fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

č. vzduch. filtru pro Mk4 1.8D r. 89? Nevíte?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=12819
Stránka 1 z 1

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 05 říj 2007 12:25 ]
Předmět příspěvku:  č. vzduch. filtru pro Mk4 1.8D r. 89? Nevíte?

Nevíte prosím někdo katal. č. vzducháče a kde nejlevněji ho koupit? Myslím, že tam stačí klidně i CLEAN atd., ta technologie vzducháče není až tak náročná...? Díky. Jinak na oleják, jsem slyšel, že jde díky závitu i Favoriťácký z mototechny za nějakých 80 Kč...A palivák, jakej tam dáváte a kdy ho měníte? Po 30 nebo až 60 tkm? Dík. CAN

Autor:  Floki [ 05 říj 2007 17:29 ]
Předmět příspěvku:  filtr

Myslím že se vyplatí sportovní vložka protože ji můžeš čistit a vrátí se ti to. Jinak,pokud mám doporučit,někde jsem viděl testy filtrů a vyhrál to mann takže ho doporučím a sám ho mám

Autor:  Návštěvník [ 06 říj 2007 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

menil sem ho po 30 000 km a stoji asi 280 myslim ze je to UFI,jinak ho jednou za rok vyklepu,jestli pro to chces udelat maximum tak to muzes treba menit jednou rocne.

Autor:  Marpie [ 08 říj 2007 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

U toho vzducháče je to asi opravdu celkem jedno, protože už mi víc prodejců říkalo, že stejně je v drtivé většině vzduchových filtrů papír od stejného výrobce a ten papír je hlavní část filtru. Originál Ford má číslo EFA 485. Za dobrou cenu je např. Alco v APM (za 231 vč. DPH) a pokud máš zákaznické číslo což můžu poskytnout tak máš ještě slevu.

Obrázek

Na ten olejový bych si dával bacha, protože závit může být sice stejný, ale může být odlišný vnitřní průtok, tak bych neriskoval. Fordí by měl být originál EFL 344 a pak pokud chceš jiného výrobce tak doporučuji hledat na netových stránkách prodejců, kteří mají na webu katalogy a tam si to zadáš podle auta. Např. Elite, Autobenex, Autokelly, Rall, APM apod. Jinak co jsem koukal tak na Favorita jsou filtry menší, tak bych opravdu neriskoval.

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 05 lis 2007 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

A co palivák, jak moc tam záleží na "mutacích", když je to v podstatě pro stejný motor se stejným výkonem? Mám na mysli třeba CLEAN, italské filtry. Přitom rozměrově a připojením by to šlo...Mám např. paliv.filtr Clean 995, který jsem dostal za protislužbu, ten by měl jít do 1.8D 44kW, jenže třeba do Fiesty od 2/93 a taky spíš do novějších motorů 1.8D a TD i Van, Courier a Orion.Když ho tam připojím, kdy můžu čekat problémy, když není úplně ideálně dle katalogu?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/