fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Posilovač brzd
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=4340
Stránka 1 z 1

Autor:  Wolf [ 25 pro 2005 16:37 ]
Předmět příspěvku:  Posilovač brzd

Může mi někdo poradit, jak otestovat posilovač brzd ???? Přestává to občas brzdit . Dík :(

Autor:  Peha [ 25 pro 2005 23:07 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus zajet na STK.Tam to spolehlivě změří.Já jim dal asi 100kaček a měl jsem definována kola,resp.jedno.

Autor:  deekay [ 25 pro 2005 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

Nejcastejs todle bejva jednosmernej podtlakovej ventilek, kterej je umistenej na hadici vedouci z sani do tela posilovace (ventilek vypada jak kuzel). V posilovaci se pak neudrzi podtlak a jeho ucinnost slabne nebo vynechava.

Autor:  Šíša [ 26 pro 2005 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Při vypnutém motoru prošlapat brzdu až úplně stvrdne, držet sešláplou a nastartovat. Poté by měl pedál znatelně poklesnout. Ovšem je to zkouška statická, pro pořádné ověření zajeď na STK na válce

Autor:  MV [ 26 pro 2005 01:13 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, ale na válcích přece zjistí jestli to brzdí a jestli souměrně, ale neotestujou účinnost brzd - tedy jakým tlakem musíme pedál brzdy sešlápnout pro vyvinutí určitýho brzdnýho účinku. Podle mě maximálně poznají hodně špatný brzdy(třeba vadný posilovač, sjetý obložení, zarezlý prasátka), nebo nějaký výkyvy během nárůstu brzdný síly. Záleží na zkušenostech a praxi člověka na STK.

Autor:  Peha [ 26 pro 2005 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

To MV: souhlasím,ale STK používám raději na diagnostiku než servis,nebo to zkoušet na silnici.Přece jen při opakovaném brzdění rozdíl poznám,navíc si mohu do motorového prostoru nakouknout a sledovat hadice a trubičky..U Opla jsem takto našel chybu v pístku hlavního válce,i když jsem také podezíral posilovač.A když se už v brzdách hrabu,tak vím co mi to které kolo reálně ukazuje na válci a vše opravím z jedné vody.

Autor:  Šíša [ 26 pro 2005 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
No jo, ale na válcích přece zjistí jestli to brzdí a jestli souměrně, ale neotestujou účinnost brzd - tedy jakým tlakem musíme pedál brzdy sešlápnout pro vyvinutí určitýho brzdnýho účinku. Podle mě maximálně poznají hodně špatný brzdy(třeba vadný posilovač, sjetý obložení, zarezlý prasátka), nebo nějaký výkyvy během nárůstu brzdný síly. Záleží na zkušenostech a praxi člověka na STK.


No,já bych řekl,že na STK to roztáčej určitou definovanou silou a z toho se dá už dobře dost něco vyvodit -> jak se to chová apod. A hlavně je to všechno vidět. Jinak testovat brzdy na silnici je dle mého už docela pozdě, ale to je jen můj názor

Autor:  Wolf [ 26 pro 2005 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Nejcastejs todle bejva jednosmernej podtlakovej ventilek, kterej je umistenej na hadici vedouci z sani do tela posilovace (ventilek vypada jak kuzel). V posilovaci se pak neudrzi podtlak a jeho ucinnost slabne nebo vynechava.


Já bych to také viděl na ten ventilek. Projevuje se to tak ,že když začnu razantně brzdit ,tak asi za 2s. to brzdí tak možná na 20% jako ,když odpojíš posilovač. :roll:

Autor:  Wolf [ 30 bře 2006 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

problém vyřešen, u klapky je přívod na podtlak ,ten byl špatně přichycenej ,tak to přisávalo vzduch.Opravu jsem vyřešil tím ,že jsem to tam přilepil. :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/