fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 04:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: přední brzdy
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 19:00 
Zdravím, mám menší problém. Před časem (prosinec) jsem vyměnila oba přední kotouče a brzdové destičky, protože to šíleně rachtalo a kolo se hřálo.
Asi čtrnáct dní po výměně to začalo trošku pískat. Ale jenom někdy. Postupně to zesilovalo, teď to píská dost nepříjemně a začalo to prapodivně rachtat (jako před výměnou). Levé předná kolo je lehce ohřáté, ale pravé vařící. Jak kdyby tam někde něco zůstávalo viset. Přece se nemohly za dva měsíce sjet destičky (cca 2500 km)? Prosím o radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 19:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A co nevracejici se pisty pod destickama?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 20:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
zahřívání nevím, ale pískání občas dělá povolený třmen

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 21:54 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
No mě třeba zůstaly vyset brzdy protože se nemohl pohybovat třmen do stran. (koroze) Tak jsem to celé rozebral. Brusný papír a pak lehce namazal v těch čepech a je to O.K.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: řešení
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 19:59 
Tak to dostoupilo dneska vrcholu, auto odmítalo jet, chovalo se to jako při zatažené ručce a děsně rachtalo. Bohužel jediný servis v neděli otevřený byl Tempo u Carrefouru. Poněkud drahé. Sundali mi obě kola a bylo to tím, že se opravdu nevracely brzdy kvůli nějaké ucpané hadičce u třmenu a vylejzal jakýsi váleček a celý to bylo zrezlý... Vyčistili to ale bohužel destičky jsou sjetý na plech a kotouče musím nechat přebrousit... Se divím že mechanik když to měnil (kotouče a destičky) tak nespravil i tohle. Začínám si říkat jestli se toho nemám urychleně zbavit. Opravit, odstavit a odprodat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2006 18:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jak moc se hřejí přední kola od brždění?
Po jízdě s nepříliš intenzivním bržděním jsou disky hodně teplé, a hlavně jsou dost rozžhavené středy os.

Vím, že ty brzdy jsou dost účinné a tak se bude teplo vyvíjet, ale nevím, zda to co pozoruji je normální. Na druhou stranu poslední 2 měření kombinované spotřeby 7,8 a 7,7l/100 km, tak to vypadá, že to nijak nepřibržďuje. Ale radši se ptám.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2006 18:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Poradíte mi, jak je to s tím zahříváním disků?
Po jízdě na nich dlouho neudržím ruku. Zahřívá se to takhle hodně běžným bržděním, od motoru, nebo může být nějaká zrada v ložiscích??

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz