fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Neustálé vrzání a cvakaní
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=7792
Stránka 1 z 1

Autor:  martyn [ 25 říj 2006 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Neustálé vrzání a cvakaní

Zdarec, potřeboval bych poradit nebo se podělit o vaše zkušenosti. Ten můj sráč furt cvaká a vrže.Už mě to docela sere, protože sem to nezažil u žádnýho auta i když bylo třeba 20 let starý. Vím, že mi to cvaká v převodce řízení u které bohužel nejde vymezit vůle,ale to určitě není jedinej problém. Zdá se mi,že to jde spíš ze předu a je to slyšet když jedu pomalu a třeba k tomu toči volantem,ale není to podmínkou.Když jedu rychlejc (nad 70) tak už to slyšet není.Chtěl jsem se podívat na ložisko v tlumiči, který je z mých zkušeností většinou zarezlé. To by to podle mě mohlo dělat, ale chci se zeptat jestli nevíte o něčem jiným????
Díkes

Autor:  BlueWolf [ 26 říj 2006 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Toho může být víc. Špatně uloženej tlumič, čepy, silenbloky...

Autor:  Mišell [ 27 říj 2006 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to máme ten samej problém,akorát já mám r.97 . Zlatě když jsem měl schade,tam nebylo (kromě motoru a vejfuku:) slyšet nic. Mě se zdá,že to dělaj interiérový plasty někde vzadu u sedaček,asi kufr,ale taky možná tlumiče...nevim,ale dost mě to točí.

Autor:  martyn [ 28 říj 2006 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

No ja si říkám to samý. Já jsem teda měl Mitsubishi Colt r.86 1.8D a takovýdle zkurveniny jsem tam neřešil.Ale máme ještě něco společnýho - já tam mám taky litáky a gumy 195/50 R15. A myslim že to je možná jedna z příčin toho zasranýho cvakání. To auto je na těch gumách tvrdší a všechno dostává víc zabrat. Já jsem dneska chtěl přezouvat na zimáky 175/70/ R13,ale ještě musím sehnat jiný matky na plecháče. Podle mě se to po přezutí zlepší. Třeba u Ducata se to taky zlepšilo a to jsme měnily jenom letní za zimní stejný rozměry.

Autor:  Mišell [ 28 říj 2006 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jako jasně,ty gumy nejsou moc vysoký a tvrdší to je každopádně,ale myslim,že to s tím nemá nic společnýho(leda v tom směru,že tím jak to je tvrdý,tak časem něco na podvozku půjde do kytek). Já podezřívám buď něco v interiéru,nebo že se kastle tak hodně kroutí ale to snad ne,nebo něco u tlumičů...ty budu v dohledný době měnit,tak uvidim. Plasty taky budu všechny demontovat,protože půjdou na flock,tak uvidim...ale jedno je jistý,je to hrozný.

Autor:  mposchl [ 04 lis 2006 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

jo, tak to se teda muzu leda pridat...krome pekelne tvrdeho podvozku, co dela neskutecny ramus pri prejezdu vsech nerovnosti a nejvic pricnych prasklin a podobnych jevu ceskych silnic :evil: dela desny ramus cely interier, vsude vsechno vrze, praska, lupe atd...Nejhorsi jsou zadni operky sedadel...uz dlouho premyslim, co tam vrazim, aby to neramusilo...ale ne vseho se da zbavit...plasty ve dverich a ostatni blbustky v pristrojovce...vsechno to klepe...misty me to taky pekne toci :(

Autor:  carculka [ 05 lis 2006 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

s pneu to nemá nic společného,koukni se hlavně na silentbloky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/