fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vymena brzdovych valecku - 25.000Kc ???
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=3317
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2005 14:16 ]
Předmět příspěvku:  Vymena brzdovych valecku - 25.000Kc ???

Dal jsem auto do servisu, protoze mi spatne brzdi. Tam mi rekli, ze jsou spatne brzdove valecky, ale ze pokud na to budou sahat, tak musi predelat i vsechny hadicky a posilovac, coz me celkem vyjde na cca 25.000Kc. Pritom samotne valecky jsou bratru za tri stovky, originaly za asi tisicovku. Jelikoz jde o starsi auto, nechce se mi do neho takovou palku vrazet, ale na druhe strane se mi ani nechce jezdit se slabyma brzdama (pochopitelne). Myslite ze si to mam zkusit nechat udelat nekde jinde, protoze tohle je moc? Nebo me to tak bude vychazet vsude a musim se s tim smirit? Predem diky za nazory.

Autor:  dj.DEKL [ 22 srp 2005 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Do jakýho si to chtěl dávat servisu??? :shock:

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2005 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Do jakýho si to chtěl dávat servisu??? :shock:


Ford Carent, Brno Julianov. Mam na ne nekolik dobrych referenci jak z netu, tak "per huba".

Autor:  Lubak [ 22 srp 2005 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím co je to za blbost,nevím tedy v jakeém je to auto stavu ael na escu jsem dával nový válečky vymenil kapalinu a ok.

Autor:  Peha [ 22 srp 2005 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud Ti to špatně brzdí,tak je otázka,zda je to válečky.Pokud by nešel posilovač,tak by šel pedál dost tvrdě,ale to neznamená,že je posilovač špatný.A když je vadný tak proč?Docela bych zkusil zajet změřit brzdy na válce,aby se ukázala jednotlivá kola jak brzdí.Pak bych se vykašlal na Forda a zkusil obyčejnou dílnu.Nebo navštívit Barum,protože mívají tyto stolice a dokážou brzdy také opravit.Každý z nich Ti něco řekne a uvidíš v čem se shodnou a budeš moci porovnat ceny.
Zkus: http://www.barum.cz/main.php?pageid=51&lang=3
a : http://www.autopospisil.cz/

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2005 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pro upresneni - je to escort z roku 86 a stav odpovida veku. Koupil jsem ho za rozumnou cenu (ktera byla rozhodne nizsi nez zminena cena opravy). Auto brzdi plynule, ale brzdy jakoby nemaji silu - cim vic mackam pedal, tim mensi narust brzdne sily. Ani pri rychlosti 30kmh tudiz nejsem schopen zastavit "na miste" - auto sice zastavi, ale par kroku jeste ujede.

Ja sam toho na aute moc nedelam - jednak nemam kde, a druhak nejsem v takovych vecech nijak zdatny. Jakekoliv popisy typu "To si vymenis sam - lehni pod to, odvzdusni brzdy, nalej novou brzdovku a mas to" se na me dost ztraci.

Mimochodem zaroven s brzdami mi v aute meni i termostat (prehriva se mi motor) a za to si rekli 500Kc i s praci, coz mi prijde jako rozumna cena. Tudiz si myslim ze jsou mozne tri varianty:

a) Nechce se jim to delat protoze je to moc drbacka a tak si rekli schvalne velmi nadhodnocenou cenu
b) Nemaji prislusne dily (to mi rekli oni) a nechce se jim to objednavat, tak si rekli nadhodnocenou cenu
c) Opravdu by to podle jejich standartu kvality vyzadovalo tolik prace, ze z jejich pohledu je ta cena opodstatnena (rekli mi asi 18.000Kc material + min. 5.000Kc za praci)

Uz jsem napsal znamemu ktery by mi to mohl udelat, pravdepodobne za rozumnejsi cenu. Otazka ale je jestli treba to potrubi neni v tak spatnem stavu, ze by chtelo vymenit cele. To ja nevim, mam to auto kratce. Jinak diky vsem za nazory, rekl jsem jim v tom servisu ze ty brzdy maji nechat jak jsou.

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2005 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

Já ti poradím takouvou blbost na kterou bys určitě přišel. Kup si vrak a nech si to přehodit. A navíc, když budeš mít štěstí, budeš mít i další použitelné náhradní díly.

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2005 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

case píše:
Já ti poradím takouvou blbost na kterou bys určitě přišel. Kup si vrak a nech si to přehodit. A navíc, když budeš mít štěstí, budeš mít i další použitelné náhradní díly.

za 25 000 kč si kup vraky rovnou 3 :P

Autor:  Šíša [ 22 srp 2005 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Já vám nevím, ale pokavaď "čím více brzdím, tím méně to brzdí..." platí, tak by to vypadalo na špatnou brzdovku... To znamená asi starou/zavodněnou, jelikož se velmi rychle uvede do varu. I v blbém Temposervisu jí změří a řeknou co a jak...

25tis ,- Kč za opravu brzd? Nesmysl, to není ani cena nových dílů. Obyčejný srvisák ve špinavé garáži by to zvládl tak za 5tis ,-Kč a i to je moc, pokavaď uvážíme jen vyměnit zadní prasátka+pakny+nějakou tu hadičku/trubičku. Popřípadě s novým posilovačem by to mohlo dělat víc, ale přez 10tis ,- Kč asi nee..

Tak asi tak...

Autor:  Návštěvník [ 22 srp 2005 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

souhlas !! za ty prachy , by ty díly musely být z NASA :P

Autor:  Standa [ 23 srp 2005 07:00 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi to se můžete tedy pěkně mýlit, kolega z práce byl nedávno na servisní prohlídce se svým escortem 1,4 rv. 1996 a za opravu brzd mu udělali rozpočet na 28t Kč,- a to nechtěli měnit ani posilovač, ani hlavní brzdový válec, ani trubky. Pouze rozpočet za zadní bubny, pakny, válečky hadičky, kotoruče ,desky a opravnou sadu předních brzdičů.

Autor:  MV [ 23 srp 2005 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

28 tisíc??? A za běžný díly? Zloději. Jedině že by napočítali karbonový kotouče z F1 :D

Autor:  Návštěvník [ 23 srp 2005 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Rumcajs píše:
case píše:
Já ti poradím takouvou blbost na kterou bys určitě přišel. Kup si vrak a nech si to přehodit. A navíc, když budeš mít štěstí, budeš mít i další použitelné náhradní díly.

za 25 000 kč si kup vraky rovnou 3 :P


Problem je ze ja jsem to auto v podstate uz koupil za cenu vraku :)

O dotazeni nejakeho zachovaleho bezpapiroveho stroje jsem uz taky premyslel, mozna to i casem udelam, ale prijde mi to jako dost beh na dlouhou trat a ja bych ty brzdy rad resil rozumne rychle - neni to vyhrivani sedacek abych to mohl nechat ulezet a zatim jezdit jen tak...

Jeste jednou diky vsem za nazory, az budu vedet co dal tak to sem hodim, treba to nekomu pomuze.

Autor:  Návštěvník [ 23 srp 2005 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Chlapi to se můžete tedy pěkně mýlit, kolega z práce byl nedávno na servisní prohlídce se svým escortem 1,4 rv. 1996 a za opravu brzd mu udělali rozpočet na 28t Kč,- a to nechtěli měnit ani posilovač, ani hlavní brzdový válec, ani trubky. Pouze rozpočet za zadní bubny, pakny, válečky hadičky, kotoruče ,desky a opravnou sadu předních brzdičů.

tak do toho servisu bych už nepáchnul !!

Autor:  Mazarek [ 05 zář 2008 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
28 tisíc??? A za běžný díly? Zloději. Jedině že by napočítali karbonový kotouče z F1 :D


Ja byl před nedávnem u Forda taky a cena byla i teď po třech lete taky cca 20-25 tis. čumel jsem ja cip. Tak jsem si nechal doplnit klimu a auto zavezu ke známýmu :)

Zatim teda jezdim s tim ze mi prej zadní brzdy nebrzděj, ale razatní změna to asi nebyla pač jsem si sníženýho učinku nevšiml :D

Autor:  Mazarek [ 05 zář 2008 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

Zajmavý je že technickou jsem prošel bez problému :D a to i se sjetejma spuchřelejma gumama. O ručce ani nemluvim :roll:

Autor:  skaldal [ 05 zář 2008 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím, čemu se tu všichni diví, to je jako kdybys přijel do Fordu, že už máš v prdeli motor a chtěl bys novej, tak ti taky řeknou např. 90-100.000,- i když se dá sehnat slušnej použitej kolem 5.000,-. Např. na Mondeo mi řekli, že brzdový trubičky se prodávají pouze komplet v sadě za cca 8.000,- a když k tomu připočtu bubny, pakny, samostavy, pružinky, prasátka, hadičky, lanovody, destičky, kotouče, repas třmenů a práci, tak to rozhodně míň než těch 25.000,- nebude. Samozřejmě se to dá opravit levněji, ale ne všechno nové z origo dílů. A hlavně práce v origo servisu je dost drahá. Proč myslíte, že např. němci prodají auto, které je pro čechy relativně v dobrém stavu a radši si koupí nové? Protože když si spočítají cenu oprav do super stavu, tak ví, že se jim to nevyplatí.
Mě např. teď v úterý na dálnici Praha-HK u Galaxy praskla hadice na vodu od hlavy do topení, před 15. hodinou jsem zavolal asistenční službu, přijeli v 16:40h, odtáhli mě do Ford servisu v Poděbradech, tam mi řekli, že servis mají jen do 15:30h a že tu hadici stejně nemají, že by ji museli objednat a přišla by nejdřív za 3-4 dny. Tak jsme to odtáhli do VW (Autosalon Louda), tam měli servis do 19h, ale taky spousty keců, že tu hadici asi mít nebudou apod., i přestože jsem jim říkal, že na to nechci žádnou záruku, jen prostě ať uříznou jakoukoliv hadici o stejném průměru a dají ji tam, ať můžu jet, tak to asi hodinu hledali v počítači a ve skladu, nakonec v 17:55h přinesli chumel hadic a že neví, jestli to za tu hodinu stihnou, jestli prej to tam můžu nechat do druhého dne. Tak jsem jim řekl, že buď to stihnou, nebo ať ani nezačínají, že si zavolám odtah až domů a opravím si to sám. Na dálnici u benziny jsem měl odstavený podvál s Mondeem, takže kdybych to tam měl nechat do druhého dne, tak bych si stejně musel zavolat odtah na ten podvál a druhý den jet zase 100km do Poděbrad pro auto, takže to by se mi pěkně prodražilo. Tak se do toho pustili a před půl sedmou to bylo hotové. Hadice stála asi 700,- a naúčtovali si 1,4hod práce za 998,-. Takže jsem se zdržel od cca 14:30h kdy mi hadice praskla do 18:30h než to bylo opravené. To kdybych věděl, že to bude takhle dlouho trvat, tak jsem si mohl hned zavolat za 2000,- odtah až domů a opravit si to sám.
No prostě autorizované servisy opět zaperlily. Kdybych zajel k nějakýmu garážníkoj v Poděbradech co opravuje trabanty, tak si myslím, že bych to měl hotové mnohem dřív. :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/