fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
třmeny z xr3i? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=3891 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sedloň [ 03 lis 2005 07:23 ] |
Předmět příspěvku: | třmeny z xr3i? |
potrebuju drobet poradit:-))) porad se nemuzu zbavit dojmu ze mi to na prd brzdi.i kdyz sem na technickej prosel s brzdama ok,tak pri intenzivnejsim brzdeni na to musim poradne stapnout.a aby se kola zablokovali,tak to musim tak dupnout ze mam az skoro strach ze praskne pedal.tak mi napadlo,ze bych tam nacpal predni kotouce z XRa i se trmenama. tak se chci zeptat jestli to nekdo uz nedelal a jestli to vubec jde. cet sem tu ze kdyz sou na aute siroky gumy(mam 195/50 R15)tak je to normalni ale jezdim s vice auty a ty maj kola jeste sirsi a brzdi o mnoho lip. dik za tipy:-) |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 03 lis 2005 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik tam daval komplet brzdy z RSka, mozna uz se to tu resilo. |
Autor: | carPWR [ 03 lis 2005 09:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a porovnaval jsi brzdeni v jinejch escach, treba jiny esca brzdi lepe a mas nejaky problem s brzdama... |
Autor: | Lukas1 [ 03 lis 2005 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na technicky ti zkontrolujou aby to brzdilo v urcitym rozmezi a aby brzdily kola na naprave stejne. Pokud se vejdes do toleranci TK udelas. Nic to ale nerika jestli jses ve standardu nebo na hranici pred vyhozenim. Muzes mit mirne zavzdusneny potrubi nebo nekvalitni desky. |
Autor: | MV [ 03 lis 2005 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nepomohlo by třeba jen tam dát nějaký lepší kotouče(vrtaný/drážkovaný) a k tomu odpovídající destičky? Sice to nejsou proti standardu levný věci, ale brzdění je pak někde jinde. |
Autor: | futura [ 03 lis 2005 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je fakt, ze je prece jen rozdil, mezi brzdama normal esco a RS, nebo XR3i 130k . Nejen 240mm proti 260, ale i pistkem 54mm proti 60mm, proste na ty vetsi se zdaleka nemusi tolik slapat a pritom davkovani je krasne presny a citlivy, ani nemusej bejt super sportovni kotouce a desky.Pokud clovek sezene slusne ty RS brzdice s drzakama, da se to jen prohodit, nic se nemusi upravovat a prizpusobovat. Pochopitelne k tomu musej bejt i kotouce z RS.Muzu jen doporucit. |
Autor: | sedloň [ 03 lis 2005 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo,to sem presne chtel vedet!uz sem se stim natrapil dost! mam uz tam 2 kotouce,ted sou po stoceni a desticky asi treti.vymeneny i hadicky,nespocetne krat odvzdusneny a vymenena kapalina!prijde mi to porad stejny.sem rad ze vymena bude bez problemu!dik |
Autor: | futura [ 03 lis 2005 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vsechny ty tvy kroky sice zarucej standardni funkcnost, ale pokud clovek brzdi z vetsi rychlosti, nebo nalozenej, tak to neni pri velikosti tehle brzd jo dobry pocit. Chapu, ze tam nemohli dat vetsi kotouce, protoze esca zacinaly s 13 kolama, dneska pri tom trendu vetsich kol uz ma 260mm kotouce pomalu kdejaka chrchla, takze holt clovek musi jit s dobou a pokud to jde, parametry si vylepsit. |
Autor: | Lukas1 [ 03 lis 2005 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud se odhodlas k brzdam z RS tak si nekupuj zadny derovany hydry!!! Moh by ses dockat nemileho prekvapeni v podobe praskleho kotouce. Dej na znacku z prvomontaze kotouce a desky ATE fungujou za (temer) vsech teplot stoprocentne (lip nez ferodo DS Performance). Brzdy z RS ale obyc motorem jen tak nezkolis tak noproblem se sluvkem (temer) |
Autor: | Bendy&Macíček [ 03 lis 2005 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jsem ten pocit co popisujes měl hlavně po chvilbe brzdní dokud na autě byli plecháče, ale po výměně to bylo hnedka leší brzdy takřka nevadli, ale ted se to změnilo, parkrát sem jel pořádně naloženej a na brzdach to nechalo nasledky. No ale kotouče na všech čtyřech to je úžo, teď je mám a super, je to znát. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 03 lis 2005 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
trocha ot jak se da odvzdusnit brzdy? mam takovej dojem ze esko jde pomalu na brzdu, ze musim taky dost tlacit. Po oprave rizeni, se mi to zacalo zdat. Pac drive mi to brzdilo lepe nez mamky fokus a ted mi prijde ze ne. Zvladnu to doma?(resp. s Kupisem u nej) |
Autor: | Standa [ 03 lis 2005 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odvzdušnění jsem popisoval tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2634 Zkuste také někdy zadat hledat než položíte otázku a ještě k tomu OT |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 03 lis 2005 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja hledal! |
Autor: | mrazik [ 04 lis 2005 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sedloň máme stejné pocity s R15'' kolamam, kde se pro intenzivní brzdění hodně více šlápnout na brzdu, pomalu se vzpírat o volant. Po výměně předku i zadku z RS2000 to je nebe a dudy. jak píše futy, dávkování lepší a brzdný účinek se nedá srovnat. Jen se musí hodně s citem, protože není problém zablokovat kola. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 04 lis 2005 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam není ABS? Já tvoje slova potvrdím, mám to teda na Mondeu, ale ve srovnání s jiným které ma vzadu bubny, mám podstatně lepší brzdy a musí se daleko citlivěji dávkovat. Každopádně mohu každému doporučit tu změnu na kotouče |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |