fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Na kolik vyjde vymena vsech kapalin u Escorta? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=10283 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tompr [ 08 kvě 2007 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Na kolik vyjde vymena vsech kapalin u Escorta? |
mam ho ani ne tyden, sice na štitkach je to ok ale radsi je stejne vymenim. na kolik to asi tak zhruba vyjde a co vse mam vymenit včetne tedy rozvodoveho remene. dik |
Autor: | -petr- [ 08 kvě 2007 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Všechno tady už najdeš, zbytečnost zakládat nové téma... Nehledě na to, že aktuální ceny stejně nejlépe zjistíš na stránkách prodejců. |
Autor: | Tompr [ 08 kvě 2007 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
jde mi alespon o hruby odhad. kdyz vsichni napisou ze to tu uz bylo probirany tak forum ztraci vyznam... |
Autor: | -petr- [ 08 kvě 2007 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mého ztrácí fórum význam, když se stává nepřehledným s jednou věcí řešenou na x způsobů na x místech... A k čemu Ti bude hrubý odhad už vůbec nechápu, vždyť stačí poklikat pár stránek různých prodejců a máš to přesnější, než když Ti sem napíšu, za jako cenu jsem kupoval tu kterou věc před rokem. Nevím, co chceš slyšet, záleží samozřejmě na tom, jaké náplně chceš použít, a to je probíráno v příslušných tématech. Nevím, jestli chceš olej 10W-40 nebo 5W-30, jestli Texaco, Mobil 1, Ford nebo něco jiného, jakou značku filtru, zda-li dáš přednost brzdové kapalině od českého výrobce, či chceš něco jiného, výměna chladící kapaliny je kapitola sama pro sebe...prostě přijde mi nesmyslné Ti sem opisovat ceníky výrobců a věci, co jsou v příslušných tématech, když si vše můžeš bezproblémů najít. |
Autor: | enjoy [ 08 kvě 2007 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
-petr- píše: Podle mého ztrácí fórum význam, když se stává nepřehledným s jednou věcí řešenou na x způsobů na x místech...
A k čemu Ti bude hrubý odhad už vůbec nechápu, vždyť stačí poklikat pár stránek různých prodejců a máš to přesnější, než když Ti sem napíšu, za jako cenu jsem kupoval tu kterou věc před rokem. Nevím, co chceš slyšet, záleží samozřejmě na tom, jaké náplně chceš použít, a to je probíráno v příslušných tématech. Nevím, jestli chceš olej 10W-40 nebo 5W-30, jestli Texaco, Mobil 1, Ford nebo něco jiného, jakou značku filtru, zda-li dáš přednost brzdové kapalině od českého výrobce, či chceš něco jiného, výměna chladící kapaliny je kapitola sama pro sebe...prostě přijde mi nesmyslné Ti sem opisovat ceníky výrobců a věci, co jsou v příslušných tématech, když si vše můžeš bezproblémů najít. a vis co je daleko horsi? kdyz chudak clovek neco hleda a otevre se mu 20 odkazu,ale bez jediny kloudny vety.misto toho si 19x precte hledej,uz to tu bylo. jo kdyby tak nekdo dokazal strucne poradit... ja rikam komplet cca 10 tisic.v autorizovanym vic. |
Autor: | -petr- [ 09 kvě 2007 00:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
enjoy píše: a vis co je daleko horsi?
kdyz chudak clovek neco hleda a otevre se mu 20 odkazu,ale bez jediny kloudny vety.misto toho si 19x precte hledej,uz to tu bylo. jo kdyby tak nekdo dokazal strucne poradit... ja rikam komplet cca 10 tisic.v autorizovanym vic. Chlapče, dle všeho je Tvou nespornou zálibou prudit kdekoliv a s čímkoliv, ale co, každý má nějakou svoji úchylku... Tebou uvedené, silně přehnané, problémy s vyhledáváním v tomhle případě nehrozí ani v nejmenším, zejména pokud u toho člověk trochu používá hlavu. Mimo to nechápu, kde jsi vyhrabal těch cca 10.000 CZK. Ač nevím, jaké náplně a díly pán preferuje (jak jsem již zmínil), počítám-li kvalitnější, dostanu se na číslo 4.550 CZK - motorový olej Ford Formula E 5W-30 + filtr MotorCraft 1.000 CZK, brzdovka Syntol DOT4 150 CZK, koncentrát chladící kapaliny cca 400 CZK (dle výrobce vozu ale není nutné měnit), sada rozvodů Bosch cca 3.000 CZK. Za práci max. 2.000 CZK ve slušném servisu, ale vše krom rozvodů si každý trochu zručný člověk zvládne vyměnit doma sám. Ale jak jsem psal, tohle jsou věci, co bych použil třeba já...dalo by se to i levněji. |
Autor: | Tompr [ 09 kvě 2007 06:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
10tis je fakt prehnany. jinak ja nevim co si tam dat jak jsi vypisoval ty druhy,znacky... proste prijdu do servisu reknu ze tohle a tohle chci vymenit a kolik to bude stat popripade mi da vybrat kvalitu ale staci mi nejaky bezny standard. 4W ci 5W mi nic nerika.. |
Autor: | -petr- [ 09 kvě 2007 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tompr píše: 10tis je fakt prehnany.
jinak ja nevim co si tam dat jak jsi vypisoval ty druhy,znacky... proste prijdu do servisu reknu ze tohle a tohle chci vymenit a kolik to bude stat popripade mi da vybrat kvalitu ale staci mi nejaky bezny standard. 4W ci 5W mi nic nerika.. Právě proto, abys věděl, jsem Tě odkazoval na již založená témata, kde najdeš dostatek informací, a nezakládal jsi zbytečně nové. Záleží na tom, do jakého servisu zajedeš, a nedělej si iluze, že Ti v každém druhém dají do auta zrovna to nejvhodnější, ať už ve smyslu nevhodných či zbytečně předražených náplní. Na fóru si můžeš vyčíst potřebné informace a zkušenosti a podle toho se zařídit. Přijít do servisu a říct jim "tohle a tohle chci vymenit" je přímá cesta k tomu, jak se od nich nechat ojebat. |
Autor: | enjoy [ 09 kvě 2007 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
hele petre,ja kdybych zakladal tohle tema,tak bych povazoval za silnou prudu,kdyby sem nekdo tak chytrej jako ty napsal at si to jdu nekam najit. a myslim si,ze jsem do tebe v zadnym pripade neprudil,to by vypadalo uplne jinak.staci nebyt tak utlocitny. jinak ze jsem tech 10 tisic prehnal,tak tomu bych taky rad veril(dokonce jsem tomu i veril).dokud jsem neprocitnul a nezjistil,ze alespon tady v praze se stebou zadnej servis nepare a boj o zakaznika je jim cizi,cili 10 tisic za rozvody a naplne..no nebudu to dal rozebirat ![]() |
Autor: | -petr- [ 09 kvě 2007 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proč je lepší si to někde najít, než se takhle ptát, jsem zdůvodnil dostatečně, tak nedělej hloupého. Nemyslím zdaleka jen tohle téma, ale i ostatní, kde jsi se zatím stihnul projevit v obdobném i horším stylu (a že jich není málo)...pozorní vědí. Pokračovat v debatě s Tebou je jen ztráta času, i když doposud jsem to bral jako zpěstření, prostě takový místní folklór...ale všechno jednou končí. Jde jen o to, nenechat ze sebe dělat někerými vyčuranými servisáky blbce, jak jsem psal výše. V Brně nebude situace od Prahy nijak výrazně odlišná a při troše snahy se i tady dá hodně pod 10.000 CZK spolehlivě dostat. |
Autor: | enjoy [ 09 kvě 2007 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
nesmis se na me zlobit,ja jsem clovek mirumilovnej. a jestli jsem tady nekdy nekde prudil,jak ty rikas,tak si vzpominam snad jen na hranacka a to musim na svou obranu rict,ze jsem se JA prizbusobyl mistnimu folkloru. pozdeji i v teme kterou zalozil cossa alfa nostra.(a nejak mi prijde,ze zrovna ty budes z toho druhyho tabora) ad caste pruzeni..prehanis.ale to je prece zapotrebi,kdyz me potrebujes shodit,ze. ad tema.neboj,uz jsem ze servisu i odjel predcasne,po tom,co jsem tam byl objednan.vola ze sebe urcite delat nikoho nenecham.ale najit schopny a levny servis neni maly ukol.ja urcite preju kazdymu hodne stesti v tomhle. preju zakladateli tohohle thredu at mu v servisu to vsechno udelaji za sedmicku,uprime. konec debaty. |
Autor: | Tompr [ 10 kvě 2007 05:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nastesti nebydlim v Praze ani Brne ale na venkove a mensi mesta budou urcite lidovejsi, alespon doufam ![]() |
Autor: | Cossa Alfa Nostra [ 11 kvě 2007 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | kapaliny do 3 táců vše |
Tak velmi zaokrouhleně, čítej: chladící systém počítám, že má nejvíc 9,2L a to je u starejch Esc dieslů, jinak je to míň pár litrů. Na nějakých -17,-18, což většinou pro "nehoraly" stačí" tam dáš 1:2 čili 3L Sheronu za 320K + zbytek dest. vodu, vejdeš se do 400. Taky se dá ten Sheron v březnu po sezóně občas koupit za půlku a když víš,že po 3 či 5 letech budeš na podzim měnit, v garáži půl roku rozhodně vydrží-a máš to lehce nad 200 - až 250 komplet i s destilkou.Pokud to tedy napřed nevyplachuješ nějakou drahou sračkou...Tedy chlaďák max. 400, pokud netrváš na origo Ford. Olej - střed do 1000 + filtr, nebo 2000 komplet a to už máš královský olej.Pokud teda nekupuješ předraženej a po litrovkách a trochu přemýšlíš KDE a především CO koupit, nejllíp 5L kanystr.Nebo taky třeba 10L kanystr Hekra z Makra...soudek 20,25L a tak. Pokud vyplachuješ, dekarbonizuješ a tak, roste to o stovky, mě ten smrad vyplachovací z Makra vydrží na 1,5 výměny a stojí 120-150, podle toho,jestli je v akci nebo ne.Wynns či STP. Pak je problém to utěsnit,aby Ti ten zbytek vydržel do další výměny...Čili výplach 1x za 80-100 Kč. Brzdovka - zas: origo Ford seš cenově někde jinde, obyč. DOT 4 koupíš do 100Kč 500ml, potřebuješ raději 3 nádobky, čili do 300 se vejdeš, možná i 250. Zbytek máš na dolívání. Pak by někde připadla do úvahy servokapalina, převodovka... Musíš se vejít do 3000 v pohodě, šetřílci to zvládnou i za "dvojku".kdo chce origo Ford, šplhá k 5000, bohužel. Rozpočítáno na roky: chlaďák vydrží aspoň 3 roky,brzdovka snad 2, olej průměrně rok, rok kapalin čili kapalinorok (novej pojem) tě stojí 1500-2500. |
Autor: | Karel [ 11 kvě 2007 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dovolil bych si nesouhlasit z cenama.Ja kupoval origo kapalinu na 10 let a 1l stal asi 110Kc.A origo olej 5W30 taky neni nijak dahej.Vzdut jsou tu nekde ceny ne?Takze co je Ford(neco ne vsechno) neni zas tak predrazeny.Samozrejmne nemluvim o preci,to je kapitola sama pro sebe. |
Autor: | Mišell [ 12 kvě 2007 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem stejnýho názoru,co kdyby se místo fóra udělal jen FAQ na nejčastější dotazy?? Forum se zruší a bude pokoj ne? Panebože sńad když potřebuju,tak se zeptám ne? To aby se tady lidi před každym dotazem prohrabali databází,jestli se náhodou tenhle problém neřešil kdysi před lety... Sorry za OT,výměnu všeho typuju tak 4-4,5t (v případě servisu),sám tak 2-3t. |
Autor: | W50L [ 20 čer 2007 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
A brzdovku bych doporučil DOT5 tam je rozdíl asi 10kč na flašku. Pokud dáváš polosyntetiku, tak tu seženeš asi za 400 5L. Ale spíš dát to co tam už je. Rozvody, pokud to má servisní knížku tak možná zjistíš kolik je na něm najeto a podle toho se řídit, zda vyměnit. Kapalina v chladiči, tam záleží asi jak je kdo na ty výměny. Já jezdil asi 4roky bez výměny pak musela jít pryč měnil jsem membrány ve zplyňovači. Tak si asi jen zjistit, do kolika stupňů je. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |