fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výfuk - koncová část
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=759
Stránka 1 z 2

Autor:  BATMAN [ 06 říj 2004 08:04 ]
Předmět příspěvku:  Výfuk - koncová část

Jelikoz muj vyfuk ma vic der, nez ve FORDu vymysleli, rozhodl jsem se nejaky koupit.
Co rikate na tenhle kousek? http://www.jkdesign.cz/produkt_nahled.asp?id=14508
Pisou o nem ze je vhodny pro vetsinu aut, ale nevim zda 100% na meho Eska (viz podpis).
Jaky prumer koncovky vubec escorty maji? 80 nebo 90mm?

Autor:  Návštěvník [ 08 říj 2004 07:29 ]
Předmět příspěvku: 

Esco 1.6 má průměr výfukových trubek 50, jinak tenhle sport. výfuk znamená určitě vaření protože poslední díl má na straně k motoru hned ohyb. Já bych se na to .... a koupil bych repliku origoše za cca 1200Kč (posl. díl tlumiče).Navlíkout nějakou ozdobu na konec není problém mají jich u pumpy dost.

Autor:  BATMAN [ 08 říj 2004 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

zdena píše:
Esco 1.6 má průměr výfukových trubek 50, jinak tenhle sport. výfuk znamená určitě vaření protože poslední díl má na straně k motoru hned ohyb. Já bych se na to .... a koupil bych repliku origoše za cca 1200Kč (posl. díl tlumiče).Navlíkout nějakou ozdobu na konec není problém mají jich u pumpy dost.

Kde koupit tu repliku origose???

Autor:  Návštěvník [ 08 říj 2004 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

No já jsem z Turnova , takže Ti těžko můžu poradit, kde se vás kupují výfuky. Tady u nás koupím výfuk ve třech krámech . Repliky dělá za tuhle cenu třeba Fenno (Fin) nebo Bosal. Prodejce si najdi na internetu.

Autor:  dj.DEKL [ 08 říj 2004 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mi odešel koncovej tlumič... teď jezdím bez něj a má to slušnej zvuk a zdá se, že to jede úplně stejně... motoru to snad moc nevadí. Přemýšlím o nějakym nerezovým sportovním nebo nějakou obyč. druhovýrobu... nevíte co to je za výfuky např. z AutoKelly???

Autor:  Návštěvník [ 22 říj 2004 11:21 ]
Předmět příspěvku:  já bych to neřešil

Jestli se ti ten zvuk líbí, dej tam jen průchozí trubku a na konec nevlékni ozdobnou koncovku. Nic jiného než koncovka stejně není vidět.
PS: já to takhle mněl u starýho 1.6D a vůbec mu to nevadilo. U benzíňáka ti dělá zpětný přetlak plynů beztak katalizátor a první tlumič.

Autor:  dj.DEKL [ 22 říj 2004 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem koupil uni REMUS za 2770Kč http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=11106

Autor:  kupis [ 06 dub 2005 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim, měl bych dotaz ohleně víše zmiňovaného REMUSu ( a jim podobným ). Jak takový vejfuk dostat do esca 91, když orig. poslední díl je na obouch koncích zatočenej jak saxofon :-) Koukal jsem, jak by tam šel uchytit, ale když ho dám do stejných držáků, tak bude koukat někde uprostřed nárazníku a ještě bude hrozne utopenej. Nemáte někdo nějakej nápad nebo lépe nějaké foto? Dík všem...

Autor:  hameluk [ 17 črc 2005 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý :lol: ), že poslední díl výfuku u Esca nemusí být? Opravdu se to nějak negativně neprojeví na motoru, jeho chodu nebo spotřebě? :?:

Autor:  Návštěvník [ 17 črc 2005 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

hameluk píše:
Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý :lol: ), že poslední díl výfuku u Esca nemusí být? Opravdu se to nějak negativně neprojeví na motoru, jeho chodu nebo spotřebě? :?:

já mám místo posledního dílu jen prázdnou rouru s navařenou koncovkou a ani náznak vyšší spotřeby, většího výkonu nebo tak. Jen celkem příjemný hlubší zvuk. Už mě stavěli chlupatý a ani slovo o hluku :P

Autor:  hameluk [ 17 črc 2005 23:33 ]
Předmět příspěvku: 

Rumcajs píše:
hameluk píše:
Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý :lol: ), že poslední díl výfuku u Esca nemusí být? Opravdu se to nějak negativně neprojeví na motoru, jeho chodu nebo spotřebě? :?:

já mám místo posledního dílu jen prázdnou rouru s navařenou koncovkou a ani náznak vyšší spotřeby, většího výkonu nebo tak. Jen celkem příjemný hlubší zvuk. Už mě stavěli chlupatý a ani slovo o hluku :P


No právě tohle mě zajímá :wink: Poslední díl mám totiž docela dost chycený a nebude trvat dlouho a budou v něm díry. Přemýšlel jsem o nějakém laděném výfuku, když už musím kupovat nový, ale nechtěl bych aby to dělalo nějaký rámus, jen bych si představoval hlubší zvuk... Teď je mi jen otázkou, co na to motor, proto se vyptávám... :wink:

Autor:  venas [ 18 črc 2005 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Já jsem koupil uni REMUS za 2770Kč http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=11106


taky mi něco takového čeká, jakej to má zvuk? Nechtěl by velkej kraval, spíš hlubší tón. Co montáž? Esco 95 má myslím prům.50mm. Jelikož mám výfuk ještě v 1 kuse asi si to nechám vyměnit.
Taky jsem uvažoval dát tam místo středního dílu (ten už to má taky za sebou) dynamizer. Má někdo zkušenost?

Autor:  Návštěvník [ 18 črc 2005 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

chlapi : sundejte poslední díl , nastartujte a uvidíte. Zvuk bude dost podobný i když po zahřátí soustavy malinko víc. Když se vám to bude zdát moc tak do budoucí roury narvěte tlumící vatu nebo nahusto drátěnky a myslím že pohoda. Dneska řádili zase na dálnici fízli a ani se za zvukem neotočili. :P
Jo jinak motoru to nevadí. Možná lépe vyplachuje ( subjektivní dojem ) takže jsem ušetřil za laďák aspoň 2500kč :P

Autor:  dj.DEKL [ 18 črc 2005 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

Zvuk je v pohodě...dá se s tím v klidu jezdit i dlouhý trasy a hlava ti nepraskne :D Ve voze to trochu víc duní při cca 2000 a 4000ot jinak skoro jako origo tlumič.

Autor:  angličák [ 29 črc 2005 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

Já měl na autě konfiguraci v podobě kat pryč, střéďák pryč, koncák pryč a místo konce tlumič z motorky honda CBR 900 RR, vyjma neobyčejného zvuku, který se v té záplavě bučících a basujícíh dobře vyjímal to motoru bylo jedno. Takže i takto se dá. SPotřeba byla normální a na volnoběh to bylo v pohodě. Ale protože stárnu a už mě tuningové kraviny nebaví, mám nyní komplet origo, ovšem pravda je že RS skrz něj zní skvěle:o)

Autor:  Lubak [ 01 srp 2005 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

No uřpímně nevím kterej idiot vymyslel zadní díl na Escu. Já mám střed repliku tuším zančku Fenno a zadní díl mám nerezovej tlumič a navařenou koncovku, zvuk se trošku změnil ale příjemně řekl bych.

Autor:  balu [ 11 zář 2005 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mě upadl koncový díl. Tak , ne poprvé, jsem propočetl výfuk, přepážky, propustě , všechno jsem dal dohromady , dal svařeči 150 Kč a výfuk byl hotov za tři hodiny. Pak jsem ho opískoval , natřel vypalovací stříbřenkou na kalící pece. Je pravda, že jsem měl vše po ruce, kromě nerezu /děláno z plechu 1.5mm/. Ten nebyl ani potřeba , co by stál , udělám za tu cenu (150Kč) výfuků.....Jen jsem musel koupit nerez koncovku kolem d 70-80mm. Výfuk je dělán na způsob ABART ,/samočistící efekt s konstantním utlumením/, je lehčí než origo a ten zvuk , kde se hrabou značkové za 3 táce. V káře nic není slyšet, ani při vyšších otáčkách, kdy se plyny řádně opřou do výfuku. Co je slyšet za mnou nevím , řídím.

Autor:  Návštěvník [ 23 zář 2005 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

Na Fianě jsem taky odmontil koncák a dal jen trubku s koncovkou zvuk je řekl bych tak akorát, žádnej extrém, ani tichošlap.
Ale musím přiznat, že naohýbat nerezovou trubku byl porod největší a to jsme ji museli ještě vyvyřovat co 10cm že praskala.

Autor:  Nagant [ 23 zář 2005 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Nezabral by při ohýbání nerezové trubky postup pro duralové trubky:
http://www.qsl.cz/ok1fxx/cs/konference%20CRK/4667.asp
Jen se ptám, nejsem od "černého" řemesla - někdy si při svých možnostech říkám bohužel...

Autor:  Šíša [ 23 zář 2005 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mám na Fianě konec pryč a absolutně pohoda. Už jsem s tím byl dvakrát an STKa EMISE a neřekli ani popel. Taktéž třikrát ve Francii a taky nic.
Zvuk je ok, jak někdo psla trošku to zabučí okolo 2000l/min jinak normoš. Lépe to jde za plynem.
Udělal jsem to z normální výfuckový trubky, tedy síla je asi 2mm(nevím z čeho je ta trubka), nasypal jsem do ni písek a ohříval plynovým hořákem do červena a pak naohýbal do požadovaného tvaru. Žádný nátěr a pod., než ta trubka prorezne tak prodám auto(už to mám na autě cca 3.5roku a stále drží, jen na jaře oškrábu rez :lol: )
Kdysy jsem s tímhle jezdil i s prázdným katem a taky normoš, jen trošku hlubší zvuk.

Pozn: v březnu mi v Praze rupnul vejfuk hned u lambdy, takže jsem ho vyndal a jel dom(Teplice) absolutně bez výfuku. Slušněj hukot, ale zajímavej :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/