fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

cvakání př. kola
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=615
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2004 10:48 ]
Předmět příspěvku:  cvakání př. kola

Při rozjizdeni se mi vzdy ozve cvaknuti u pr pr.kola.Dalsi jizda bez
problemu(razeni, brzdeni apod.).Dela to i na zpatecku.
Pred tydnem vymena kompl. cepu.ramen.bubnu a desticek.
Nemate nekdo napad co to dela?

Autor:  Standa [ 09 zář 2004 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Mohla by to být vůle v homokynetickém kloubu, nebo pak něco na tlumiči kola. Ale ten tlumič spíš při zatáčení.

Autor:  BATMAN [ 09 zář 2004 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Mohla by to být vůle v homokynetickém kloubu, nebo pak něco na tlumiči kola. Ale ten tlumič spíš při zatáčení.

Zda se ze mam obdobny problem ktery se u me projevuje jen pri couvani.
Kolik muze stat vymena?
Muze se mi kolo nejakym zpusobem "urvat" nebo neco podobneho, kdyz opravu jeste nejaky cas odlozim?

Autor:  Návštěvník [ 24 zář 2004 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

Já měl to samé-cvakání při rozjezdu.Nakonec sa ukázalo,že je vadný
šroub co utahuje čep.Koupil jsem ho u forda i s maticí za cca 70,-
vše OK. 8)

Autor:  Návštěvník [ 10 říj 2004 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Důvodů může být víc,ale myslím si že ti to bouchá když jedeš a ubereš a hned rychle přidáš,ne? Jestli se pletu tak to ignoruj ale jestli mám pravdu tak se mrkni na silentbloky v ramenu ale hlavně na uložení tlumiče-je tam gumová miska a ložisko-jedno z toho může být špatný. Opravíš to sám doma na koleně-odšroubuješ dvě matky(přidělává se ně rozpěrnátyč) a celý tlumič ti vyjede ven,jediný problém bude stáhnout pružinu při nasazování zpátky..jinak ti neporadím..kdyby to ono nebylo tak to sem napiš,poradím něco jiného..

Autor:  Návštěvník [ 16 říj 2004 18:05 ]
Předmět příspěvku: 

To Ruda:
Můžeš upřesnit jakej čep má ten šroub utahovat?

To Pinot:
Můžeš upřesnit, kde je v uložení tlumiče jaký ložisko? Gumová miska je v horním uložení tlumiče, ale ložisko?

Autor:  Milan [ 17 říj 2004 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

To Honza 2: Díly tlumiče sdola : ochranná manžeta, gumový doraz, horní miska pružiny, ložisko, držák ložiska + šrouby k upevnění na karoserii,
miska, šroub, krytka.

Autor:  Návštěvník [ 18 říj 2004 09:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, dobrý, ložisko už jsem našel. Ještě ten šroub, co utahuje ten čep.

Autor:  Láďa [ 18 říj 2004 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Mohlo by mít vliv vrchní uložení s ložiskem i na stabilitu jízdy?

Autor:  Standa [ 18 říj 2004 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

Odpovím za Rudu. Myslí šroub který utahuje kulový čep do náboje kola. Jedná se o svěrný spoj. Náboj je rozřízly a v dříku kulového čepu je pak půlkulaté vybrání. Šroub má hlavu se zapuštěnou hvězdicí (torx) a nadruhém konci šestihranou matici tuším na klíč 15.

TO Láďa: horní uložení má samozřejmně na stabilitu jízdy značný vliv, ale jeho posunutí nebo nějaká deformace se poznají z provedené geometrie náprav.

Autor:  Láďa [ 18 říj 2004 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Aha.Tak proto mi vyšel odklon kola nějak divně.Nedávno jsem dělal laesrovou geometrii u Barumky a vyšlo všechno na 100% a teď po výměně špatného řízení a tlumičů s uložením jsem šel na geometrii k firmě GPD(taky laesrová) a vychází mi odklon malinko hůř a zdá se kolo trochu s vůlí.Jinak tam mám všechno vyměněné.Za kolik se dá posehnat nové uložení?Může mít na to vliv jen to ložisko?

Autor:  Návštěvník [ 18 říj 2004 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Dobrý, dík, už jsem našel i ten šroub.

Autor:  pinot [ 18 říj 2004 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

to Láďa->gumové uložení 520,- ložisko +- 180-250,- jak kde..

Autor:  Láďa [ 21 říj 2004 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc.Budu se muset po tom pozeptat.Nevíš jaká firma to nabízí?

Autor:  Standa [ 22 říj 2004 06:20 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě to koupíš u Forda. Originál ložisko pro uchucení př. tlumiče stojí 206,-Kč. Pravděpodobně to bude nabízet i druhovýroba, ale ceny asi budou hodně podobné. Některé drobnosti jsou u Forda za stejné peníze a v lepší kvalitě. Například silentbloky předních ramen mě vyšly z druhovýroby dráž než originály od Forda a vydržely na autě jen 18 měsíců.

Autor:  Návštěvník [ 01 lis 2004 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Máš pravdu Stando.To je ten šroub s tou hvězdičkou a 15-kou matkou.
Těžko se dá sehnat,jedině u Forda,ale neni to velká suma ,asi80,-

Autor:  Návštěvník [ 15 lis 2004 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

No k tomu cvakání bych tu uvedl jen to, že většinou když je homokynetický kloub v háji tak to cvaká ze začátku málo většinou při záběru v rejdu a potom víc a víc až se vám kloub rozpadne jako kámošovi a pojedete a kortát tak na laně pri lepším případě nebo na paleťáku do servisu.Koukni na manžetu kolem klouby pokud je popraskaná tak je to kloub natuty.

Autor:  Návštěvník [ 19 lis 2004 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak přesně takto mi to cvakalo u pr. předního kola. Vyměnil jsem postupně úplně vše, ale hlavní závada zůstala. A výsledek? Necvakalo nic u kola, nýbrž dveře uvolněné v pantu. Stačilo dotáhnout pojistný šroubek a bylo po cvakání. Někdy člověk nevěří vlastním očím, uším?

Autor:  Honza_t [ 04 dub 2005 14:19 ]
Předmět příspěvku:  To: Pinot

Dělalo mi to přesně to co popisuješ, když jedeš a ubereš a hned rychle přidáš tak to cvakalo. Někdy to cvakalo i při výměně směru (dopředu, zpátečka). Vyměnil jsem silent bloky v ramenech a je to OK!!! Materiál: 2x2 silent bloky = 500Kč (druho výroba, ale z německa) + práce 600 Kč. Trvalo cca 2 hodiny.

Autor:  Návštěvník [ 03 dub 2006 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mám naprosto ten stejný problém cvakání při záběru a manžeta je popraskaná na kolik by tak mohla přit oprava

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/