fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

STK
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=3025
Stránka 1 z 2

Autor:  George V. [ 18 črc 2005 07:06 ]
Předmět příspěvku:  STK

Chystám se v nejbližší době na STK. Chtěl bych ji absolvovat "poctivě", ale mám odklon levého předního kola lehce mimo toleranci. Chci se zeptat, jak hodně do toho budou šťourat. Jinak auto jezdí bez problémů, netáhne do strany, nikde žádná vůle; jediné, kde se to projevuje, je větší sjetí vnitřní části běhounu LP pneumatiky, ale i to je vidět až při bližším zkoumání. Pravděpodobně to bude jenom ohnutý tlumič, ale do opravy se mi zatím nechce, neboť přední tlumiče vykazují takřka 100% stav a musel bych je měnit oba a na to, kolik najezdím, je to trochu moc peněz...

Autor:  Standa [ 18 črc 2005 07:17 ]
Předmět příspěvku: 

U nás na STK nikde geometrii nekontroluji. Když tam člověk najede tak to vytřepou jestli nejsou někde vůle v uložení, ale vlastní geometrii nekontrolují. Myslím, že to tak bude fungovat všude, ale nevím.

Autor:  Návštěvník [ 18 črc 2005 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

Na STK jsem byl teď v pátek, geometrii mi kupodivu měřil a nevešel jsem se do tolerance. Ale akorát mi řek, ať si to kdyžtak nechám někde seřídit, že je to v mém zájmu. Ale co vím, tak jí většinou vůbec neměří...vyklepou, pohoní na válcích, mrkne na světla ap a je to....

Autor:  George V. [ 20 črc 2005 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem po STK. Geometrii opravdu neměřili, jenom prohlédli gumy - bez poznámek. Pak auto na nějakých válcích rozhoupal a zespoda se koukal, co to dělá - vše bylo v pořádku.

Autor:  MV [ 10 srp 2005 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

Teď na STK mi geometrii kontrolovali, říkal, že je trochu mimo toleranci odklon kol a že bych si radši měl nechat udělat geometrii. Ale je to prý moje věc, prý by se začaly sjíždět pneu na vnitřní straně, jinak to zas tak nevadí. Budu měnit přední tlumiče, potom by se geometrie stejně měla dělat, tak to vezmu při jednom.

Autor:  Návštěvník [ 23 srp 2005 11:27 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj,
tak jsem byl ve čvrtek 18.8 na STK + emisích, no sranda to nebyla.

Nejprve jsem zajel na Emise, pán se zeptal, jak tam mám dlouho rozvoďák, řekl jsem že 10000 km, to ho uklidnilo. Rovnou se přiznám, že v průběhu testu se mi chtělo pomalu brečet, vy co máte diesla víte o co jde, ostatním pro info. Je potřeba mít 4 po sobě jdoucí správný výsledky. Motor vytočí na maximum, a podrží ho tam tak 2 - 2,5 vteřiny. Viděl jsem tam asi 5150 otáček a znělo jak když zabíjíte prase. Bohužel natočené hodnoty byly špatné, a správné hodnoty natočil až na 3 cyklus, tzn, celkem proběhlo 12 x vytočení motoru na maximum po dvou vteřinách. Řekl mi, že jsem to měl hrozně zanešený, a že to musím občas taky pořádně protáhnou. Teprv po zkončení testu jsem si uvědomil, že mám odpojený EGR ventil, tak nevím, jak by to dopadlo, kdyby by zapojen :?: Na příští Emise ho asi zapojím a hlavně, naž tam podjedu, tak žádný šolíchání, ale pořádně ten motor projedu, aby vylít sajrajt z vejfukovýho potubí. (Pokud by ste měli radu, zdali ho příště zapojit, nebo ne, budu rád, jen nevím zda to případně nehodit pod téma přímo o EGR ventilu)
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... hlight=egr

Pokračoval jsem na STK, zde mi zjistili na předku špatný spodní kulák na levém rameni + natržený ten vetší silentblok. Zbytek byl OK, ale kulák mi hodil do vážných závad a technickou mi prodloužil jen o měsíc. Ještě ve čvrtek jsem koupil v Elitu nový kulák a oba ramení silentbloky abych to o víkendu opravil. Druhé rameno je skoro nový, předchozí majitel zřejmě vymet najakou větší díru.

Dle vašich rad jsem se na chalupě udělal výměnu silentbloků, jen při zalisování nových silentbloků mi prasknul svěrák, lis bohužel nemám a kladivo na to nestačilo, šlo to tam vážně z tuha. Nazávěr jsem rozbrousil nejty, kterým je kulák k rameni přichycený a chtěl jsem je vyklepnout. Prdlasj, nejty jsou zřejmě uvnitř ramene trochu roztažený na šířku, a musel jsem je odvrtat. Pak už to byla sranda, přišroubování novýho kuláku, nasazení zpět na auto bylo v pohodě. V tajný sekci jsem si stáhnul návod a tam se dočetl, že po namontování ramene zpět, se šrouby mají nejprve dotáhnout rukou, udělal jsem je lehce klíčem a celkové dotažení má proběhnout až když je auto zpět na všech čtyřech, tak to jsem udělal, několikrát vše zkontroloval, dotáhnul.
Vedení auta zejména v zatáčkách je subjektivně lepší a hlavně, v pondělí jsem byl znovu na STK , vše v pořádku, nechal jsem tam 250,- za opakovanou technickou. Snad to vše vydrží minimálně do další STK.

Než půjdete na Emise a STK, mrkněte na internet, cenové rozdíly u jednotlivých stanic můžou dělat i několik stovek. Emise na diesla jsou výrazně dražší než na benzín, vypláznul jsem 840 ,- za emise a 590 za technickou.

Autor:  Návštěvník [ 15 říj 2005 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím.Taky mě čeká stk,ale vím,že nemam šanci,mam tam sportovní výfuk a křídlo,to se dá sundat,ale vífuk je tam na pevno.Poradíte někdo?Jestli jim to bude vadi?Nebo mam zvolit uplatkovou cestu :) A ještě sem na stk nikdy nebyl,ani uplatky neumím dávat :o

Autor:  Dawe [ 15 říj 2005 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

Ten vejfuk nema evropskou homologaci ? Chybej Ti naky tlumice ? Katalyzator ?

Autor:  Návštěvník [ 15 říj 2005 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

V papírech k tomu výfuku je psáno "není atestován pro provos na pozemních komunikacích v souladu se příslušnými vyhláškami,jedná se o předmět koupě pouze pro sportovní účeli.Jinak tlumiče tam mam a katík taky.

Autor:  Dawe [ 15 říj 2005 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Nj kdyz si rves na auto neschvaleny dily, tak to na STK normalne "nemuzes".

Zalezi na koho narazis, kdyz Te vyhodej, tak se zas tak moc nedeje v pripade kdyz vis jak stkacko zaridit jinak...

Autor:  Karel [ 16 říj 2005 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

No a co ten vyfuk tam dat na sundani a pak ho tam dat zpatky?Ale to se dela ihned pri prvotni montazi.Druha moznost sehnat znamyho, at ti tam s tim zajede a udela STK.

Autor:  Návštěvník [ 16 říj 2005 09:51 ]
Předmět příspěvku: 

Nejhorší je,že ten výfuk tam je na pevno,takže jediná možnost jak ho sundat je odříznout a dat jiný,který ani nemam a pak zase vrátit a já bych se do toho nepouštěl,takže by my to musel někdo udělat,a to bych radši dal nějakej ten úplateček,naž se stím takhle srát.

Autor:  Karel [ 16 říj 2005 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud mas na uplatek kazde dva roky?Jinak vyfuk se prece da nasunout na trubku a stahnout sponou.Vyfuky na vymenu se tak delaj a tesni to dobre.Ale tohle se dela s tlumicem o celym vyfuku nevim.Jo a slysel jsem o tom ze na STK budou kamery a vsechno se bude davat do centralniho systemu pro celou republiku,takze zpetna kontrola bude mozna.Je to pry uvaha nejakyho ministerstva.

Autor:  Návštěvník [ 16 říj 2005 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ale ted to ještě snad není. :? To byl nějaký magor z autoopravny co mi to dělal,nevím,proč to neudělal rozebyratelný. :x

Autor:  Dawe [ 16 říj 2005 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

Musis to mit rozebiratelny minimalne u priruby - tzn si muzes sehnat jeste druhe "estekackove" potrubi :wink:

Autor:  m@rekR$ [ 17 říj 2005 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

Hm, me ceka STK a TK na jare........minule mi auto proslo bez problemu. Ale jen tak z jara budu menit silentbloky(mozna i kulaky) nebo cele ramena. Taky poridim nove pneu. Vyfuck - no, minule jsem mel rezonator-misto stredaku, kat mam, a bez problemu. Letos budu menit jen koncak - remus - tak homologace snad ma. Tak me snad nic nevysplouchne. Jen mam problemy s tim, ze vsude maj kecy a zase kecy na tovarni spojlerovani(ikdyz je napsany ve velkym technicaku jako soucast prislusenstvi pro tuto radu).............co mi poradite? v ruce mam jen argument z velkeho TK.

Autor:  Lukas1 [ 17 říj 2005 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud maj jen kecy tak se na to vykasli. A zvlast kdyz je to v TP. Ja kdyz mel auto jeste normalni tak jsem tomu technikovi nemoh vysvetlit pozicky vedle svetel misto blinkru.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 17 říj 2005 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

to Lukas1 to nemuzu vysvetlit polisum......... ze prej mi to neblika.

Autor:  Dodo [ 18 kvě 2006 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem byl na STK, emise v pohodě, tech. stav skoro taky, až na utžený silentblok na pravým rameni, na levým natržený, asi půjdu do vůměny celého ramene, nové stojí něco přes 1000 Kč, to není taková hrůza, tak nechám vyměnit obě. Snad to bude dobrý.
Takže jsem neprošel, do měsíce znovu. Emise 430 Kč, tech. 480 Kč, brno, Vídeňská ul.106, skoro žádné fronty,je to tam nové, jen tam mají všechno (linku,emise) v 1 vydání.

Autor:  mr.rus [ 18 kvě 2006 09:52 ]
Předmět příspěvku: 

...to chceš jako říct , že jsi kvůli tomu neprošel ? Tak to mi někdo řekněte co dělají na cestě 100 , 1000 MB , 105 , 120 a podobné vrány ? Jakto , že něco takového vůbec někdo toleruje na silnici ? Jak to může STK projít ? :?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/