fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
olejový dotaz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=16757 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | skyp [ 28 dub 2008 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | olejový dotaz |
ahoj chtěl jsem se jen zeptat kolik motor. oleje dolejváte od výměny k výměně.(asi) děkuji moc ![]() |
Autor: | miki21 [ 28 dub 2008 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak kdo,já tak0.3lcož si myslím,že OK záleží na stavu motoru |
Autor: | dj.DEKL [ 28 dub 2008 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic |
Autor: | fonz [ 28 dub 2008 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | like.n0.other [ 28 dub 2008 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi tak 3 barely ![]() |
Autor: | malakutna [ 29 dub 2008 08:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak 0,5L/1000km možná i víc...raději to nepočítám...zatím to jede tak to neřeším ![]() |
Autor: | Pedro57 [ 29 dub 2008 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | olejový dotaz |
Nedolíval jsem nic,v motoru byl olej 10w40.Současně tam mám 5w30,tak uvidím. |
Autor: | Mlynec [ 29 dub 2008 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som menil asi tak pred 1500 km a zatiaľ sa na ryske ani nepohlo. Takže to vyzerá O.K. |
Autor: | Floki [ 30 dub 2008 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to žralo víc jak 2l/10tkm 10W-40,dal jsem 5W-30 a mám najeto přes 6000km a pořád je na maximu. |
Autor: | Jimmy [ 30 dub 2008 11:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to já mám opačně.... když jsem jezdil na 10W-40, tak jsem za celých 15tkm nedoléval ani kapku. teď když jsem na 5W-30 tak dolévám zhuba 0,8l/15tkm.... |
Autor: | Wizzy [ 30 dub 2008 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jimmy - to má i logiku a docela to i chápu. Zajímalo by mě, jestli by někdo uměl vysvětlit ten opačný jev - kdy hustší olej unikal a řidší ne... |
Autor: | Charlie [ 30 dub 2008 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
to floki - to je nějaký divný ne?Se to nějak vymiká logice Jinak já sem dolil 0.5l po 10000km, což je cajk |
Autor: | Standa [ 30 dub 2008 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Třeba to ten hustší olej za studena hůře stírá a částečně se pak spaluje. U mně před lety olej 10W 40 také lehce ubýval a s 5W-30 nic. No vůbec nic ne, ale po cca 13t km kdy ho měním, je pořád hladina nad spodní ryskou. S 10w-40 byla spodní ryska po 8t km a musel jsem dolít. |
Autor: | Wizzy [ 30 dub 2008 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
To by mohla být příčina, zvlášť pokud se jezdí krátké couračky za studena. |
Autor: | Floki [ 30 dub 2008 16:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tak nějak. Ale vůbec si nestěžuju že nemusím dolejvat olej. Pořád jsem skoro na maximu a mám už najeto 6000km,takže od výměny do výměny bez dolejvání. Kamoš co ho měl předtím tak dolejval snad 3 litry né li víc. |
Autor: | balu [ 30 dub 2008 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
U hustějšího oleje, dosahuje čerpadlo vyšší tlak , a to je příčina úniku oleje do výfuku , nebo sání přes těsnéní vodítek ventilů. Při úniku řitšího je příčina v netěsnosti gufer a jiných těsnění, kde není potřeba žádného tlaku, stačí jen aby se ohřál a rozstříkal na stěny skříně |
Autor: | Lab4D [ 23 srp 2008 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
balu: a kdyby si měl oba problémy??: tedy že při 10w40 se kouří z výfuku a když sem spozoroval po výměně oleje za 15w40 po nastartování jak lítají malinké kapičky oleje z výfuku, ale stejně jak se motor ohřeje jde z výfuku kouř jako u prvního 10w40.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |