fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Brzdy 260+
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=8263
Stránka 1 z 1

Autor:  storr [ 06 pro 2006 13:27 ]
Předmět příspěvku:  Brzdy 260+

Ahoj, sháním nejake třmeny, možno i s kotouči a deskami na MKVII.
Mozno nabidnout i nejake lepsi, zavodni, jeté.
Prumer kotouce by mel byt 260+ a třmeny už nechci plovoucí jednopíst.
Máte nekdo nejake resení? Serie fakt nebrzdí.
A jeste neco, resil jste nekdo problem s chlazením nějakým tunelem z predniho narazniku k brzdám?

Autor:  futura [ 07 pro 2006 08:30 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud chces fakt vicepistky, priprav si tak 12-15tis., niz se ani kdyz si skoro vsechno budes delat sam nedostanes.Prvni darda te ceka pri porizovani trmenu.

Autor:  storr [ 07 pro 2006 11:13 ]
Předmět příspěvku:  jj

Vsak tak nejak sem pocital, nejaky 260-280mm ATE, a 4+pístky třmeny, nějaky jetý, ted jsem nekde videl na porsche za 2500/kus. Dozadu sem dal jen ferrodo pakny a sem max spokojenej. Sice po tvrdsim brzdeni to uz moc nebrzdi, ale staci to. Spis bych neco udelal s tim predkem

Autor:  mrazik [ 07 pro 2006 11:27 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlevneji vyjdou brzdy z RS2000 a nic upravovat nemusis.

Autor:  m@rekR$ [ 07 pro 2006 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

pořid dozadu kotouče - aspon z RSka............uvidíš, jak se charakteristika brzdění změní.............dopředu jak píše futy..........
vícepístek je mastnota........
Stačili by ti brzdy z RSka nebo mondea-280mm

Autor:  storr [ 07 pro 2006 12:41 ]
Předmět příspěvku:  jj

No a sme u toho, mondeo, 280, to je krása, hele ja nevim ,vim jak brzdej tyhle, tak bych to radeji predimenzoval, nez to udelal z RS a po prvni vetsim svezeni zjistil, ze muzu zase setrit a rozebirat. Obcas se fakt svezu a kdyz serie nebrzdi vubec, podotyklam VUBEC, tak to RS asi nebude o tolik lepsi. Takze mondeo rikas, no vida, jdu shanet. to ale neznamena, ze sme s diskuzi skoncily, co takovy ATE na 16" kola 310mm, duralove stredy. Videl jste to nekdo nekde?

Autor:  m@rekR$ [ 07 pro 2006 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

OK, jsi z mladé boleslavi - vemu te na silnici, rozjedu a zabrzdím!.........ale přední okno mi pak budeš platit ty( a je vyhřívaný)
zapomen, ze brzdy z RS2000 jsou jen o malinko lepší než tvé stávající.

Autor:  m@rekR$ [ 07 pro 2006 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

duralové středy...........
něco takového jo:

http://www.brzdy.cz/eshop/rensport/kata ... 2=Cosworth

Autor:  mrazik [ 07 pro 2006 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Storr už jsme to probírali na ICQ. Brzdy z RS2000 jsou vyrazne lepsi nez standart a neni to jen o krucek, ale o skok lepsi. Me se zatim nestalo, ze by polevili a ver mi, ze v Praze musim nekdy jit hodne na brzdy. Dal jsem predek i zadek a povazuju to za idealni.

Autor:  futura [ 07 pro 2006 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud mas dost penez, jdi klidne i do tech oddelenych kotoucu. Jinak u Porsche trmeny vetsinou nemaji radialni montaz, ale oka v jiny rozteci, nez fordaci, takze mezikus vyrobit neni sranda, navic musis vychytat i hloubku, podle vysky kotouce, rafku a tehlice, aby kotouc sedel presne ve trmenu a nedrhnul o tehlici, nebo trmen o disk. Sranda to fakt neni, ale zrazovat te v zadnym pripade nechci. Prakticky bez uprav se dajpouzit cely predky z 2,5 mondi. Hlavne tam musi byt drzak trmene, ten odpovida vetsimu kotouci, jinak trmen ma stejnej pistek jako RS. Ale je to zase jednopist a plovouci, kterej ty nechces.

Autor:  storr [ 07 pro 2006 16:56 ]
Předmět příspěvku: 

Marku ja ti verim ze to zabrzdi, ale moje zkusenost je Melník-Benátky nad Jizerou, je to asi 30km, fakt jedes pecky jak to jde, brzdis na posledni chvili, spis pozde, kdyz je misto a situace to dovoli tak i smykem, ale tech moc neni a rikam ti, ze po tech 30 km jsem slapl na brzdu a nic, proste bez vyraznejsi znamky zpomaleni sem se vesele vezl do zatacky. S brzdama z RS jsem to nejel, ale fakt bych nerad vymenil a stalo se mi to znova. Na normal pouzivani serie staci, verim tomu, ale kdyz se chces svezt? A me se ten jednopist proste nelibi. Sjizdi se to z jedny strany, a je to proste divny. Nezlobte se proto na me.
I kdyz je pravda, ze pouzit to u vetsiho prumeru, kde by byla vetsi sycna plocha, to by snad slo, ale co je to 239mm? :) 280 už je o 20 vic, tak snad.
Kwa mam jen 1,6 90HP tak jak je tohle mozny? Vzdyt to se musi nechat ubrzdit i nohama :)
Vim ze je asi zbytecnost, kvuli obcasnemu svezeni ( min 2x týdně ) kupovat brzdy za desetitisíce, ale tak když to jinak nezabrzdí, tak co mám dělat? Koupit si Saxo VTS? :)

Autor:  mrazik [ 07 pro 2006 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Storr to bude nahluchlost ? Vsichni kdo ty RS brzdy mame se shodujeme, ze se standartnima, ten rozdil je o par radu vyse a ver mi, ze po tech 30 Km ty brzdy budou brzdit. Realne je sehnat komplet za mnohem nižší cenu a poslouží ti více než dobře. Mluvim ze sve zkusenosti, take jsem normalni brzdy uvaril, ale u RS se mi to jeste nepovedlo.
Ja bych jednopist nepodcenoval, ale je to vsechno o tom, jake mas financni moznosti. Je to 30 tisic versus par tisicovek. Dost velkej rozdil.
Zrovna ted vim o zadnich kotoucich na prodej a predni na ebay ti sezenu.
No je to na tobe.

Autor:  wwollff [ 08 pro 2006 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

Rensport vyvíjela firma Renovak od nás z Kostelce nad Orlicí a taky o nich uvažuji, teda pokud nepůjde Esco z domu.
Zkusím sehnat podrobnosti od šéfa p. Krejsy a dám vědět

Autor:  storr [ 08 pro 2006 12:14 ]
Předmět příspěvku:  jj

Tak ju, ale je to na tvoji zodpovednost. Takze dopredu dame RS trmeny, bude to nejmensi zasah do cely soustavy a uvidime jak si povedou, sezenu si ty drazkovany ATE a nejaky pekny desky. Takze otázka zní, :) kde a za kolik? ty bys je mohl nejak dostat z toho eBaye mraziku?

Autor:  Ondrej [ 08 pro 2006 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jen muzu potvrdit, mam taky vpredu brzdy z RSa a je to fakt rozdil
jinak ATE drazkovany kotouce pro RSo nedela

Autor:  wwollff [ 09 pro 2006 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Zimmerman kotouče a desky DS 2500

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/