fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
plný rejd u TD - problém? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=8057 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ly-lu [ 15 lis 2006 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | plný rejd u TD - problém? |
kdysi mi při plnym rejdu něco pískalo u motoru, mechanik mi řekl že nesmim u TD dávat plnej rejd že to píská řemen ... moc se mi to nezdá .. co by měl plnej rejd společnýho s řemenem? každopádně to opravil.. no a včera se mi to po několika měsících ozvalo znova, plnej rejd a zase to začalo pískat jak o život .. co to je? je to fakt řemen? proč nemůžu dávat plnej rejd? jak mám proboha parkovat bez plnýho rejdu? |
Autor: | Wizzy [ 15 lis 2006 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Protože ti řemen pohání i čerpadlo posilovače řízení a když to tlačíš do plného rejdu, tak tlak z čerpadla nejde do posilovače (už není kam posilovat), ale přes ventil zpět do nádržky. No a proto, že to přes ventil musí jít tíž, než přes posilovač (aby to vůbec fungovalo), tak to znamená i větší odpor čerpadla vůči klíňáku a ten může prokluzovat a pískat. Není to jen na TD, tak to funguje všude a obecně se radí plnému rejdu se raději vyhýbat. |
Autor: | ly-lu [ 15 lis 2006 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha...a je to problem když mi to teď zase začalo pískat? |
Autor: | Wizzy [ 15 lis 2006 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli je to, co píská, opravdu klíňák, tak bych se podíval, jestli je dobře napnutý a dál bych to neřešil. Kdyby to dělalo něco v servookruhu (čerpadlo, ventily), bylo by to horší. Já ale tipuju ten řemen. |
Autor: | Homer [ 15 lis 2006 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemusí to pískat jenom řemen. Spíš než řemen bych to viděl na ventil. Mě to dělalo taky a řemen to nebyl. On ten ventil píská, když je v oleji vzduch. Tímhle způsobem se i odvzdušňuje servo při výměně oleje. Několikrát protočíš volantem naplno doleva a doprava. U mě se to uklidnilo zhruba po roce provozu. Předtím bejvalej najitel auto opravoval zhruba 4 měsíce a po tu dobu to bylo bez oleje. Než se všechno pročistilo a uvolnilo, tak to pořád lehce napěňovalo olej a v plným rejdu to pískalo. Asi bych z toho neměl strach. |
Autor: | ly-lu [ 15 lis 2006 22:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
zvláštní je že mě to prostě začalo dělat jen tak z ničeho nic ... ale spíš bych to viděla na ten řemen, protože to tak jako prohvízdává v intervalech jako když se něco točí... jako když se něco o sebe šoupe .. |
Autor: | Lancelote [ 16 lis 2006 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
ly-lu píše: zvláštní je že mě to prostě začalo dělat jen tak z ničeho nic ...
ale spíš bych to viděla na ten řemen, protože to tak jako prohvízdává v intervalech jako když se něco točí... jako když se něco o sebe šoupe .. mě to dělá taky a je to ten zpětný ventil, nemusíš mít strach, prostě dokud to servo jde, můžeš být klidná... |
Autor: | ly-lu [ 16 lis 2006 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
to lancelote: paráda až nepůjde tak co ? radši nebudu dávat plnej rejd ikdyž nevim jak potom budu parkovat u nás před prací... |
Autor: | George V. [ 16 lis 2006 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neřešil bych to... |
Autor: | Homer [ 16 lis 2006 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
ly-lu píše: to lancelote: paráda až nepůjde tak co ?
Tak se nic hroznýho nestane. Teda pokud se týká auta. Půjde ti trochu hůř řízení, ale utáhnout se to za jízdy dá v pohodě. Na místě je to docela posilovna. Před pěti dny jsem řídil Tatru bez nastartovanýho motoru (nešlo servo) a taky jsem to uřídil, dokonce chvílema jenom jednou rukou A pokud se týká tvojí peněženky, tak to bude o novým servu, no Teď mě tak napadá, že kdyby to měl bejt řemen, tak by se to ozývalo i když se třeba zvýší spotřeba elektriky (zatíží se alternátor), nebo při studeným běhu motoru. |
Autor: | Lancelote [ 17 lis 2006 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Homer píše: ly-lu píše: to lancelote: paráda až nepůjde tak co ? Tak se nic hroznýho nestane. Teda pokud se týká auta. Půjde ti trochu hůř řízení, ale utáhnout se to za jízdy dá v pohodě. Na místě je to docela posilovna. Před pěti dny jsem řídil Tatru bez nastartovanýho motoru (nešlo servo) a taky jsem to uřídil, dokonce chvílema jenom jednou rukou A pokud se týká tvojí peněženky, tak to bude o novým servu, no Teď mě tak napadá, že kdyby to měl bejt řemen, tak by se to ozývalo i když se třeba zvýší spotřeba elektriky (zatíží se alternátor), nebo při studeným běhu motoru. Přesně tak, měl jsem esco van 1,8D, rv 96 a tam nebyl posilovač a šlo vše v pohodě. Takže nemusíš mít strach. Říkám dokud půjde, nejsou starosti |
Autor: | ly-lu [ 17 lis 2006 14:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
super, to jste mě teda uklidnili .. jednou jsem s tim jela bez nastartovanýho motoru a málem jsem to neukroutila, já holt nemám svaly jako vy... |
Autor: | Homer [ 17 lis 2006 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám svaly, ty máš čáry. Ne vážně. Pokud jedeš hodně pomalu, tak je jasný, že to půjde těžce, ale se vzrůstající rychlostí se zlehčuje řízení. Tím samozřejmě nechci říct, že s tím máš lítat. Ale fakt bych se toho tolik nebál. Servo je poměrně robusní zařízeníčko a ten ventil toho vydrží skutečně hodně. |
Autor: | vašík [ 17 lis 2006 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska jsem si toho všimnul taty,Stojím s nastartovaným motorem a musím dát plný rejt na vyjetí,Když šel volant na doraz tat začel posilovač hučet ale stačilo trochu povolit a přestalo to.Jak tu někdo psal prostě to pouští přepoušťák nebo jinej bazmekt .Tak že pohoda a klídek prostě funguje. |
Autor: | yakuza [ 14 pro 2006 01:27 ] |
Předmět příspěvku: | pfff |
taky jsem s tim zapasil. Kazdou chvili to hvizda v plnym rejdu. Pri rozjezdu doleva na plnej mi navic caka homokloub, jeste by se mohlo vys*at treba lozisko. Pak bych vydaval pri rozjezdu zvuky jako cirkusak |
Autor: | yakuza [ 14 pro 2006 01:28 ] |
Předmět příspěvku: | ...korektura |
...cvaka homokloub...melo byt |
Autor: | nat [ 15 pro 2006 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
mně to píská taky, ale neřekl bych řemen, spíš prostě je v konci posilovač a ventilky to musí přepustit, jinak by asi popraskaly hadice, či co??? ještě to zjistim a ozvu se.... |
Autor: | nat [ 23 pro 2006 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak je to skutečně řemen ! Podle etzolda mají vozy s klimou aut. šponování, takže s tím nic neudělám. Odpovídá tomu i fakt, že když vydržím s nervama a chvíli to v té krajní poloze držím, tak to přestane. Kdo nemá klimu, ten by to mohl přišponovat. Ale jak píše ly-lu v prvním příspěvku, je to jen na chvíli. nebo dal ten mechanik nový řemen? |
Autor: | Karel [ 23 pro 2006 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslisli remen klika-klima-altik nebo cerpadlo-posilovac,tak oba sponovani maji!A rozvodak snad piskat ani neumi . Krome kladek. |
Autor: | nat [ 07 pro 2009 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: plný rejd u TD - problém? |
tak pískání definitvní konec.... spolu s rozvodama šly nový řemeny příslušenství. pískaly furt, tak jsem srazil hranky řemenic viewtopic.php?f=25&t=26558 jak u dolního, tak i horního řemene, je klid.... ještě něco - pokud píská v plném rejdu - je to ten horní řemen (čerpadlo-servo) pokud píská za studena při rozjíždění, je to dolní řemen (klika-altík-klima) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |