fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

olejový dotaz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=16757
Stránka 1 z 1

Autor:  skyp [ 28 dub 2008 20:29 ]
Předmět příspěvku:  olejový dotaz

ahoj chtěl jsem se jen zeptat kolik motor. oleje dolejváte od výměny k výměně.(asi) děkuji moc 8)

Autor:  miki21 [ 28 dub 2008 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

jak kdo,já tak0.3lcož si myslím,že OK
záleží na stavu motoru

Autor:  dj.DEKL [ 28 dub 2008 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Nic

Autor:  fonz [ 28 dub 2008 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  like.n0.other [ 28 dub 2008 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

asi tak 3 barely :D

Autor:  malakutna [ 29 dub 2008 08:38 ]
Předmět příspěvku: 

tak 0,5L/1000km možná i víc...raději to nepočítám...zatím to jede tak to neřeším :-)

Autor:  Pedro57 [ 29 dub 2008 18:11 ]
Předmět příspěvku:  olejový dotaz

Nedolíval jsem nic,v motoru byl olej 10w40.Současně tam mám 5w30,tak uvidím.

Autor:  Mlynec [ 29 dub 2008 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som menil asi tak pred 1500 km a zatiaľ sa na ryske ani nepohlo. Takže to vyzerá O.K.

Autor:  Floki [ 30 dub 2008 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to žralo víc jak 2l/10tkm 10W-40,dal jsem 5W-30 a mám najeto přes 6000km a pořád je na maximu.

Autor:  Jimmy [ 30 dub 2008 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak to já mám opačně.... když jsem jezdil na 10W-40, tak jsem za celých 15tkm nedoléval ani kapku. teď když jsem na 5W-30 tak dolévám zhuba 0,8l/15tkm....

Autor:  Wizzy [ 30 dub 2008 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy - to má i logiku a docela to i chápu. Zajímalo by mě, jestli by někdo uměl vysvětlit ten opačný jev - kdy hustší olej unikal a řidší ne...

Autor:  Charlie [ 30 dub 2008 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

to floki - to je nějaký divný ne?Se to nějak vymiká logice

Jinak já sem dolil 0.5l po 10000km, což je cajk

Autor:  Standa [ 30 dub 2008 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

Třeba to ten hustší olej za studena hůře stírá a částečně se pak spaluje. U mně před lety olej 10W 40 také lehce ubýval a s 5W-30 nic. No vůbec nic ne, ale po cca 13t km kdy ho měním, je pořád hladina nad spodní ryskou. S 10w-40 byla spodní ryska po 8t km a musel jsem dolít.

Autor:  Wizzy [ 30 dub 2008 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

To by mohla být příčina, zvlášť pokud se jezdí krátké couračky za studena.

Autor:  Floki [ 30 dub 2008 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak nějak. Ale vůbec si nestěžuju že nemusím dolejvat olej. Pořád jsem skoro na maximu a mám už najeto 6000km,takže od výměny do výměny bez dolejvání. Kamoš co ho měl předtím tak dolejval snad 3 litry né li víc.

Autor:  balu [ 30 dub 2008 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

U hustějšího oleje, dosahuje čerpadlo vyšší tlak , a to je příčina úniku oleje do výfuku , nebo sání přes těsnéní vodítek ventilů. Při úniku řitšího je příčina v netěsnosti gufer a jiných těsnění, kde není potřeba žádného tlaku, stačí jen aby se ohřál a rozstříkal na stěny skříně

Autor:  Lab4D [ 23 srp 2008 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

balu: a kdyby si měl oba problémy??: tedy že při 10w40 se kouří z výfuku a když sem spozoroval po výměně oleje za 15w40 po nastartování jak lítají malinké kapičky oleje z výfuku, ale stejně jak se motor ohřeje jde z výfuku kouř jako u prvního 10w40..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/