fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Hlasité tření brzdy http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=15&t=892 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 27 říj 2004 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | Hlasité tření brzdy |
U Escorta 1.4. r.v. 1990 nový typ mám problém s brzdama. Když jsou brzdy studené, ozývá se při prvních tak 2 až 3 sešlápnutích z pravé strany slyšitelní tření - není to skřípání nebo něco takového, spíš jako když se táhne krabice po zemi. Pak to přestane. Na 90% je to pravá zadní brzda. Na předních jsou destičky vyměněny loni. Co to může být? Je to nebezpečné, hrozí poškození nebo to nestojí za cestu do servisu? Auto jinak brzdí OK. <a href="mailto:petr.janu@post.cz">petr.janu@post.cz</a> |
Autor: | m@rekR$ [ 27 říj 2004 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkontroluj oblozeni - jak vpředu, tak vzadu(JRovi vydrzi predni desky trebas jen 7tis. km) a pokud bude vše OK, tak bych to neřešil. |
Autor: | Milan [ 27 říj 2004 09:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Typoval bych to zadní kolo - utržené (odlepené) obložení na pakně . Mělo by to být poznat, když zvedneš auto a zatočíš kolem na obě strany. |
Autor: | Chorche [ 27 říj 2004 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
To mi dela taky, vzadu mi uz chybi oblozeni . Uz prisel cas novyho. Poznas to tak, ze sundas buben a holt to bude videt. |
Autor: | Monty [ 29 říj 2004 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
a na kolikpa mám připravit svoji šraftofli? |
Autor: | Chorche [ 29 říj 2004 14:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na http://www.autoshop2000.cz na moji 1.4 96 kolem 800 za pakny. Nekdo tady na foru psal, ze je ma a je spokojenej. Jestli jsi alespon trochu sikovnej, vymnenis si to sam. Co za to chtej v servise, nemam paru. Ale tak do dvou hodin, maximalne. Po sundani kola drzi buben na 4 sroubech, alespon u me, sundas ho, vymnenis pakny, nasroubujes zpatky buben, nasadis kolo a opatrne jedes . K mymu typu tam maj 2 druhy paken, musel jsem premerit prumer bubnu a mam ty kratsi. |
Autor: | skaldal [ 30 říj 2004 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cože? Buben na 4 šroubech? Mě teda buben drží pouze jedna středová matka ( tuším 30 ). Jak by se to otáčelo na 4 šroubech? |
Autor: | skaldal [ 30 říj 2004 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jinak cena kolem 800,- za pakny souhlasí. Mimochodem ve Ferodu výměnou za 400,- ale to je pro tebe trochu z ruky. Taky není na škodu vyměnit všechny ty pružinky a úchyty co pakny držej. |
Autor: | Koci [ 30 říj 2004 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Me to delalo presne to same, problem byl v zaseklem samostavu co tam je a tim padem se uplne sjela jen jedna pakna, problem je ze musis koupit celou sadu. Take se obcas stava ze uhnije stredove uchyceni pakny, ta se pak vyhne a soura o okraj. Kazdopadne doporucuju sundat a podivat se. Jinak pakny QH v Autokelly 645 kc./na ten mensi prumer bubnu/ |
Autor: | Chorche [ 30 říj 2004 23:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
skaldal píše: Cože? Buben na 4 šroubech? Mě teda buben drží pouze jedna středová matka ( tuším 30 ). Jak by se to otáčelo na 4 šroubech?
U me to je opravdu na 4 sroubech. Ty povolujes na stitu brzdy zezadu. Na lozisku v bubnu je pak pridelanej takovej bazmek se 4 dirama (jestli si to dobre pamatuju, na brzdy jsem koukal pred vic jak mesicem), do kteryho ty srouby pri nasazovani pripevnis. Nejde to nasadit jinak, 1 dira je strcena trochu stranou. Buben se pak otaci na lozisku, ktery je pres ten bazmek pridelany napevno pres stit k naprave. Vic se doctes v Etzoldovi na str. 156. |
Autor: | Honza Čelda Čelechovský [ 04 led 2008 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlasité tření brzdy |
Monty píše: U Escorta 1.4. r.v. 1990 nový typ mám problém s brzdama. Když jsou brzdy studené, ozývá se při prvních tak 2 až 3 sešlápnutích z pravé strany slyšitelní tření - není to skřípání nebo něco takového, spíš jako když se táhne krabice po zemi. Pak to přestane.
Na 90% je to pravá zadní brzda. Na předních jsou destičky vyměněny loni. Co to může být? Je to nebezpečné, hrozí poškození nebo to nestojí za cestu do servisu? Auto jinak brzdí OK. <a href="mailto:petr.janu@post.cz">petr.janu@post.cz</a> Co to, prosím tě, nakonec bylo ? Mám ve svém voze podobné symptomy, a tak by mě to moc zajímalo. (Viz taky http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=13579) Díky. |
Autor: | like.n0.other [ 05 led 2008 12:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne to dela taky, ale zatim si s tim nak nedelam hlavu, brzdi to docela dobre (ne ze by nemohlo lip, ale kdyz potrebuju,zastavim)...jinak podle me kdyby byla v haji jedna brzda tak by to melo bejt znat na chovani auta ne? ja sem to zkousel zadupnout na snehu a auto se drzi v rovnym smeru |
Autor: | Honza Čelda Čelechovský [ 05 led 2008 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak už jsem psal v jiném vlákně (http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=13579): Nevím, jak moc symetricky to brzdí, když to "drhne". Ale poté, co se to za chvíli "obrzdí", tak to tutově brzdí dobře a symetricky - prošel jsem v tomhle stavu technickou a osobně jsem to viděl na válcích. Ale k tomu, abych se rozhodl, že to budu v klidu ignorovat bych přesto rád věděl, co to způsobuje. |
Autor: | pivasek [ 13 led 2008 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě to dělá taky, příjde mi že to dělá vlhkost a chladno, minulou zimu to samý jako letos a mezi tím v létě nic.. Párkrát zabrzdím, zahřeje se to a nic, brzdí zas parádně a bez zvuků.. |
Autor: | Frank Dux [ 13 led 2008 23:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
pivasek píše: mě to dělá taky, příjde mi že to dělá vlhkost a chladno, minulou zimu to samý jako letos a mezi tím v létě nic.. Párkrát zabrzdím, zahřeje se to a nic, brzdí zas parádně a bez zvuků..
Tak mě to dělá taky, když to stojí přes noc venku tak to pak drhne dokud párkrát nezabrzdim a pak to stichne a taky se to dělá hlavně když je vlhko. Ve čtvrtek jedu k jednomu klukovi co se mi na to koukne tak dám vědět. |
Autor: | Samantus [ 14 led 2008 02:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chorche píše: skaldal píše: Cože? Buben na 4 šroubech? Mě teda buben drží pouze jedna středová matka ( tuším 30 ). Jak by se to otáčelo na 4 šroubech? U me to je opravdu na 4 sroubech. Ty povolujes ....Vic se doctes v Etzoldovi na str. 156. A sakra, takze ty vlastne povolujes celej unasec, hm a jak se u tvyho systemu meni lozisko? |
Autor: | Krtek-NA [ 14 led 2008 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to nedělá po chvíli provozu tak je to jen orezlý a je to naprosto normální jev. Nicméně to zkontroluj a dívím se že nevíš jak na tom máš auto. Takovýhle věci já kontroluji preventivně |
Autor: | Honza Čelda Čelechovský [ 14 led 2008 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA píše: Pokud to nedělá po chvíli provozu tak je to jen orezlý a je to naprosto normální jev. Nicméně to zkontroluj a dívím se že nevíš jak na tom máš auto. Takovýhle věci já kontroluji preventivně
Taky jsem myslel, že je to oreznutí, ale překvapují mě dvě věci: 1) Dělá to, i ikdyž auto po předchozí jízdě stojí třeba jen hodinu ! (To to tak rychle zase orezne ??) 2) První rok po výměně paken to nedělalo a pak to najednou začlo. (Proč to nedělalo hned od začátku ?) |
Autor: | pivasek [ 18 led 2008 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže všechno jinak, začalo se to zhoršovat, zítra to rozeberu a dám vědět |
Autor: | pivasek [ 19 led 2008 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak vám nic novýho zatím nepovím, nepovedlo se mi do toho dostat, nejdou mi povolit ty 4 šrouby zezadu.. Přes ložisko jsem šel minule a musel jsem koupit nový, na to už kašlu.. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |