 starou osvědčenou CocaColu |
Autor: | oli_2 [ 28 črc 2009 16:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
ke kulovýmu čepu musíš koupit i šrouby,páč originál je tam přinejtovanej.od některých výrobců je čep včetně šroubů,u některých si musíš koupit vzlášť.nicméně psal si že budeš měnit i ramena a silentbloky tak nevim proč to kupovat každý vzlášť a mordovat se s tim.kup komplet ramena a je to. s tim šroubem sem to taky slyšel.zkus zjistit jestli ho seženeš někde poblíž bydliště a pokud jo,tak bych ho nejdřív zkusil povolit.když rupne tak si skočíš pro novej. |
Autor: | oli_2 [ 28 črc 2009 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
cocacolu sem nezkoušel,ale proti zareznutí je dobrá brzdová kapalina,akorád bacha na lakovaný věci,lak se rozleptá |
Autor: | senozaty [ 28 črc 2009 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
ceny sou různé http://www.zbozi.cz/?r=hint&q=pevnostn% ... C5%A1rouby |
Autor: | Mouse [ 28 črc 2009 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj brzdovka je taky dobrá, ale červená |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mouse píše: a nebo použij mýsto WD 40 starou osvědčenou CocaColu
..ale díky za tip miki21: díky...hledal jsem, ale na tohle jsem nenarazil (asi sekce návody, rady, zkušenosti, co? ) oli_2: no ramena jsem dostal grátis k nápravnici od Fonze a jsou v lepším stavu, než ty, co tam mám teď, silentbolky jsem měl koupené ještě před plánováním výměny napravnice (potažmo ramen), takže jsem ještě dokoupil ty čepy...bohužel jsem se zatím ani nedostal k tomu otevřít krabici s tlumičema a čepama u kterých možná šrouby budou (čep Moog za 390Kč/ks); jinak na původních ramenech mi čepy drží šrouby brzdovka je sviňa - jako nic mi sjela barvu na brzdových trubičkách, když se na ně dostalo pár kapek |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
thx all & especialy Perňa for manual |
Autor: | spooon [ 28 črc 2009 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
já sem taky kupovla čepa Moog a šrouby tam vysokopevnostní byly, jen matky nebyly vysokopevnostní, takže sem strhnul závit a musel sem kupovat nový |
Autor: | oli_2 [ 28 črc 2009 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak už to muselo bejt měněný brzdovka je na lak sviňa jak sem řikal,ale rez rozpouští dobře |
Autor: | Perňa [ 28 črc 2009 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak čím začít....klíče Ti vypisovat nebudu to si nepamatuju.....možná je to v těch návodech popsané.Kup si akorát svěrný šroub do votočáku a svěrný šroub co svírá telák s těhlicí.Ostatní po dukladnem prochcání těma zázračnýma kejdama by jsi měl povolit. Postup: Rameno - povolit a vyklepat čepy řízení.... - svěrný šroub votočáku ven s ním....torx50 a 15ka klíč ( pravej asi zlomíš, možná budeš odvrtávat ) - klíče očkový 18ka a zespodu ořech....dlouhý nástavec a páku...vytáhnout střední šroub ramene.... - zadní šroub...ty samé klíče...možná tem je vzadu 15ka....vytáhnout...,máš volné rameno....ted sklepat votočák z těhlice...kus tvrdýho dřeva pojebat ho...votočájk ti sjede dolu...možná budeš muset trošku zatalčit...aby vypad..bude zarezlej a drži jak ku...a Klekni...a pravou rukou si chytni votočák a rameno tahej neboj se použít sílu směrem dopředu..klidně s tím zakvedlej...jak bych Ti to popsal ,když jsi nasranej a chceš ho vyhodit Tlumič - svěrný šroub doprd...e, možná se Ti stane co se šroubem na votočáku.....nemilé to věci.Poklepáváním sundat těhlici..pozor....nezapomeň si zavěsit poloosu se třmenem....jinak Ti to hupsne na zem. Otevřeš haupnu, a odšroubíš tři šrouby teláku.Nech si je na půl závitě...stačí jeden ostatní vyhod... Klekni si jakoby ke kolu chytni tlumič a druhou rukou vytáhni zbytek ze tří šroubů a vytáhneš telák s pérem.... Nápravnice: -Lehni pod to...vytahat 4 ks šroubů...těžko je nehledej jdou hezky vidět....ted tam nemáš ramena tak v podběhu kola je ten čtvrtej schovanej. - povolit silentblok převodovky,stabilizačku převodovky a tyčku řazení...samo že lauf pryč..... -povolit řízení....ale to se už opakuju je to tady jak poslal Miki http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 552#292552 Jo jsem zapoměl povolit kosti od stabilizační tyče.... Jak budeš spouštět nápravnici tak Ti to půjde i s řízením...dle návodu výše vše provést.... Jinak jestli jsem někde udělal chyby tak mě kolegové,jak je určitě znám rádi opraví Kdyby něco jsem většinu dne na ICQ..... Ať se práce daří......ničeho se neboj...šrouby se dají vždycky nahradit..... |
Autor: | Bumerank [ 28 črc 2009 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm.....TÉMĚŘ vyčerpávající ..fakticky moc díky! a ještě dotaz: co s pružinama při sundávání tlumičů? ..asi se musejí stáhnout, ne? |
Autor: | Ford [ 28 črc 2009 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
to poznáš až tě to vyliská samo že přední pružiny bez stahováku nesundáš |
Autor: | Perňa [ 29 črc 2009 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
4Bumerank: sundáš celý komplet teláky i s pérem....neboj nic se Ti nestane...jen pak nesmíš povolovat tu velkou středovou matici....to by pak bylo jak říká Ford...... jako odpojit hadice od serva a stabilizační tyčku silentbloku motoru...na to přijdeš..to jsou už jen drbky |
Autor: | Bumerank [ 01 srp 2009 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdosi tu měl v podpisu něco jako "Ford s tebou vymrdá!"...já bych tam dal "Ford? Flexu!" ..zatím jsme odflexovali jeden spoj mězi katíkem a středovým dílem, držák kosti stabíku, kulový čep, kousek nápravy.... když jsme sundávali díl s katíkem....u svodů to drželo přes takové debilní plíšky s nějakýma západkama...neví někdo, jak je tam pak narvat zpátky, když je tam TAK DEBILNĚ MÁLO MÍSTA??? |
Autor: | Perňa [ 02 srp 2009 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty plíšky byli zřejmě pod matkou a ten plíšek při dotažení se opřel o lauf a matka se neprotáčí...vyhodit...nové delší šrouby s matkama a pak si to chytíš klíčem... |
Autor: | Perňa [ 06 srp 2009 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
...No tak gratulace..... |
Autor: | Bumerank [ 06 srp 2009 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak VELKÉ DÍKY především PERŇOVI! ..to tahání do strany bylo opravdu špatnýma kolama (gumama) a nad viklajícím volantem jsem přemýšlel a asi bude potřeba potáhnout kardan trochu níž... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |