fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jak snizit rs 2000
PříspěvekNapsal: 07 led 2006 17:46 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
poradite ako to mam znizit,ja viem ine tlmice a druhe str,ale to klesne aj tak len o 3 cm, mam to ake si moc vysoke.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2006 19:31 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
RS2000 je v serii o -1,5 nize..
takze pokud snizit tak treba -60/-60 myslim ze JR by ho sehnal a mozna PH by taky sehnal...

Je to podvozek to znamena pruziny + tlumice protoze seriove tlumice nejdou resp. jdou ale znicise.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2006 19:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Jak asi ?

Treba takhle - http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4271

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2006 20:12 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
no tak 40/60 by bolo fajn,ale aj menej nevadi:-) teraz to mam 80/70 len sa bojim ze ked to dam o tolko nisie tak to bude tvrde:-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2006 20:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
kajcors píše:
no tak 40/60 by bolo fajn,ale aj menej nevadi:-) teraz to mam 80/70 len sa bojim ze ked to dam o tolko nisie tak to bude tvrde:-(


To bys nerekl, ale ucelem snizovani podvozku JE zlepseni jizdnich vlastnosti a s tim samozrejme souvisejici vyssi tvrdost.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 12:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
no, nevim nevim, jukni jak jsem dopadl ja -

http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r ... e=0&show=0

predtim to bylo na plynovych bilsteinech a RS pruzinach, to zlute + červene pruziny jsou KONI+FK a slo to cca o 7 cisel minimalne dolu - ale jak je to videt - kolo uz v blatniku....nakonec jsem skoncil u serioveho RS podvozku.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 15:40 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
m@rekR$ píše:
no, nevim nevim, jukni jak jsem dopadl ja -

http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r ... e=0&show=0

predtim to bylo na plynovych bilsteinech a RS pruzinach, to zlute + červene pruziny jsou KONI+FK a slo to cca o 7 cisel minimalne dolu - ale jak je to videt - kolo uz v blatniku....nakonec jsem skoncil u serioveho RS podvozku.
Tak ja neviem ci tam mam nechat seriove pruzenie alebo tam dat nieco nisie? vyzera to super ked to je nisie,ale neviem ake su nasledky okrem prazdnej penazenky

_________________
Ford Escort RS 2000 rv: 1992 110 kw / 150PS 3dv,kolesa RONDEL,pneu 205/45/16 farba diamond white 73 +modre pasi RS 2000 interier na novo poflockovany komplet,momentalne sa doraba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 15:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
kdybych mel fordi kola, tak by na tom slo jezdit, ale mam ET 15, takze mi drela guma o kraj podbehu a taky vana chodila o zem - takze to slo jeste ten den pryc.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 16:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Myslim, ze pokud se jedna o auto na bezny jezdeni a obcas jezdi i vic nalozeny, nema cenu to na nase silnice nejak moc snizovat, zrovna u RS bych videl origo pera jako optimalni a pokud bych mel penize na investici, dal bych tomu treba cerveny Koni .

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 16:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
futura píše:
Myslim, ze pokud se jedna o auto na bezny jezdeni a obcas jezdi i vic nalozeny, nema cenu to na nase silnice nejak moc snizovat, zrovna u RS bych videl origo pera jako optimalni a pokud bych mel penize na investici, dal bych tomu treba cerveny Koni .


sakra, futuro okamzite mi prestan cist myslenky ! :-D

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 16:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tesi me, ze ze ti vidim do hlavy. Ale je fakt, ze jsem ruzny nastaveni podvozku zkousel asi dva roky, priznavam, ze velky snizeni a tvrdy tlumice udelaj z auta motokaru, jenze bohuzel se to neda provozovat jako auto na bezny jezdeni, nakonec jsem skoncil u XR per a cervenych Koniku, asi jeste vyzkousim vzadu zvenci stelovatelny Spaxy, ale jsou kratsi o 4cm, takze se obavam, ze to taky nebude to pravy. Je to mizerny, ale on celej zivot je o kompromisu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 17:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Dawe píše:
futura píše:
Myslim, ze pokud se jedna o auto na bezny jezdeni a obcas jezdi i vic nalozeny, nema cenu to na nase silnice nejak moc snizovat, zrovna u RS bych videl origo pera jako optimalni a pokud bych mel penize na investici, dal bych tomu treba cerveny Koni .


sakra, futuro okamzite mi prestan cist myslenky ! :-D



Se mi zdá, že tu někoho ROZSADÍM! :-D :-D

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 00:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Napred par malych vysvetleni:

snizeni sportovniho podvozku napr. 60/40 znamena, ze auto klesne o 60mm vpredu a 40mm vzadu, vpredu je snizeni bud stejne nebo vetsi, nikdy ne naopak. Extremni snizeni (pres 60mm) se uz na bezne jezdeni moc nehodi, zvlast ne do mesta nebo mimo upravene silnice.

Vysku auta nedelaji tlumice, ale pruziny (na vyskove stavitelnych se pomoci zavitu snizuje nebo zvysuje delka pruziny)

Koni je specialista na tlumice, pruziny dodava snad jen v setu s tlumici, ne samostatne.

Cervene Koni jsou tlumice nahrazujici seriove se stejnymi vlastnostmi jako serie (nic sportovniho na nich neni), sportovni jsou zlute a nove se delaji jeste zlate (jako cely kit).

Lepsi podvozky jsou stavitelne jak vyskove, tak tuhostne, takze neni problem menit nastaveni podle momentalni potreby a podminek. Pri nastaveni na nejmekci je rozdil v komfortu oproti serii takrka neznatelny.

Moznosti snizeni jsou v podstate dve. Bud nizsi pruziny, nebo vyssi ulozeni, pripadne oboji. u nizsich pruzin (cca. -40mm a mene) je potreba vymenit i tlumice a pri extremnim snizeni pouzit tlumice zkracene. Nejlepsi volba je koupit kompletni sportovni kit, idealne zainvestovat a poridit kompletne stavitelny. Pruziny i tlumice jsou na sebe uzpusobeny a maji tak optimalni jizdni vlastnosti.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 00:43 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
no tak ako vas tu tak (pocuvam) tak asi si necham ten rs podvozok aj ked je to ako mensi jeep.Ja uz neviem co s tym :?

_________________
Ford Escort RS 2000 rv: 1992 110 kw / 150PS 3dv,kolesa RONDEL,pneu 205/45/16 farba diamond white 73 +modre pasi RS 2000 interier na novo poflockovany komplet,momentalne sa doraba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 01:00 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
A ak by som skratil pruziny o kusok? ja viem najlepsie to je komplet,

_________________
Ford Escort RS 2000 rv: 1992 110 kw / 150PS 3dv,kolesa RONDEL,pneu 205/45/16 farba diamond white 73 +modre pasi RS 2000 interier na novo poflockovany komplet,momentalne sa doraba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 10:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
kajcors píše:
A ak by som skratil pruziny o kusok? ja viem najlepsie to je komplet,


Já ti dám krátit pružiny o kůsok :smt021

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 10:48 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
Heee,to by som neurobil :D

_________________
Ford Escort RS 2000 rv: 1992 110 kw / 150PS 3dv,kolesa RONDEL,pneu 205/45/16 farba diamond white 73 +modre pasi RS 2000 interier na novo poflockovany komplet,momentalne sa doraba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 11:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
PH, musim oponovat u cervenych Koniku,je to sice plna nahrada serie, ale nektery rady jsou stelovaci tuhostne v uplne stejnym rozsahu, jako zluty, akorat holt musej bejt vymontovany. Takze v kombinaci se slusnejma perama bych jim ten pridomek sportovni aspon castecne mohl prisluset.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 11:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Nehadam se, ael ze maji stejne vlastnsti jako seriove tvrdi vyrobce. Stejne mi prijde, ze Koni je naprosto idealizovana firma... Jasne, delaji hodne kvalitni veci, ale jeste jsem nevidel ani jeden zavodak, ktery by pouzival podvozek Koni. Ani jsem v jejich sortimentu nenasel zavodni tlumice :wink:

Kajcors: Jak jsem psal, ideal bude zainvestovat a poridit jak vyskove, tak tuhostne stavitelny podvozek (nebo aspon vyskove)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 12:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No Koni zaril tak v 80tych letech, pamatuju, ze na nem jezdilo hodne autaku, aspon souteznich.Nevim, jestli na svetovy scene, ale na evropsky urcite.Jak jsi rikal, pri tom nejmekcim nastaveni to je prakticky stejne tuhy, jako serie, ale uz pri polovicnim utazeni je to stejny, jako udajne sportovni Spax NX serie a jeste polovicka tam zbejva. Pokud se to dotahne uplne, je to nemlich samy, jako poharovy Bilsteiny s patronama a ty byly tvrdy jako trakar, jedinej problem byl, ze byly tak 80/60.Jo, clovek by si dneska vybral, ale prece jen investice kolem 30k do podvozku asi bude vetsinou dost nepomerna k cene celyho auta, takze holt zbejva zase kompromis.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz