fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=28430
Stránka 1 z 2

Autor:  senozaty [ 22 bře 2010 03:34 ]
Předmět příspěvku:  rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Tak jsem koukal na hlavní brzdné válce. Trochu mě ale zarazila informace, že některý válec má 2 přípojky a některý má 4. mám to chápat tak, že když má 4, tak jde každé kolo z válce zvlášt, kdežto když má jen dvě tak jedna přípojka je na předek a jedna na zadek, s tím že to pak nějakou rozdvojkou rozdělím nebo je to úplně vo něčem jiném a jsem jako vždy úplně mimo?

Autor:  senozaty [ 22 bře 2010 03:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

ha tak jsem dokoumal jde asi o to že když máte ABS, tak stačí dvě přípojky že?

Autor:  Leny [ 22 bře 2010 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Řešíš konkrétně mk co? Já to teď tvořil na mé mk4 - měl jsem to mechanické ABS, na br. válci 4 vývody, 2 doprava (ve směru jízdy) a 2 zespoda. Navíc z nádržky další 2 vývody na plnění ABS. Celej ten aparát jsem teď mimochodem odstranil.

Nicméně si myslím, že vždy, z každého válce jsou zapojené jen 2 vývody, ať máš nebo nemáš ABS. Aspoň na mk4 jo.. Na jeden vývod PP+LZ kolo a na druhý LP+PZ kolo. Netuším, k čemu ty dva další vývody jsou, není to třeba, že se válec může montovat i na jiný typ auta, kde jsou použité ty druhé vývody?..

Jinak původně jsem měl vyvedený jen ty dva vývody doprava. Teď jsem místo toho předního pravého vývodu použil přední spodní, zadní doprava jsem nechal. To kvůli koncovkám na trubičkách. Předpokládám že na funkci to nebude mít vliv, ale první brždění bude opatrně :-)

Autor:  skaldal [ 22 bře 2010 09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Bez ABS jsou 4 vývody ke 4 kolům, s ABS jsou 2 vývody do pumpy ABS a z pumpy 4 vývody ke 4 kolům. Logické, ne?

Autor:  Leny [ 22 bře 2010 09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Tak ale na na MK4.. i z toho mech. ABS vedou jen 2 vývody ven. A na MK4 bez ABS jsou taky zapojený jen 2 vývody z válce, který se následně rozbočujou na kola křížem, jak jsem psal

Autor:  fonz [ 22 bře 2010 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  senozaty [ 23 bře 2010 05:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

skaldal píše:
Bez ABS jsou 4 vývody ke 4 kolům, s ABS jsou 2 vývody do pumpy ABS a z pumpy 4 vývody ke 4 kolům. Logické, ne?


no tak přesně k tomuhle sem se pak taky dobral.

Autor:  Michal Ševeček [ 28 bře 2010 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Fonzi já třebas na dieselu abs nemám a vedou s tama 2 trubky :-D

Autor:  fonz [ 28 bře 2010 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Michal Ševeček [ 28 bře 2010 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

ne

Autor:  fonz [ 28 bře 2010 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Michal Ševeček [ 28 bře 2010 22:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

no jo lae rok sem měl 93

Autor:  fonz [ 28 bře 2010 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  dj.DEKL [ 28 bře 2010 22:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Jak MK7 v roce 93 ?

Autor:  fonz [ 28 bře 2010 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  dj.DEKL [ 28 bře 2010 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Až 01/95 ne?

Autor:  fonz [ 28 bře 2010 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  dj.DEKL [ 28 bře 2010 22:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

Montovali to co kde zbylo ve skladu :lol:

Autor:  fonz [ 28 bře 2010 22:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  oli_2 [ 30 bře 2010 08:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozdíl v přípojkách na hl. bzdnym válci

hele lidi a ví někdo důvod proč to propojení na všechny kola je PP+LZ kolo a LP+PZ ?už sem to tu někde nakous,ale pak sme se k tomu nedostaly.příde mi to dost divný.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/