fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výfuk - koncová část http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=759 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | BATMAN [ 06 říj 2004 08:04 ] |
Předmět příspěvku: | Výfuk - koncová část |
Jelikoz muj vyfuk ma vic der, nez ve FORDu vymysleli, rozhodl jsem se nejaky koupit. Co rikate na tenhle kousek? http://www.jkdesign.cz/produkt_nahled.asp?id=14508 Pisou o nem ze je vhodny pro vetsinu aut, ale nevim zda 100% na meho Eska (viz podpis). Jaky prumer koncovky vubec escorty maji? 80 nebo 90mm? |
Autor: | Návštěvník [ 08 říj 2004 07:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Esco 1.6 má průměr výfukových trubek 50, jinak tenhle sport. výfuk znamená určitě vaření protože poslední díl má na straně k motoru hned ohyb. Já bych se na to .... a koupil bych repliku origoše za cca 1200Kč (posl. díl tlumiče).Navlíkout nějakou ozdobu na konec není problém mají jich u pumpy dost. |
Autor: | BATMAN [ 08 říj 2004 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdena píše: Esco 1.6 má průměr výfukových trubek 50, jinak tenhle sport. výfuk znamená určitě vaření protože poslední díl má na straně k motoru hned ohyb. Já bych se na to .... a koupil bych repliku origoše za cca 1200Kč (posl. díl tlumiče).Navlíkout nějakou ozdobu na konec není problém mají jich u pumpy dost.
Kde koupit tu repliku origose??? |
Autor: | Návštěvník [ 08 říj 2004 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já jsem z Turnova , takže Ti těžko můžu poradit, kde se vás kupují výfuky. Tady u nás koupím výfuk ve třech krámech . Repliky dělá za tuhle cenu třeba Fenno (Fin) nebo Bosal. Prodejce si najdi na internetu. |
Autor: | dj.DEKL [ 08 říj 2004 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mi odešel koncovej tlumič... teď jezdím bez něj a má to slušnej zvuk a zdá se, že to jede úplně stejně... motoru to snad moc nevadí. Přemýšlím o nějakym nerezovým sportovním nebo nějakou obyč. druhovýrobu... nevíte co to je za výfuky např. z AutoKelly??? |
Autor: | Návštěvník [ 22 říj 2004 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | já bych to neřešil |
Jestli se ti ten zvuk líbí, dej tam jen průchozí trubku a na konec nevlékni ozdobnou koncovku. Nic jiného než koncovka stejně není vidět. PS: já to takhle mněl u starýho 1.6D a vůbec mu to nevadilo. U benzíňáka ti dělá zpětný přetlak plynů beztak katalizátor a první tlumič. |
Autor: | dj.DEKL [ 22 říj 2004 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem koupil uni REMUS za 2770Kč http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=11106 |
Autor: | kupis [ 06 dub 2005 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravim, měl bych dotaz ohleně víše zmiňovaného REMUSu ( a jim podobným ). Jak takový vejfuk dostat do esca 91, když orig. poslední díl je na obouch koncích zatočenej jak saxofon ![]() |
Autor: | hameluk [ 17 črc 2005 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý ![]() ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 17 črc 2005 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
hameluk píše: Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý
![]() ![]() já mám místo posledního dílu jen prázdnou rouru s navařenou koncovkou a ani náznak vyšší spotřeby, většího výkonu nebo tak. Jen celkem příjemný hlubší zvuk. Už mě stavěli chlupatý a ani slovo o hluku ![]() |
Autor: | hameluk [ 17 črc 2005 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rumcajs píše: hameluk píše: Jaký máte názor na ten názor (juj, to je blbý ![]() ![]() já mám místo posledního dílu jen prázdnou rouru s navařenou koncovkou a ani náznak vyšší spotřeby, většího výkonu nebo tak. Jen celkem příjemný hlubší zvuk. Už mě stavěli chlupatý a ani slovo o hluku ![]() No právě tohle mě zajímá ![]() ![]() |
Autor: | venas [ 18 črc 2005 08:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
dj.DEKL píše: Já jsem koupil uni REMUS za 2770Kč http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=11106
taky mi něco takového čeká, jakej to má zvuk? Nechtěl by velkej kraval, spíš hlubší tón. Co montáž? Esco 95 má myslím prům.50mm. Jelikož mám výfuk ještě v 1 kuse asi si to nechám vyměnit. Taky jsem uvažoval dát tam místo středního dílu (ten už to má taky za sebou) dynamizer. Má někdo zkušenost? |
Autor: | Návštěvník [ 18 črc 2005 14:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlapi : sundejte poslední díl , nastartujte a uvidíte. Zvuk bude dost podobný i když po zahřátí soustavy malinko víc. Když se vám to bude zdát moc tak do budoucí roury narvěte tlumící vatu nebo nahusto drátěnky a myslím že pohoda. Dneska řádili zase na dálnici fízli a ani se za zvukem neotočili. ![]() Jo jinak motoru to nevadí. Možná lépe vyplachuje ( subjektivní dojem ) takže jsem ušetřil za laďák aspoň 2500kč ![]() |
Autor: | dj.DEKL [ 18 črc 2005 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zvuk je v pohodě...dá se s tím v klidu jezdit i dlouhý trasy a hlava ti nepraskne ![]() |
Autor: | angličák [ 29 črc 2005 14:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já měl na autě konfiguraci v podobě kat pryč, střéďák pryč, koncák pryč a místo konce tlumič z motorky honda CBR 900 RR, vyjma neobyčejného zvuku, který se v té záplavě bučících a basujícíh dobře vyjímal to motoru bylo jedno. Takže i takto se dá. SPotřeba byla normální a na volnoběh to bylo v pohodě. Ale protože stárnu a už mě tuningové kraviny nebaví, mám nyní komplet origo, ovšem pravda je že RS skrz něj zní skvěle:o) |
Autor: | Lubak [ 01 srp 2005 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
No uřpímně nevím kterej idiot vymyslel zadní díl na Escu. Já mám střed repliku tuším zančku Fenno a zadní díl mám nerezovej tlumič a navařenou koncovku, zvuk se trošku změnil ale příjemně řekl bych. |
Autor: | balu [ 11 zář 2005 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mě upadl koncový díl. Tak , ne poprvé, jsem propočetl výfuk, přepážky, propustě , všechno jsem dal dohromady , dal svařeči 150 Kč a výfuk byl hotov za tři hodiny. Pak jsem ho opískoval , natřel vypalovací stříbřenkou na kalící pece. Je pravda, že jsem měl vše po ruce, kromě nerezu /děláno z plechu 1.5mm/. Ten nebyl ani potřeba , co by stál , udělám za tu cenu (150Kč) výfuků.....Jen jsem musel koupit nerez koncovku kolem d 70-80mm. Výfuk je dělán na způsob ABART ,/samočistící efekt s konstantním utlumením/, je lehčí než origo a ten zvuk , kde se hrabou značkové za 3 táce. V káře nic není slyšet, ani při vyšších otáčkách, kdy se plyny řádně opřou do výfuku. Co je slyšet za mnou nevím , řídím. |
Autor: | Návštěvník [ 23 zář 2005 09:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na Fianě jsem taky odmontil koncák a dal jen trubku s koncovkou zvuk je řekl bych tak akorát, žádnej extrém, ani tichošlap. Ale musím přiznat, že naohýbat nerezovou trubku byl porod největší a to jsme ji museli ještě vyvyřovat co 10cm že praskala. |
Autor: | Nagant [ 23 zář 2005 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nezabral by při ohýbání nerezové trubky postup pro duralové trubky: http://www.qsl.cz/ok1fxx/cs/konference%20CRK/4667.asp Jen se ptám, nejsem od "černého" řemesla - někdy si při svých možnostech říkám bohužel... |
Autor: | Šíša [ 23 zář 2005 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mám na Fianě konec pryč a absolutně pohoda. Už jsem s tím byl dvakrát an STKa EMISE a neřekli ani popel. Taktéž třikrát ve Francii a taky nic. Zvuk je ok, jak někdo psla trošku to zabučí okolo 2000l/min jinak normoš. Lépe to jde za plynem. Udělal jsem to z normální výfuckový trubky, tedy síla je asi 2mm(nevím z čeho je ta trubka), nasypal jsem do ni písek a ohříval plynovým hořákem do červena a pak naohýbal do požadovaného tvaru. Žádný nátěr a pod., než ta trubka prorezne tak prodám auto(už to mám na autě cca 3.5roku a stále drží, jen na jaře oškrábu rez ![]() Kdysy jsem s tímhle jezdil i s prázdným katem a taky normoš, jen trošku hlubší zvuk. Pozn: v březnu mi v Praze rupnul vejfuk hned u lambdy, takže jsem ho vyndal a jel dom(Teplice) absolutně bez výfuku. Slušněj hukot, ale zajímavej ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |