fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Olej do servořízení a jeho výměna
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=244
Stránka 6 z 8

Autor:  Mlynec [ 30 dub 2008 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

To je fakt. Ale myslím, že prevodovka je skôr o kilometroch....

Autor:  Jimmy [ 30 dub 2008 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

To je samozřejmě pravda, ale pokud má člověk trochu cit pro mechanické díly a má aspoň trochu představu o tom jak se mění vlastnosti oleje s časem, tak si myslím, že výměna by autu určitě prospěla.... (pokud se samozřejmě bavíme o lidech, kteří nechtějí auto jen "vyjezdit" a zbavit se ho)

Autor:  Mlynec [ 30 dub 2008 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

No mne odišlo čidlo spiatočky. Musel som vypustiť olej z prevodovky a dosť som sa čudoval, čo mi odtiaľ vytieklo......

Autor:  Jimmy [ 30 dub 2008 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

No tak v tom případě si asi umíš představit mazací vlastnosti toho 10let starého oleje - - jo jo doživotní :-D

Autor:  Mlynec [ 30 dub 2008 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

Najhorčie bolo, že so to robil v sobotu a nemal som kde kúpiť nový, tak som to nalial späť..... :x

Autor:  OndraZ [ 01 kvě 2008 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj. No to jste mi teda poradili! Dík moc;)

Najde se tu prosím někdo, kdo ví o posilovači tochu víc a odpoví mi?

Díky

Autor:  Jimmy [ 01 kvě 2008 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ondro úplně nejlepší co můžeš udělat je, že se prostě podíváš kde to je od oleje, kudy to uniká ven, protože posilovač je uzavřený okruh a jediná možnost jak se olej může ztrácet je nějaká netěsnost. Takže zkontrolovat hadice kolem čerpadla, nádržku jestli není někde zezadu prsklá, hadice co vedou do řízení a potom samotné řízení....nic lepšího udělat nemůžeš....

Jinak já do posilovače kupoval minulý týden tohle: http://www.e-valvoline.cz/?p=productsMo ... III-(1Litr)

Autor:  skaldal [ 01 kvě 2008 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak. A že by to mohlo být jen nějaké těsnění za kačku, tak na to zapomeň, většinou je v prdeli řízení a musíš ho vyměnit, protože přetěsnění se myslím ještě nikomu spolehlivě nepovedlo. :wink:

Autor:  OndraZ [ 03 kvě 2008 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

Super chlapi, díky za odpověď! Jasné a stručné. Mějte se a ať vám to jezdí bez poruch a nehod :)

Autor:  Andrew85 [ 04 čer 2008 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

Tak co přišel si na to kde to je? Mám uplně ten samej problem.... mam auto po hnátovi, tak víte asi co tu vše psal.... koupil jsem uplně novou nádobku a ted ještě musím vyměnit ty hadičky, pač je jedna prasklá a mam to tam celé postříkané...... Na to že to je umístěné vlevo, tak mam neskutečne postříkanej celej pravej spodek(pohled zepředu) s levým předním kolem(pohled od řidiče) je to fakt hnus :-(

Autor:  Jimmy [ 04 čer 2008 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

máš to od oleje na pravé straně? A podle čeho usuzuješ, že to musí být z posilovače? Není to náhodou olej z airboxu - tedy motorový olej co se dostane přez odvětrávání do airboxu?

Autor:  Mlynec [ 04 čer 2008 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Mne tiež pustilo servo. A zbadal som to tak, že mi tiekol olej po ľavom prednom kolese. Keď som pátral odkiaľ to je, zistil som, že mi tečie servo a olej stekal po náprave až na ľavý predný disk z vnútornej strany. Asi som ťa nepotešil, ale treba to riešiť hneď, lebo ten olej rozleptáva všetky gumové uloženia na náprave. A mám aj jednu otázku? Chlapi, neviete náhodou, či sa na MK7 dá nastaviť vôľa riadenia? Po výmene serva tam mám trošku väščiu vôľu. Vďaka.

Autor:  Pedros [ 25 čer 2008 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

Mám na escu 185 000km a konečně jsem se rozhoupal to vyměnit a to už nevytekl olej ale vypadla briketa :-). Teď to řadí krásně. Teď nevím esli hrabat ještě do serva.....ňák se mi nechce ale hraje to už taky jinýma barvama než barvou kapaliny :-)

Autor:  fenca007 [ 10 zář 2008 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasím s jimmym.Nic není doživotní a olej v převodovce by se měl měnit tak po 30 tis/km.Teď mi nedávno odešlo čidlo zpátečky a tak jsem musel koupit u forda za 1000.Je to mazec ale jina alternativa nebyla,a k tomu samo new olej.Teď tam mám Castrol ATF TQ DIII a řeknu vám je to rozdíl jako hrom.Kvalty skáčou samy a je radost řadit.Ještě taková zajímavost je to hydraulický olej do automatických převodovek.koupeno ve speciálce na maziva.Musím ovšem podotknout,že mám Eso s 96 1.8-115 kobilek.Je to možná tím rokem,ale v té době nic jiného do toho nelily.v každém případě doporučuji vyměnit a nešetřit.olej mě vyšel na necelých 600kč a to co s toho předtím vyteklo no masakr.:-)Jinak vleze se ho tam asi 2.5 litrů.

Autor:  Mikesh [ 11 zář 2008 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

Olej v převodovce se mění u Escorta po 130tis. Info od mechanika z FORDu. Já to měnil a vypadalo to jak řídkej beton :-D . Jinak jsem při 130tis. vyměnil i kapalinu v servu - bylo to černý jak ... :-).

Autor:  fenca007 [ 11 zář 2008 08:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ano po 130 tis.Ta jednicka mi tam neskočila :-)

Autor:  OndraZ [ 04 pro 2008 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj. Tak zatím je stav stejný, odkápává mi to a sem tam to dolívám olejem typ D do převodovek od Valvoline. Dva různí mechanici mi řekli, že to teče z hřebene řízení a že se to dá jedině vyměnit celý za pár tistíc. Kape mi to přímo uprostřed jakoby pod motor, ne někam na kolo.

Autor:  Tom114 [ 06 pro 2008 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

mohl bych použít hydraulický olej Madit OH-HM 46? píšou na něm že je to celoroční hydraulický olej pro hydraulické mechanizmy s vysokým mechanickým i tepelným namáháním, také pro mechanizmy pracující v nechráněném prostředí.

Autor:  obsoust [ 07 pro 2008 00:02 ]
Předmět příspěvku: 

no nevím ale na ojejích se nešetří!!!!!!! já dávám to nejlepší teď momentálně od castrolu. a vyplatí se to mám na motoru natošený 180000 a nikdo mi to nevěří, prostě je jak zajetej.

Autor:  Jimmy [ 07 pro 2008 00:07 ]
Předmět příspěvku: 

No tak konkrétně posilovač nijak extrémně netrpí na oleje. V podstatě tam můžeš dát všechno co je jen trochu mastné.....a nežere to gufera :-)

Ale obecně by tam měl jít olej do automatických převodovek se specifikací Ford. např. já dal tohle: http://ford-escort-jimmy.wz.cz/vstup/kn ... vis41.html

Stránka 6 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/