fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Lubrikační přísady do oleje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=198
Stránka 3 z 3

Autor:  wwollff [ 01 úno 2006 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Já sem zásadně proti, lít do motoru to co tam nepatří, ale můj strejc si ode mě nenechal poradil a musel tam nalít nějaký bahno od Horsta Fuchse. Bylo to do Peugeota 306ky 1,4 a najezdil asi 6000km a najednou se mu rozsvítily kontrolky a motor KO.
Motor sme rozdělali a usazeniny poslali na rozbor a nevěřili byste co našli.
ta srajda působila v motoru jako brusná pasta a zalepila co se dalo i s ložiskama.
Přímo v Peugeotu bylo zjištěno že musel pomalu klesat výkon a pak tím pádem se ještě navíc přetrhnul řetěz na čerpadle díky velikému valivému odporu.
Tím chci říci, že neblbněte s tím, abyste nedopadli jako 306ka

Autor:  mata_h [ 14 kvě 2007 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych tam taky nic nelil. Ale radit asi nemá cenu ať si tam třeba nalijou nějakej super urychlovač od Horsta. To jako nějaký to votúnítko - koberečky Type R a hned jim to jezdí o 30 víc. Neni nic nad pořádný olej

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 15 kvě 2007 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Dával jsem kdysi Wynns a STP, teď dávám Bishopa

....už asi rok Bishopa, teď jsem dával druhou dávku, má se to vždy po roce obnovit. Do nové Alfy Brery zatím váhám ale do starších aut bych to nalil bez rozpaků. Na j. Moravě jsou prodejci, teď už nově dokonce i v Brně. Ceny mají všichni stejné. Ten Kit Benzin vyjde lehce nad 1000 K a na rok to jde, taková investice. Dávám to i do syntetiky a další snížení spotřeby pozoruji tak do 1 %.

Autor:  Samson [ 15 kvě 2007 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

....já bych do motoru taky nic nelil, měl jsem shade 120, v dobré víře jsem ji dopřál lubrikační přípravek, do 5000 km, byl motor K.O.,zadřená klika......

Autor:  Plazák [ 17 kvě 2007 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

Řekl bych,že Cossa má pravdu.Když už,tak jedině origo Bishop,věřím,že to funguje,má to logiku a kdyby to byla chujovina,tak by to nepoužívala např. armáda a nevyráběly by se speciální tribologické sračky atd.Ale kromě Bishopa originál asi nic.
Navíc jsem kdysi četl,že pouze přípravky na kovové bázi,teflon byl prý jeden velký podvod

Ale já osobně tam nemám nic.

Je fakt,že kdysi na Š100 jsem před dovolenou použil kovový Lubrifilm a když jsem pak najel na dálnici moc jsem si chrochtal.U té staré potvůrky to fakt hodně pomohlo ,navíc od toho samého výrobce přípravek do převodovky a hluk byl poloviční.Tehdy mně to stálo už nevím cca 500 kč a myslím,že to tehdy nebyly vyhozené peníze.Autíčku to fakt prospělo a to mně potvrdili i kluci,co jsme jezdili do práce a občas museli řídit,když bylo např. po oslavě :smt030

Autor:  Karel [ 17 kvě 2007 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze tu ale michas "hrusky s jabkama".Pripravek od Bishopa "jen"zarucuje skoro 100% promazani,teda zabezpecuje aby se olej dostal a mazal vsude.Aspon jsem to tak cet.A jiny pripravky napr.Lubrifilm PRY utesnuji motor.

Autor:  Plazák [ 18 kvě 2007 09:02 ]
Předmět příspěvku: 

Karle nic ve zlém,ale myslím si ,že nemíchám.

Cituji:
Tajemství účinku našich aditiv spočívá ve snížení tření uvnitř motoru. Po snížení tření v motoru dojde ke zvýšení jeho výkonu spojeném se snížením spotřeby. Jednoduché a velice účinné. Receptury aditiv Bishop's Original jsou naprosto unikátní, doposud se nikomu nepodařilo vyrobit aditiva se stejnými nebo alespoň podobnými účinky.

Sami Bishopáci tomu říkají mikrodifuzní aditivum,tady ten drát se jmenuje sice lubrikační přísady,ale já to beru obecněji ,že se tady píše o aditivech,které mají zlepšit užitné vlastnosti olejů.

Jinak solidní článek o nich je tady,je tam mimochodem i odpověď na to,proč to výrobci olejů nevyrábí přímo v oleji :
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411

Autor:  catrr [ 18 kvě 2007 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

Měnte častěji motor.olej a je to lepší jak nějaké přísady

Autor:  Karel [ 18 kvě 2007 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

Plazak: Ja psal jen to ,co jsem cet,asi uz delaj i tuhle moznost,nic ve zlem. :D Jinak radsi menit vickrat kvalitni olej, nez davat tyhle sracky.Ale do S100 uz je to jedno ne?

Autor:  zeriavnik [ 19 kvě 2007 00:05 ]
Předmět příspěvku: 

Adittiva ti vycistia motor ale zapchaju prietoky.

Autor:  Piicha121 [ 20 kvě 2007 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Biskup a jeho možnosti. Káže, ale zatím neublížil

Zkoušel jsem už různý marmelády od STP, Wynns, Ekolube i na jinejch značkách aut, o tom Biskupovi se dozvěděl před rokem, sehnal jsem si všechny možné reference i ze severoamer. stránek, brazilskejch (kde s tím mastí i naše ZETORY !!!) a jiných, nikde stížnosti. To se o jiných "značkách" aditiv říci nedá, dokonce i nějaké žaloby už proběhly. Pokud Bishop je především chemik, který už v 70. letech byl "in", tak by to mělo být prověřené. Mám dojem, že i ten člověk, co sem toho Bishopa vozí (p.Poláček, od Havířova, vozí to i pro celou Evropu), má Forda a pochopitelně to tam lije pravidelně dle předpisu už víc jak 5 let a najezdí toho dost. Oleje používá Total, co vím. Když se to vezme přes net někde v Táboře či kde, je tam ještě 5% sleva a především aditiva do paliv se dostanou na zajímavou cenu. Když se toho koupí víc, třeba pro souseda atd, už ani to poštovné nebolí...Do oleje, to už je na každém zvážit. Mělo by se po roce obnovovat. Myslím, že kdo ročně natočí 12000-20000 km a jezdí bez omezení i v zimě,jako byla předminulá, vyplatí se to určitě.

Autor:  mposchl [ 11 čer 2007 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Ja dal do oleje cosik na zlepseni chodu zdvihatek. Podle osobni zkusenosti to pomohlo, proste castecne se to sklidnilo. Ale taky prislo leto a tudiz mensi naroky oleje na viskozitu v nizkych teplotach. Do oleje uz asi nikdy nic pridavat nebudu. Stacilo.

Autor:  tapy [ 22 zář 2007 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

[joke]

já tam nalil lubrikant od Horsta Fuchse, ale před tím jsem vylil všechen olej. Hortst říkal, že je tam olej zbytečný, že to jede i bez něj. Jede to krásně, už na tom mám najeto 120 tisíc km, motor je krásně tichý, což mám změřeno hlukoměrem, který ukázal o 0,1 dB méně než u tátovo traktoru. Taky zdvihátka vůbec nejsou slyšet, řešilo se tady, že čím řidší olej, tím tišší chod zdvihátek, že se rychleji plní, tak teď tam není žádný a to je řidší než nějaká -5W38. A sleduju taky menší spotřebu paliva o malýho panáka na 100 km a TO SE VYPLATÍ !!!

[/joke]

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/