fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 říj 2024 00:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 12:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Escort je moje první auto s ABS a při brždění na současných zledovatělých vozovkách mám trochu problém.

Z minulých aut (jak soukromého tak služebních) bez ABS jsem zvyklý na ledu brzdit velice zlehka, aby auto nešlo do smyku. Když tento způsob používám u Escortu, zapne se mi ABS a auto nebrzdí skoro vůbec, resp. brzdná dráha je velice dlouhá, i když pedál brzd ještě přišlápnu.

Proto bych se rád zeptal, jak se má s ABS na zledovatělé silnici brzdit.
Hamstnout na to hned zpočátku, co to dá, nebo sešlápnout co nejvíc po aktivaci ABS?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 14:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
S ABS na to můžeš hamtnout hned na začátku a nelekat se kopání do pedálu,ale na ledu je lepší nebrzdit vůbec a snažit se to ukočírovat mimo led :)

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 15:04 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
V manuálu k Mondeu mám napsáno, že je nutno mít sešlápnutý pedál spojky a normálně nepřerušovaně brzdit.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 15:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Empiricky jsem došel k tomu samému. U aut bez ABS jsem byl zvyklý na přibržďování si motorem, teď ale raději s brzdou zároveň mačkám i spojku, protože - zvláště pokud je motor studený a má zvýšené otáčky na volnoběh - motor se potom s brzdami "přetahuje" a ABS zabírá podstatně dřív.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 15:17 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
panove na strankach televize prima (http://www.prima-autosalon.tv - poznamka ACEMajky) si najdete cast venovanou poradu autosalon - lze si tam pustit odvysilane dily - v poslednich nekolika se venovali jizde na snehu a ledu a celkem slusne tam vse vysvetli a poradi jak na to.
Jinak s ABS musis brzdu seslapnout na plnej kotel hned a nebat se toho - auto bude stale riditelne a dokonce se i vyrovna s rozdilnym povrchem pod jednotlivymi koly.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 16:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak díky za rady, nebudu se tedy bát na brzdy pořádně šlápnout. :D Měl jsem na mysli hlavně třeba brždění před vyjížděním na hlavní silnici, už jsem kolikrát nedobrzdil, naštěstí nic nejelo. Prostě jak jsem zabrzdil zlehka a zaplo se ABS, nebrzdilo to skoro vůbec. Prostě zatím jsem tomu ABS nepřivykl, dost mě to vždy vyděsí, když auto stále jede a už by mělo stát.

Samozřejmě souhlasím s tím, že pokud to není nutné, na ledu za běžné jízdy nebrzdit.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 17:14 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
No vzhledem k tomu ze podle toho jak rikas ze to nebrzdi vubec a ja zatim u sebe nespatril nejake extremni nebrzdeni s ABS pri normalni situaci jako je napriklad ta krizovatka tak bych ti spis poradil abys na snehu a ledu nejezdil jak silenec... pac to cos ted napsal se mi nezda jako bezna zalezitost - ja zatim nikdy s ABS problemy nemel... pred krizovatkou normalne zastavim v pohode a to i na snehu (coz jsem vcera vyzkousel v Zelezne rude)

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 17:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, myslel jsem brždění tak z rychlosti 20 -30 km/h. Jdu si pročíst tu teorii, jak brzdit a pak to budu zkoušet v praxi, příležitostí je teď pro to dost. Musím se s tím nějak sžít.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 17:22 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
No 30 km/h muze byt na ledu dost!

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 17:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ano, na souvislém ledu to může být dost. Ale třeba v situaci, kdy už přední kola po prvotním brždění a tedy nižší rychlosti stojí na povrchu bez ledu (suchá či mokrá vozovka) a některé ze zadních je na ledu, tak při lehkém brždění na autě bez ABS bych už dávno stál a s ABS to jede, dokud nejsou všechna kola na vozovce.

Asi to opravdu bude o zvyk a nebát se na tu brzdu pořádně šlápnout. Nejvíc mne to zaskočí tam, kde ta silnice není souvisle pokrytá ledem či uježděným sněhem, tam samozřejmě jedu pomalinku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 21:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Nagant píše:
Ano, na souvislém ledu to může být dost. Ale třeba v situaci, kdy už přední kola po prvotním brždění a tedy nižší rychlosti stojí na povrchu bez ledu (suchá či mokrá vozovka) a některé ze zadních je na ledu, tak při lehkém brždění na autě bez ABS bych už dávno stál a s ABS to jede, dokud nejsou všechna kola na vozovce.

To pravda není, dnešní ABS jsou 4-kanálový a snímá se rychlost každýho kola zvlášť a k tomu se nezávisle reguluje brzdění každýho kola. Takže zjednodušeně řečeno každý kolo by mělo mít maximální účinek tak, aby se neblokovalo(přesněji příliš nezpomalovalo otáčení), i když pojedou na různým povrchu. Přejedou-li přední kola z ledu třeba na asfalt, dostanou přední brzdy vyšší tlak, ale zadní budou pořád brzděný míň, aby nedocházelo k jejich blokování.
Starší ABS systémy byly dvoukanálový, tedy snímače byly jen na předích kolech a řídil se tlak ve dvou brzdových okruzích(diagonálně přední a zadní kolo). Systém byl sice mnohem jednodušší(řízení i hydraulika), ale samozřejmě se všemi očividnými nevýhodami a kompromisy. Byly takhle udělaný první elektronický ABS systémy před nástupem 4-kanálových.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 21:48 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
Jasne - to co tady je k precteni o tom ze ti to nebrzdi je vazne divny - ja ABS mam a i v situaci kdy mas pulku auta na krajnici kde je led a druhou pulku na asfaltu tak upln ev klidu muzes zastavit - dupnout na brzdu. Kdybys tohle udelal v aute bez ABS tak je po tobe. A rozhodne mi nesedi jak rikas ze si budes muset zvyknout na brzdu proste dupnout. Ja brzdim uplne normalne a az kdyz nastane chvile kdy potrebujes auto zastavit hned tak na to musis plne dupnout. Hodne lidi se lekne toho cvakani ABS a zacnou brzdu povolovat , ale to je prave ta chyba - pedal musis dal seslapnout na plno. Ale to je vazne az krizova situace - jinak brzdim uplne normale tim ze pribrzduju. Obcas se stane ze sepne ABS ale kdyz nepotrebuju auto ihned zastavit tak vic pedal neseslapavam a zastavim i tak v pohode. To co tu pises je zkratka nejaky podivny

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 22:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No mě to až tak divné nepřijde. Také často najíždím na hlavní silnice, které jsou suché z bočních připojek kde je před kžižovatkou čistý led. Když člověk jede těch 30 a začne brzdit tak některá kola jsou na ledu a ABS začne kopat do pedálu jak zběsilé. Rada je brzdit 50m před křižovatkou a na hranici křižovatky dojet 5km rychlostí a pak v klidu zastavit i na ledu. Jinak když mě kluzký povrch někde překvapí, tak je potřeba se do pedálu opřít větší silou než při brždění bez ABS a tlačt to vší silou k podlaze.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2006 22:35 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
no to vis kdyz na cistym ledu jak ty rikas litate 30 km/h tak se nesmite divit ze to nebrzdi!!!!

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 10:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
ABS na ledu prodluzuje brzdnou dráhu, to je obecně známo, ale na druhou stranu zajistí alespoň nějakou možnost manipulace. To co píšeš není nic divného, nemusíš na to hamtet, ABS to stejne vypne, klidne začni brzdit a došlpni to, ale jak se zde zminovalo bez rychlosti, resp. se sešlápnutou spojkou a o nějakěj ten kousek dřív, jak píše Standa. Ideální je najet na parkoviště a zkusit si to. Pak je dobrý třeba v létě někde na louce na trávě to zkusit a odeální je když je mokrá. ABS ucejtíš i na v tudle chvíli suché silnici, kde zůstal na ilnici posyp.

Bejt tebou kde ti to dělá problém, začni na brždění myslet dřív a zajeď si to někam otestovat :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 12:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Takže když sjíždím z poměrně prudkého 50 m kopce k hlavní silnici, tak vyšlápnout spojku a brzdit? Zatím jsem vždy používal kombinaci brždění motorem na druhý rychlostní stupeň + brzdami. Tato silnice je tedy naštěstí udržovaná, ale občas to přece jen trochu místy klouže.

Auto mám právě v opravě, tak po návratu do provozu najít vhodné bezpečné místo a hurá do testování. :) Díky za podněty.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 12:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Rozhodně bez rychlosti, jak tady píšou pak se pere ABS s motorem. To platí u aut bez ABS, tam se to da použít, tady taky, ale ne takkle na kluzkem povrchu a když tak potom včas vyšlápnout, aby to braly jen brzdy. Já mam něco podobného taky ted u baráku, respektive pod barákem když jedu do práce a je to tam celkem hodne kluzké a nyní hodně ledu. zatím sem nikdy nepřejel. S ABS to chce přecejen brzdit vždy o chlup dříve a pak to mužeš případně popustit, hlavne pokud není sucho tak to nezkracuje brzdnou dráhu, ale zajišťuje ovladatelnost.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 13:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak to je pro mne podstatná informace. Vzpomínám si sice, že jsem o tom vyšlápnutí spojky něco četl v manuálu hned po koupi auta, ale nějak nedbal. Prostě pořád jsem brzdil nejdřív motorem, pak k tomu přidával brzdy a teprve po opravdovém zpomalení vyšlapával spojku, dobržďoval a vyřazoval rychlost. V létě jsem s tím žádný problém neměl, ale teď v zimě jsem cítil, že něco asi dělám špatně. Člověk se pořád učí. :D

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 13:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Já to tam nečetl, protože je nemám v CJ a tak sem daval na rady tady kluků... někdo mi to tady už psal loni, toudle dobou nějak. Hlavně sem si chtěl vyzkoušet co a jak se to vůbec projeví a tak sem to vzal jak sem ti psal na mokré tráve a to bylo opravdu zajímavé :-) Snad i lepsí jak na ledu či sněhu.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 13:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, já si na podzim chtěl zkrátit cestu, abych nemusel přes ucpané město, vytipoval jsem si cestu na leteckých snímcích, vypadalo to docela normálně. A skutečnost? Kousíček asfaltka, pak polní cesta (příjezd k domu) a nakonec travnatá cesta, klopená na levý bok auta. Namrzlá tráva, dole svah se stromy a auto se kousek podsmeklo do boku jak sáně a brzdy moc nepomáhaly. Nakonec jsem to ubrzdil i očima a podařilo se mi odtamtud z té cesty vycouvat, ale byly to nervy. Když si na to vzpomenu, ještě dnes se oklepu.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz