fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zátěžový regulátor na Mk VI
PříspěvekNapsal: 17 zář 2009 15:05 
Offline
Nováček

Registrován: 10 zář 2009 13:02
Příspěvky: 15
Bydliště: Zlínsko
Zdravím včera jsem byl na STK a technikovi se nelíbil zátěžový regulátor, že tam chybí nějaká pružinka atd. a je fakt že jedno kolo skoro nebrzdilo. Namáte někdo fotku jak to vypadá kompletní a na jakém principu to vlastně funguje? V jaké poloze to má být když auto stojí na kolech? Při odvzdušňování brzd na zvedáku kapalina netekla.
Díky za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zátěžový regulátor na Mk VI
PříspěvekNapsal: 17 zář 2009 15:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Ani jsem nevěděl, že to je i na novějších escortech než mk4 co mám já.. každopádně je to jednoduchý - zadní rameno při pohybu nahoru dolů mačká páku, která je spojená s tím regulátorem - je to podobný brzdovýmu prasátku. když nápravu zatížíš, rameno jde nahoru, zmačkne páku, ta zatlačí (přes pružinu) na prasátko a to pustí kapalinu dál, do brzd. Když se náprava naopak odlehčí, regulátor tlak dál nepustía rozloží se mezi ostatní kola, co jsou zatížena. Ta pružina je tam proto, aby to nebylo na fest. Musí to brzdit i při menším zatížení, tzn. regulátor je sepnut, ale rameno stále ještě může nahoru - a to právě "pochytá" ta pružina, která tlačína ten regulátor..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zátěžový regulátor na Mk VI
PříspěvekNapsal: 17 zář 2009 15:37 
Offline
Nováček

Registrován: 10 zář 2009 13:02
Příspěvky: 15
Bydliště: Zlínsko
jj na jedné straně je páka, která je spojená s nápravou a ta podle zatížení přitahuje dvě páčky, které tlačí na pístky. A ta pružinka prej byla až za těma páčkama. Ale u těch páček je strašně malý chod. A nevím proč je na každé kolo zvlášť prasátko. Hledal jsem někde na netu foto toho regulátoru, ale nikde jsem ho nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zátěžový regulátor na Mk VI
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009 12:01 
Offline
Nováček

Registrován: 02 zář 2009 19:51
Příspěvky: 11
Bydliště: Zábřeh na Morvě
Pokud tam máš ABS, tak tam žádný zátěžový regulátor není. Jinak mě taky jedno kolo nebrzdilo a bylo to prosakující prasátko.

_________________
Ford Escort 1,6 16V combi, zelená metalíza, r. v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz