fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výfuk - koncová část
PříspěvekNapsal: 06 říj 2004 08:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Jelikoz muj vyfuk ma vic der, nez ve FORDu vymysleli, rozhodl jsem se nejaky koupit.
Co rikate na tenhle kousek? http://www.jkdesign.cz/produkt_nahled.asp?id=14508
Pisou o nem ze je vhodny pro vetsinu aut, ale nevim zda 100% na meho Eska (viz podpis).
Jaky prumer koncovky vubec escorty maji? 80 nebo 90mm?

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 07:29 
Esco 1.6 má průměr výfukových trubek 50, jinak tenhle sport. výfuk znamená určitě vaření protože poslední díl má na straně k motoru hned ohyb. Já bych se na to .... a koupil bych repliku origoše za cca 1200Kč (posl. díl tlumiče).Navlíkout nějakou ozdobu na konec není problém mají jich u pumpy dost.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 13:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
zdena píše:
Esco 1.6 má průměr výfukových trubek 50, jinak tenhle sport. výfuk znamená určitě vaření protože poslední díl má na straně k motoru hned ohyb. Já bych se na to .... a koupil bych repliku origoše za cca 1200Kč (posl. díl tlumiče).Navlíkout nějakou ozdobu na konec není problém mají jich u pumpy dost.

Kde koupit tu repliku origose???

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 17:53 
No já jsem z Turnova , takže Ti těžko můžu poradit, kde se vás kupují výfuky. Tady u nás koupím výfuk ve třech krámech . Repliky dělá za tuhle cenu třeba Fenno (Fin) nebo Bosal. Prodejce si najdi na internetu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 18:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Taky mi odešel koncovej tlumič... teď jezdím bez něj a má to slušnej zvuk a zdá se, že to jede úplně stejně... motoru to snad moc nevadí. Přemýšlím o nějakym nerezovým sportovním nebo nějakou obyč. druhovýrobu... nevíte co to je za výfuky např. z AutoKelly???

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: já bych to neřešil
PříspěvekNapsal: 22 říj 2004 11:21 
Jestli se ti ten zvuk líbí, dej tam jen průchozí trubku a na konec nevlékni ozdobnou koncovku. Nic jiného než koncovka stejně není vidět.
PS: já to takhle mněl u starýho 1.6D a vůbec mu to nevadilo. U benzíňáka ti dělá zpětný přetlak plynů beztak katalizátor a první tlumič.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2004 12:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já jsem koupil uni REMUS za 2770Kč http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=11106

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 17:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Zdravim, měl bych dotaz ohleně víše zmiňovaného REMUSu ( a jim podobným ). Jak takový vejfuk dostat do esca 91, když orig. poslední díl je na obouch koncích zatočenej jak saxofon :-) Koukal jsem, jak by tam šel uchytit, ale když ho dám do stejných držáků, tak bude koukat někde uprostřed nárazníku a ještě bude hrozne utopenej. Nemáte někdo nějakej nápad nebo lépe nějaké foto? Dík všem...

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2005 22:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý :lol: ), že poslední díl výfuku u Esca nemusí být? Opravdu se to nějak negativně neprojeví na motoru, jeho chodu nebo spotřebě? :?:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2005 23:19 
hameluk píše:
Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý :lol: ), že poslední díl výfuku u Esca nemusí být? Opravdu se to nějak negativně neprojeví na motoru, jeho chodu nebo spotřebě? :?:

já mám místo posledního dílu jen prázdnou rouru s navařenou koncovkou a ani náznak vyšší spotřeby, většího výkonu nebo tak. Jen celkem příjemný hlubší zvuk. Už mě stavěli chlupatý a ani slovo o hluku :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2005 23:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Rumcajs píše:
hameluk píše:
Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý :lol: ), že poslední díl výfuku u Esca nemusí být? Opravdu se to nějak negativně neprojeví na motoru, jeho chodu nebo spotřebě? :?:

já mám místo posledního dílu jen prázdnou rouru s navařenou koncovkou a ani náznak vyšší spotřeby, většího výkonu nebo tak. Jen celkem příjemný hlubší zvuk. Už mě stavěli chlupatý a ani slovo o hluku :P


No právě tohle mě zajímá :wink: Poslední díl mám totiž docela dost chycený a nebude trvat dlouho a budou v něm díry. Přemýšlel jsem o nějakém laděném výfuku, když už musím kupovat nový, ale nechtěl bych aby to dělalo nějaký rámus, jen bych si představoval hlubší zvuk... Teď je mi jen otázkou, co na to motor, proto se vyptávám... :wink:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 08:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
dj.DEKL píše:
Já jsem koupil uni REMUS za 2770Kč http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=11106


taky mi něco takového čeká, jakej to má zvuk? Nechtěl by velkej kraval, spíš hlubší tón. Co montáž? Esco 95 má myslím prům.50mm. Jelikož mám výfuk ještě v 1 kuse asi si to nechám vyměnit.
Taky jsem uvažoval dát tam místo středního dílu (ten už to má taky za sebou) dynamizer. Má někdo zkušenost?

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 14:36 
chlapi : sundejte poslední díl , nastartujte a uvidíte. Zvuk bude dost podobný i když po zahřátí soustavy malinko víc. Když se vám to bude zdát moc tak do budoucí roury narvěte tlumící vatu nebo nahusto drátěnky a myslím že pohoda. Dneska řádili zase na dálnici fízli a ani se za zvukem neotočili. :P
Jo jinak motoru to nevadí. Možná lépe vyplachuje ( subjektivní dojem ) takže jsem ušetřil za laďák aspoň 2500kč :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 16:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Zvuk je v pohodě...dá se s tím v klidu jezdit i dlouhý trasy a hlava ti nepraskne :D Ve voze to trochu víc duní při cca 2000 a 4000ot jinak skoro jako origo tlumič.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 14:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Já měl na autě konfiguraci v podobě kat pryč, střéďák pryč, koncák pryč a místo konce tlumič z motorky honda CBR 900 RR, vyjma neobyčejného zvuku, který se v té záplavě bučících a basujícíh dobře vyjímal to motoru bylo jedno. Takže i takto se dá. SPotřeba byla normální a na volnoběh to bylo v pohodě. Ale protože stárnu a už mě tuningové kraviny nebaví, mám nyní komplet origo, ovšem pravda je že RS skrz něj zní skvěle:o)

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2005 09:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
No uřpímně nevím kterej idiot vymyslel zadní díl na Escu. Já mám střed repliku tuším zančku Fenno a zadní díl mám nerezovej tlumič a navařenou koncovku, zvuk se trošku změnil ale příjemně řekl bych.

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2005 09:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Taky mě upadl koncový díl. Tak , ne poprvé, jsem propočetl výfuk, přepážky, propustě , všechno jsem dal dohromady , dal svařeči 150 Kč a výfuk byl hotov za tři hodiny. Pak jsem ho opískoval , natřel vypalovací stříbřenkou na kalící pece. Je pravda, že jsem měl vše po ruce, kromě nerezu /děláno z plechu 1.5mm/. Ten nebyl ani potřeba , co by stál , udělám za tu cenu (150Kč) výfuků.....Jen jsem musel koupit nerez koncovku kolem d 70-80mm. Výfuk je dělán na způsob ABART ,/samočistící efekt s konstantním utlumením/, je lehčí než origo a ten zvuk , kde se hrabou značkové za 3 táce. V káře nic není slyšet, ani při vyšších otáčkách, kdy se plyny řádně opřou do výfuku. Co je slyšet za mnou nevím , řídím.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2005 09:34 
Na Fianě jsem taky odmontil koncák a dal jen trubku s koncovkou zvuk je řekl bych tak akorát, žádnej extrém, ani tichošlap.
Ale musím přiznat, že naohýbat nerezovou trubku byl porod největší a to jsme ji museli ještě vyvyřovat co 10cm že praskala.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2005 10:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nezabral by při ohýbání nerezové trubky postup pro duralové trubky:
http://www.qsl.cz/ok1fxx/cs/konference%20CRK/4667.asp
Jen se ptám, nejsem od "černého" řemesla - někdy si při svých možnostech říkám bohužel...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2005 11:47 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Taky mám na Fianě konec pryč a absolutně pohoda. Už jsem s tím byl dvakrát an STKa EMISE a neřekli ani popel. Taktéž třikrát ve Francii a taky nic.
Zvuk je ok, jak někdo psla trošku to zabučí okolo 2000l/min jinak normoš. Lépe to jde za plynem.
Udělal jsem to z normální výfuckový trubky, tedy síla je asi 2mm(nevím z čeho je ta trubka), nasypal jsem do ni písek a ohříval plynovým hořákem do červena a pak naohýbal do požadovaného tvaru. Žádný nátěr a pod., než ta trubka prorezne tak prodám auto(už to mám na autě cca 3.5roku a stále drží, jen na jaře oškrábu rez :lol: )
Kdysy jsem s tímhle jezdil i s prázdným katem a taky normoš, jen trošku hlubší zvuk.

Pozn: v březnu mi v Praze rupnul vejfuk hned u lambdy, takže jsem ho vyndal a jel dom(Teplice) absolutně bez výfuku. Slušněj hukot, ale zajímavej :lol:

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz