fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jízdní vlastnosti MKIV http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=4418 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | benzínek [ 06 led 2006 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | Jízdní vlastnosti MKIV |
Zajímalo by mě, jaké má kdo zkušenosti jízdními vlastnostmi tohoto auta. Já mám problém s jízdou po zledovatělé hrbolaté silnici. Zadek absolutně nesedí. Nevím jestli je to typická vlastnost podvozku nebo je to gumami nebo tlumiči. Někde jsem slyšel , že tohle je auto pouze na rovné německé silnice. |
Autor: | Xfield [ 06 led 2006 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já si na MK IV nemůžu stěžovat. Na zledovatělé silnici ti nebude pořádně sedět žádný auto (pokud nejezdíš na gumách s hřeby). A jinak bych řekl, že sedí docela dobře (vzhledem ke stáří vozu). Ještě jezdím s Renaultem 19 (r.v.93) a s Fordíkem si můžu dovolit ostřejší jízdu. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 06 led 2006 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ hodně se píše o tom, že mu mnoho nesedí naše rozbité silnice, ale jde o to co tam máš za obutí a jak moc je ta ledovka rozvoraná. Mě kombaj sedí relativně dobře, ale když jedu s prázdnou, je na zadní nápravě celkem citlivej na příčné nerovnosti, když jej i nepatrně zatížím sedí fakt super. Co se týče tlumičů, jde to to jestli se ti to nějak zhoršilo nebo je to takové celkově, ale pokud jsou OUT, tak to rozhodně sedět nebude ideální je nechat je zkontrolovat |
Autor: | benzínek [ 06 led 2006 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jedu na lyže, tak kamoš, který jezdí žigulem na mě čeká na každé křižovatce. Má tam stejné barumky jako já. I ten žigul drží po ledě směr a když už někam vykývne, je to plynulé. Ford skáče jak koza. To samé srovnání mi vychází s jinými auty. Prostě v zimě jedu jak po..nej. Tlumiče asi úplně OK nebudou , ale nejsou ani KO. Zajímají mě jen zkušenosti - jestli jít do nějaké výměny. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 06 led 2006 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
zatíženej žigul je slušnej ledoborec, takže bych se tolik nedivil. Zkus přijet na nějakej sraz a uvidíš jakej je rozdím v aute oproti ostatním. Takle těžko říct, jen to že mě se žigulíci dívají vždy jen na tu zadní SPZ |
Autor: | Nagant [ 06 led 2006 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nevím, žigulík je hodně citlivej na odlehčenej zadek. Já vozil v kufru pytel ztvrdlýho cementu a pak to sedělo krásně, kromě prudkých uklouzaných odboček z hlavní silnice. Podle mne srovnávat auto s pohonem předních kol s autem s pohonem zadních kol a motorem vpředu moc nejde, každé vyžaduje trochu jiný styl jízdy a v zimě hrozí u každého jiná nebezpečí. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 06 led 2006 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
vždyť píšu..... zatíženej žigul ...... |
Autor: | Nagant [ 06 led 2006 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, já reagoval spíš na benzínka s kámošem... Benzínku, ještě ses "nepochlubil", co tam máš přesně za barumky, s jakým vzorkem a jak jsou staré. Předpokládám taky, že potřebuješ praktickou radu hlavně od majitelů MKIV a ne od nás "akademiků". |
Autor: | benzínek [ 06 led 2006 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám tam 2roky staré Polaris. Prostě mi to připadá jak okruhové auto. |
Autor: | Návštěvník [ 06 led 2006 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
já v zimě no problem |
Autor: | Endy [ 06 led 2006 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
5 let jsem měl 1,6i 89 a nemohl jsem si stěžovat. Před ním jsem jezdil s VAZ 2101 a rozdíl se ani nedá popsat. Podle mne MK IV sedí dobře, nejni přetáčivý a na silnici drží jako přibitý. A to jsem tam měl zimní protektory. Jestli se Ti chová jak píšeš tak je něco špatně. |
Autor: | PH [ 07 led 2006 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak treba oproti skodovce toho essrot vyjede daleko min, ale je pravda, ze se to neda srovnavat. Zadni nahon s motorem vzadu je do kopce ideal, s sadesou jsem na univerzalkach vyjel bez problemu v zime kamkoliv. Escort ma jako vetsina predokolek pri stupani na snehu a ledu problemy, ale u me je to taky dane pneumatikama, prece jen, 3mm na zimacich uz je dost na houby. Jedina nevyhoda je, ze escort je celkem nizko od zeme a se sportovnim podvozkem pravidelne drhnu spodkem o zem na druhou strabu zase sedi jako pribity, uz se tesim na jaro na suche silnice a letni pneu |
Autor: | Bendy&Macíček [ 07 led 2006 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já teda nevím sice jsem toho moc se škodovkou nenajezdil, ale v zime bych se s ni k nám na chalupu rozhodně hrabat nechtěl. Jak mile se ti v kopci roztancuje budeš se modlit, aby měla přední náhon..... slýchávám to často a spousta lidí si stojí tza tím, že škodovka je na zimu super, já ovšem tento názor nezdílím...... možná na rovince, ale jakmole přijde zatáčka a ustřelí to, nebo kopec, jsem rád za předohrab. Možná to bude tím, že mých prvních 6let s řidičákem sem najezdil na horách a převážně s předohrabem, ale časti i se stodvácou, volhou žigulem trabantem ale i spoustou jiných aut na jiné úrovni. PASSAT GOLF Meda BMW Pažout Ford prostě mám z čeho porovnávat ale stodvácu nikdy.... |
Autor: | Dawe [ 07 led 2006 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerozjizdejte pls klasickou diskuzi FWD vs RWD, pokud mas na MKIV dobry tlumice a zimaky ktery jsou co k cemu (ehm ne Barum) s dobrym vzorkem, nelze si na jizdni vlastnosti na snehu stezovat. Vlastni zkusenost z lonske zimy. Nadherne plynule a predivatelne zamery podvozku, bez problemu citelne. Na novejsi modely to logicky nema, ale projet si stejnou trat dejme tomu s favem.... |
Autor: | Tony [ 07 led 2006 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
já sem měl v pr*eli zadní tlumiče a po hrbaté silnici se stím nedalo jet,po výměně je to paráda,už je tam mám přes rok a auto sedí v pohodě |
Autor: | salem [ 08 led 2006 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím že IV sedí na silnici dobře, ale musí to být rovná silnice a ne tankodrom jak u nás bývá běžné. Jestli budeš měnit tlumiče tak ber i pera z XR3 nebo RS Turbo 1600 ty měli nejlepší podvozky ale potom to chce nový zuby a železnej zadek. Já mám na předku pera a tlumiče z XR3 a je to poznat (hlavně při průjezdu zatáček). |
Autor: | benzínek [ 08 led 2006 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jste mě přesvědčili že se mám na ty tlumiče podívat, dík. |
Autor: | PH [ 09 led 2006 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
salem: jen tak pro poradek... RS Turbo je cely nazev... pak jeste bylo RSi 1600, ale to byla mk3 a delaly se asi jen rok. xr3i ma jiny podvozek (tvrdsi a o 15mm snizene) jen v predu a nejsou nijak extremne tvrde, zadni jsou u vsech stejne. jen RS Turbo ma i vzadu tvrdsi pruziny. Ja tam mam sportovni podvozek, oproti serii to pritvrdlo, ale porad nemuzu tvrdit, ze by se v tom nedalo jezdit ,-)) Proste to trochu vic drnca, ale jazyk jsem si neprekousl ani ted na 3. tride. |
Autor: | carPWR [ 09 led 2006 17:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
to bendy: ono je to o zvyk, v zime se s e 120 jezdi dobre proste to chce zvyk, jezdil jsem v zime treba s felicii, favoritem a peugeotem 309D a prijde me ze pac to sou vsechno kramy ze je to proste o zvyk no..jasne predohrab vs. zadohrab ale kdyz s tim jezdis dlouho.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |