fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

jak snizit rs 2000
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=4434
Stránka 1 z 2

Autor:  kajcors [ 07 led 2006 17:46 ]
Předmět příspěvku:  jak snizit rs 2000

poradite ako to mam znizit,ja viem ine tlmice a druhe str,ale to klesne aj tak len o 3 cm, mam to ake si moc vysoke.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 07 led 2006 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

RS2000 je v serii o -1,5 nize..
takze pokud snizit tak treba -60/-60 myslim ze JR by ho sehnal a mozna PH by taky sehnal...

Je to podvozek to znamena pruziny + tlumice protoze seriove tlumice nejdou resp. jdou ale znicise.

Autor:  Dawe [ 07 led 2006 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jak asi ?

Treba takhle - http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4271

Autor:  kajcors [ 07 led 2006 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

no tak 40/60 by bolo fajn,ale aj menej nevadi:-) teraz to mam 80/70 len sa bojim ze ked to dam o tolko nisie tak to bude tvrde:-(

Autor:  Dawe [ 07 led 2006 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

kajcors píše:
no tak 40/60 by bolo fajn,ale aj menej nevadi:-) teraz to mam 80/70 len sa bojim ze ked to dam o tolko nisie tak to bude tvrde:-(


To bys nerekl, ale ucelem snizovani podvozku JE zlepseni jizdnich vlastnosti a s tim samozrejme souvisejici vyssi tvrdost.

Autor:  m@rekR$ [ 09 led 2006 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

no, nevim nevim, jukni jak jsem dopadl ja -

http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r ... e=0&show=0

predtim to bylo na plynovych bilsteinech a RS pruzinach, to zlute + červene pruziny jsou KONI+FK a slo to cca o 7 cisel minimalne dolu - ale jak je to videt - kolo uz v blatniku....nakonec jsem skoncil u serioveho RS podvozku.

Autor:  kajcors [ 09 led 2006 15:40 ]
Předmět příspěvku: 

m@rekR$ píše:
no, nevim nevim, jukni jak jsem dopadl ja -

http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r ... e=0&show=0

predtim to bylo na plynovych bilsteinech a RS pruzinach, to zlute + červene pruziny jsou KONI+FK a slo to cca o 7 cisel minimalne dolu - ale jak je to videt - kolo uz v blatniku....nakonec jsem skoncil u serioveho RS podvozku.
Tak ja neviem ci tam mam nechat seriove pruzenie alebo tam dat nieco nisie? vyzera to super ked to je nisie,ale neviem ake su nasledky okrem prazdnej penazenky

Autor:  m@rekR$ [ 09 led 2006 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

kdybych mel fordi kola, tak by na tom slo jezdit, ale mam ET 15, takze mi drela guma o kraj podbehu a taky vana chodila o zem - takze to slo jeste ten den pryc.

Autor:  futura [ 09 led 2006 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim, ze pokud se jedna o auto na bezny jezdeni a obcas jezdi i vic nalozeny, nema cenu to na nase silnice nejak moc snizovat, zrovna u RS bych videl origo pera jako optimalni a pokud bych mel penize na investici, dal bych tomu treba cerveny Koni .

Autor:  Dawe [ 09 led 2006 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Myslim, ze pokud se jedna o auto na bezny jezdeni a obcas jezdi i vic nalozeny, nema cenu to na nase silnice nejak moc snizovat, zrovna u RS bych videl origo pera jako optimalni a pokud bych mel penize na investici, dal bych tomu treba cerveny Koni .


sakra, futuro okamzite mi prestan cist myslenky ! :-D

Autor:  futura [ 09 led 2006 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tesi me, ze ze ti vidim do hlavy. Ale je fakt, ze jsem ruzny nastaveni podvozku zkousel asi dva roky, priznavam, ze velky snizeni a tvrdy tlumice udelaj z auta motokaru, jenze bohuzel se to neda provozovat jako auto na bezny jezdeni, nakonec jsem skoncil u XR per a cervenych Koniku, asi jeste vyzkousim vzadu zvenci stelovatelny Spaxy, ale jsou kratsi o 4cm, takze se obavam, ze to taky nebude to pravy. Je to mizerny, ale on celej zivot je o kompromisu.

Autor:  m@rekR$ [ 09 led 2006 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:
futura píše:
Myslim, ze pokud se jedna o auto na bezny jezdeni a obcas jezdi i vic nalozeny, nema cenu to na nase silnice nejak moc snizovat, zrovna u RS bych videl origo pera jako optimalni a pokud bych mel penize na investici, dal bych tomu treba cerveny Koni .


sakra, futuro okamzite mi prestan cist myslenky ! :-D



Se mi zdá, že tu někoho ROZSADÍM! :-D :-D

Autor:  PH [ 10 led 2006 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

Napred par malych vysvetleni:

snizeni sportovniho podvozku napr. 60/40 znamena, ze auto klesne o 60mm vpredu a 40mm vzadu, vpredu je snizeni bud stejne nebo vetsi, nikdy ne naopak. Extremni snizeni (pres 60mm) se uz na bezne jezdeni moc nehodi, zvlast ne do mesta nebo mimo upravene silnice.

Vysku auta nedelaji tlumice, ale pruziny (na vyskove stavitelnych se pomoci zavitu snizuje nebo zvysuje delka pruziny)

Koni je specialista na tlumice, pruziny dodava snad jen v setu s tlumici, ne samostatne.

Cervene Koni jsou tlumice nahrazujici seriove se stejnymi vlastnostmi jako serie (nic sportovniho na nich neni), sportovni jsou zlute a nove se delaji jeste zlate (jako cely kit).

Lepsi podvozky jsou stavitelne jak vyskove, tak tuhostne, takze neni problem menit nastaveni podle momentalni potreby a podminek. Pri nastaveni na nejmekci je rozdil v komfortu oproti serii takrka neznatelny.

Moznosti snizeni jsou v podstate dve. Bud nizsi pruziny, nebo vyssi ulozeni, pripadne oboji. u nizsich pruzin (cca. -40mm a mene) je potreba vymenit i tlumice a pri extremnim snizeni pouzit tlumice zkracene. Nejlepsi volba je koupit kompletni sportovni kit, idealne zainvestovat a poridit kompletne stavitelny. Pruziny i tlumice jsou na sebe uzpusobeny a maji tak optimalni jizdni vlastnosti.

Autor:  kajcors [ 10 led 2006 00:43 ]
Předmět příspěvku: 

no tak ako vas tu tak (pocuvam) tak asi si necham ten rs podvozok aj ked je to ako mensi jeep.Ja uz neviem co s tym :?

Autor:  kajcors [ 10 led 2006 01:00 ]
Předmět příspěvku: 

A ak by som skratil pruziny o kusok? ja viem najlepsie to je komplet,

Autor:  m@rekR$ [ 10 led 2006 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

kajcors píše:
A ak by som skratil pruziny o kusok? ja viem najlepsie to je komplet,


Já ti dám krátit pružiny o kůsok :smt021

Autor:  kajcors [ 10 led 2006 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Heee,to by som neurobil :D

Autor:  futura [ 10 led 2006 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

PH, musim oponovat u cervenych Koniku,je to sice plna nahrada serie, ale nektery rady jsou stelovaci tuhostne v uplne stejnym rozsahu, jako zluty, akorat holt musej bejt vymontovany. Takze v kombinaci se slusnejma perama bych jim ten pridomek sportovni aspon castecne mohl prisluset.

Autor:  PH [ 10 led 2006 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Nehadam se, ael ze maji stejne vlastnsti jako seriove tvrdi vyrobce. Stejne mi prijde, ze Koni je naprosto idealizovana firma... Jasne, delaji hodne kvalitni veci, ale jeste jsem nevidel ani jeden zavodak, ktery by pouzival podvozek Koni. Ani jsem v jejich sortimentu nenasel zavodni tlumice :wink:

Kajcors: Jak jsem psal, ideal bude zainvestovat a poridit jak vyskove, tak tuhostne stavitelny podvozek (nebo aspon vyskove)

Autor:  futura [ 10 led 2006 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

No Koni zaril tak v 80tych letech, pamatuju, ze na nem jezdilo hodne autaku, aspon souteznich.Nevim, jestli na svetovy scene, ale na evropsky urcite.Jak jsi rikal, pri tom nejmekcim nastaveni to je prakticky stejne tuhy, jako serie, ale uz pri polovicnim utazeni je to stejny, jako udajne sportovni Spax NX serie a jeste polovicka tam zbejva. Pokud se to dotahne uplne, je to nemlich samy, jako poharovy Bilsteiny s patronama a ty byly tvrdy jako trakar, jedinej problem byl, ze byly tak 80/60.Jo, clovek by si dneska vybral, ale prece jen investice kolem 30k do podvozku asi bude vetsinou dost nepomerna k cene celyho auta, takze holt zbejva zase kompromis.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/