fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
cvakání př. kola http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=615 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | cvakání př. kola |
Při rozjizdeni se mi vzdy ozve cvaknuti u pr pr.kola.Dalsi jizda bez problemu(razeni, brzdeni apod.).Dela to i na zpatecku. Pred tydnem vymena kompl. cepu.ramen.bubnu a desticek. Nemate nekdo napad co to dela? |
Autor: | Standa [ 09 zář 2004 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohla by to být vůle v homokynetickém kloubu, nebo pak něco na tlumiči kola. Ale ten tlumič spíš při zatáčení. |
Autor: | BATMAN [ 09 zář 2004 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Standa píše: Mohla by to být vůle v homokynetickém kloubu, nebo pak něco na tlumiči kola. Ale ten tlumič spíš při zatáčení.
Zda se ze mam obdobny problem ktery se u me projevuje jen pri couvani. Kolik muze stat vymena? Muze se mi kolo nejakym zpusobem "urvat" nebo neco podobneho, kdyz opravu jeste nejaky cas odlozim? |
Autor: | Návštěvník [ 24 zář 2004 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já měl to samé-cvakání při rozjezdu.Nakonec sa ukázalo,že je vadný šroub co utahuje čep.Koupil jsem ho u forda i s maticí za cca 70,- vše OK. |
Autor: | Návštěvník [ 10 říj 2004 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Důvodů může být víc,ale myslím si že ti to bouchá když jedeš a ubereš a hned rychle přidáš,ne? Jestli se pletu tak to ignoruj ale jestli mám pravdu tak se mrkni na silentbloky v ramenu ale hlavně na uložení tlumiče-je tam gumová miska a ložisko-jedno z toho může být špatný. Opravíš to sám doma na koleně-odšroubuješ dvě matky(přidělává se ně rozpěrnátyč) a celý tlumič ti vyjede ven,jediný problém bude stáhnout pružinu při nasazování zpátky..jinak ti neporadím..kdyby to ono nebylo tak to sem napiš,poradím něco jiného.. |
Autor: | Návštěvník [ 16 říj 2004 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Ruda: Můžeš upřesnit jakej čep má ten šroub utahovat? To Pinot: Můžeš upřesnit, kde je v uložení tlumiče jaký ložisko? Gumová miska je v horním uložení tlumiče, ale ložisko? |
Autor: | Milan [ 17 říj 2004 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Honza 2: Díly tlumiče sdola : ochranná manžeta, gumový doraz, horní miska pružiny, ložisko, držák ložiska + šrouby k upevnění na karoserii, miska, šroub, krytka. |
Autor: | Návštěvník [ 18 říj 2004 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, dobrý, ložisko už jsem našel. Ještě ten šroub, co utahuje ten čep. |
Autor: | Láďa [ 18 říj 2004 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohlo by mít vliv vrchní uložení s ložiskem i na stabilitu jízdy? |
Autor: | Standa [ 18 říj 2004 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odpovím za Rudu. Myslí šroub který utahuje kulový čep do náboje kola. Jedná se o svěrný spoj. Náboj je rozřízly a v dříku kulového čepu je pak půlkulaté vybrání. Šroub má hlavu se zapuštěnou hvězdicí (torx) a nadruhém konci šestihranou matici tuším na klíč 15. TO Láďa: horní uložení má samozřejmně na stabilitu jízdy značný vliv, ale jeho posunutí nebo nějaká deformace se poznají z provedené geometrie náprav. |
Autor: | Láďa [ 18 říj 2004 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha.Tak proto mi vyšel odklon kola nějak divně.Nedávno jsem dělal laesrovou geometrii u Barumky a vyšlo všechno na 100% a teď po výměně špatného řízení a tlumičů s uložením jsem šel na geometrii k firmě GPD(taky laesrová) a vychází mi odklon malinko hůř a zdá se kolo trochu s vůlí.Jinak tam mám všechno vyměněné.Za kolik se dá posehnat nové uložení?Může mít na to vliv jen to ložisko? |
Autor: | Návštěvník [ 18 říj 2004 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dobrý, dík, už jsem našel i ten šroub. |
Autor: | pinot [ 18 říj 2004 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
to Láďa->gumové uložení 520,- ložisko +- 180-250,- jak kde.. |
Autor: | Láďa [ 21 říj 2004 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc.Budu se muset po tom pozeptat.Nevíš jaká firma to nabízí? |
Autor: | Standa [ 22 říj 2004 06:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě to koupíš u Forda. Originál ložisko pro uchucení př. tlumiče stojí 206,-Kč. Pravděpodobně to bude nabízet i druhovýroba, ale ceny asi budou hodně podobné. Některé drobnosti jsou u Forda za stejné peníze a v lepší kvalitě. Například silentbloky předních ramen mě vyšly z druhovýroby dráž než originály od Forda a vydržely na autě jen 18 měsíců. |
Autor: | Návštěvník [ 01 lis 2004 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš pravdu Stando.To je ten šroub s tou hvězdičkou a 15-kou matkou. Těžko se dá sehnat,jedině u Forda,ale neni to velká suma ,asi80,- |
Autor: | Návštěvník [ 15 lis 2004 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
No k tomu cvakání bych tu uvedl jen to, že většinou když je homokynetický kloub v háji tak to cvaká ze začátku málo většinou při záběru v rejdu a potom víc a víc až se vám kloub rozpadne jako kámošovi a pojedete a kortát tak na laně pri lepším případě nebo na paleťáku do servisu.Koukni na manžetu kolem klouby pokud je popraskaná tak je to kloub natuty. |
Autor: | Návštěvník [ 19 lis 2004 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak přesně takto mi to cvakalo u pr. předního kola. Vyměnil jsem postupně úplně vše, ale hlavní závada zůstala. A výsledek? Necvakalo nic u kola, nýbrž dveře uvolněné v pantu. Stačilo dotáhnout pojistný šroubek a bylo po cvakání. Někdy člověk nevěří vlastním očím, uším? |
Autor: | Honza_t [ 04 dub 2005 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | To: Pinot |
Dělalo mi to přesně to co popisuješ, když jedeš a ubereš a hned rychle přidáš tak to cvakalo. Někdy to cvakalo i při výměně směru (dopředu, zpátečka). Vyměnil jsem silent bloky v ramenech a je to OK!!! Materiál: 2x2 silent bloky = 500Kč (druho výroba, ale z německa) + práce 600 Kč. Trvalo cca 2 hodiny. |
Autor: | Návštěvník [ 03 dub 2006 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám naprosto ten stejný problém cvakání při záběru a manžeta je popraskaná na kolik by tak mohla přit oprava |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |